Aktualizacja i pytane

Mundek

Witam wszystkich!
Po pierwsze zapraszam do ogladania nowosci na mojej stronie:
www.mundek.krakow.pl
A po drugie.
Kiedys byla taka stronka, na której mozna bylo poszukac sobie odjazdy
pociagów z konkretnej stacji. Niestety ta strona juz nie dziala, a na PKPP
jest nastepujacy komunikat: "Dostep do naszej ulepszonej wersji rozkladu
jazdy - wszystkie odjazdy w ciagu doby - zostal zablokowany przez PKP,
pracujemy nad rozwiazaniem tego problemu w jak naszybszym czasie."
Czy jest w sieci jeszcze takie miejsce, w którym mozna taki rozklad jazdy
znalezc?

Wojtek Nowak "Mundek"
www.mundek.krakow.pl

M@tej

Dnia Tue, 13 Jun 2006 14:42:23 +0200, "Mundek"
<mundek***@mundek.krakow.pl> napisal(a):

> [...]
>pracujemy nad rozwiazaniem tego problemu w jak naszybszym czasie."
>Czy jest w sieci jeszcze takie miejsce, w którym mozna taki rozklad jazdy

http://rozklad.pkp.pl/bin/stboard.exe/pn?

---
Maciej

::..Marek..

https://213.199.198.211/rj-druk/

Fikander

Dnia Tue, 13 Jun 2006 16:01:56 +0200, ::..Marek.. napisał(a):

> https://213.199.198.211/rj-druk/

LOL, prawie jak aktualna baza danych.

--
Cyryl 'Fikander' Gzyło / Warszawa-Ochota
anderfik(pewien_znaczek)gmail.com / gad #5092407

http://wawkom.waw.pl / http://last.fm/user/fikander

kurier

> LOL, prawie jak aktualna baza danych.

Prawie robi wielka roznice...zobacz tabele Chojnicka..

https://213.199.198.211/rj-druk/odjazdy/TablicaOdjazdow-CHOJNICE.pdf?id=15602&rj=2005/2006

:D

KURIER

kurier

> Prawie robi wielka roznice...zobacz tabele Chojnicka..
>
> https://213.199.198.211/rj-druk/odjazdy/TablicaOdjazdow-CHOJNICE.pdf?id=15602&rj=2005/2006
>
> :D

Zreszta kolejne sprawdzane cuda poprostu sa az ciekawe z głupoty:D Czersk
ilosc pociagow:2 Gdansk Głowny kilka sztuk...dobre do poprawienia humoru:)

KURIER

Young Sta

kurier <kuri...@gazeta.pl> napisał(a):

> Zreszta kolejne sprawdzane cuda poprostu sa az ciekawe z głupoty:D Czersk
> ilosc pociagow:2 Gdansk Głowny kilka sztuk...dobre do poprawienia humoru:)

A W-wa Śródmieście: 16 pociągów:) odjazdy tylko do/z grodziska;d