Przejazd okolicznosciowy Wroclaw-Olesnica-Sycow

Ostry

Witam!

Za http://sycow.socjum.pl/

W sobotę 9 kwietnia 2011 z Wrocławia Głównego do Sycowa pojedzie pociąg
specjalny. Wyjedzie z dworca Wrocław Główny ok godziny 9 rano. Powrót z
Sycowa do Wrocławia Głównego ok godziny 15. Przejazd będzie bezpłatny. Skład
wagonów osobowych prowadzić będzie jak za dawnych czasów lokomotywa
spalinowa SM42. Pociąg jest organizowany przez Klub Sympatyków Kolei we
Wrocławiu z okazji 140 lecia kolei w Sycowie.

Pozdrawiam!

Odwrócona

Użytkownik "Ostry " <ostry2...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> Witam!
>
> Za http://sycow.socjum.pl/
>
> W sobotę 9 kwietnia 2011 z Wrocławia Głównego do Sycowa pojedzie pociąg
> specjalny. Wyjedzie z dworca Wrocław Główny ok godziny 9 rano.

Dalej do Kępna nie możecie dojechać???

Toporek

On 14 Mar, 06:44, Odwrócona <141...@op.pl> wrote:

> Dalej do K pna nie mo ecie dojecha ???

Zaasfaltowany przejazd w Perzowie, drzewa na torach stacyjnych, dalsze
stacje pewnie podobnie.

Marek Margasiński

Nie jest to pociąg jest organizowany z myślą o miłośnikach, także nie
dziwcie się jak stonka będzie niebieska, czy nie bedzie fotostopów,
także miłośnicy dla których liczą się tylko dobre zdjęcia mogą być
zawiedzeni.

Toporek

Zawsze można gonić autem, przejazdów trochę jest, a przy 40km/h zdąży
się bez problemu trochę fotek porobić :)

Covalus

Trzeba jeszcze dodać, że jest to pociąg organizowany dla mieszkańców
Oleśnicy, Sycowa i okolic- i będzie jechał jako podsył na odcinku
Wrocław - Oleśnica. (niedostępny dla pasażerów. Na pewno nie będzie
żadnych fotostopów.

Kolejoman

Użytkownik "Covalus" <wunde...@tlen.pl> napisał w wiadomości

A kiedy będzie znany dokładny rozkład ?

Pozdr.
Grzesiek

Covalus

Przejazd jest adresowany dla szk� w Ole�nicy i Sycowa (op�acony przez
te szko�y). Jad� uczniowie i osoby towarzysz�ce. Dla os�b spoza regionu
poci�g b�dzie dost�pny "za zaproszeniem". Dojazd we w�asnym zakresie do
stacji Ole�nica. Zaproszenie mo�na uzyska� po wp�aceniu darowizny na
konto KSK Wroc�aw w wysoko�ci minimum 100z�.

Covalus

Rozkład zostanie podany w chwili ustalenia. Jesteśmy w trakcie rozmów ze
spółkami... Więc trudno nam cokolwiek teraz powiedzieć.

Cwusz

On 14 Mar, 19:12, Covalus <wunderwa...@tlen.pl> wrote:
> [...]
> stacji Ole nica. Zaproszenie mo na uzyska po wp aceniu darowizny na
> konto KSK Wroc aw w wysoko ci minimum 100z .
100 złotych za przejazd pociągiem pełnym młodzieży szkolnej w relacji
Oleśnica - Syców ze zdezelowaną stonką, to jakaś kpina!

Kolejoman

> Przejazd jest adresowany dla szkół w Oleśnicy i Sycowa (opłacony przez te
> szkoły). Jadą uczniowie i osoby towarzyszące. Dla osób spoza regionu
> pociąg będzie dostępny "za zaproszeniem". Dojazd we własnym zakresie do
> stacji Oleśnica. Zaproszenie można uzyskać po wpłaceniu darowizny na konto
> KSK Wrocław w wysokości minimum 100zł.

ROTFL ! Uważaj bo ktoś wam wpłaci...

Pozdr.
Grzesuej

perian

In
Cwusz wrote:

> 100 złotych za przejazd pociągiem pełnym młodzieży szkolnej w relacji
> Oleśnica - Syców ze zdezelowaną stonką, to jakaś kpina!

Nie ma przymusu uczestnictwa. Zupełnie nie rozumiem problemu.

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Motorak

Cwusz <cw...@gazeta.pl> napisał(a):

> 100 złotych za przejazd pociągiem pełnym młodzieży szkolnej w relacji
> Oleśnica - Syców ze zdezelowaną stonką, to jakaś kpina!

Przejazd tego pociągu jest zorganizowany dla Liceum z Oleśnicy, z którego
uczniowie w ramach wolontariatu pomagali klubowi KSK z Wrocławia w renowacji
zabytkowego wagonu towarowego z 1912 roku. Po prostu przejazd z Oleśnicy do
Sycowa i z powrotem jest nagrodą dla tych którzy poświecili swój wolny czas
żeby zrobić cos pożytecznego zamiast np. pisać głupie komentarze na
pl.misc.kolej.
pozdrowienia
Motorak

semaforek

W dniu 14.03.2011 20:05, Kolejoman pisze:

> ROTFL ! Uważaj bo ktoś wam wpłaci...

No nie przesadzaj. Niektórzy zapewne wielokrotnie większe sumy wpłacali.
Pamiętaj że kasa pójdzie na renowację kolejnych wagonów, a nie do
czyjejś kieszeni.

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

Motorak

Kolejoman <kole...@interia.pl> napisał(a):

> ROTFL ! Uważaj bo ktoś wam wpłaci...

nie musi wpłacać, nie musi jechać, wolny kraj :-)
Motorak

12groszy

W dniu 2011-03-14 20:05, Kolejoman zmajstrował(a):

> ROTFL ! Uważaj bo ktoś wam wpłaci...

Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma. Nie chcesz, nie jedź. Nie
zaliczysz linii.

--