Fiaty IC na złom

12groszy

Witam.

Jutro około 22:30 ma wyjechać z Warszawy pięć ickowych fiatów na złom.
Jadą przez Bydgoszcz do Lęborka, vmax 20km/h.
Jutro będę znał więcej szczegółów i rozkład

--
12groszy

/dev/SU45

> Jutro około 22:30 ma wyjechać z Warszawy pięć ickowych fiatów na złom.
> Jadą przez Bydgoszcz do Lęborka, vmax 20km/h.
> Jutro będę znał więcej szczegółów i rozkład

Jak to jest że opłaca się trupy ciągać przez cały kraj? Czy różnice w
cenach złomu są tak duże by się to opłaciło? Ile kosztuje transport?
Dlaczego nie potną na Odolanach?

Tomo

/dev/SU45 <br...@w.w.w.pl> napisał(a):

> Jak to jest Ĺźe opĹ aca siÄ trupy ciÄ gaÄ przez caĹ y kraj? Czy róşnice w
> cenach zĹ omu sÄ tak duĹźe by siÄ to opĹ aciĹ o? Ile kosztuje transport?
> Dlaczego nie potnÄ na Odolanach?

Tak chce wolny rynek. To tylko w socjalizmie jest marnotrawstwo.

ps. czy to sa te same Fiaty, które od ponad 2 tygodni stoją na złomowisku na
Odolanach???

/dev/SU45

> Tak chce wolny rynek. To tylko w socjalizmie jest marnotrawstwo.

:) Bajki bajeczki!

> ps. czy to sa te same Fiaty, które od ponad 2 tygodni stoją na złomowisku na
> Odolanach???

Raczej nie, to przecież Cargo. To pewnie te z Grochowa, 101, 017, 023,
122, 010?

/dev/SU45

> ps. czy to sa te same Fiaty, które od ponad 2 tygodni stoją na złomowisku na
> Odolanach???

I jeszcze takie coś: skoro seria znika bardzo szybko a czynnego
niezmodernizowanego egzemplarza najpewniej już niedługo nie będzie, czy
cokolwiek wiadomo o przymiarkach do zachowania choć jednej sztuki na
zabytek czynny? Nieryflowanego zapewne? Kto w ogóle w obecnym systemie
się tym mógłby zająć - tylko społecznicy?

Załóżmy hipotetyczną sytuację że np Cargo ma ostatnią czynną SU45. Czy
ktoś mógłby złożyć do konserwatora wniosek o nadanie jej statusu
zabytku, bez woli i wiedzy posiadacza? (w sumie podobnie jest chyba z
samochodami - chyba nie?)

Paweł

/dev/SU45 <br...@w.w.w.pl> napisał(a):
Witam
Jakie Cargo ?
SU45 stojące na terenie złomowiska na Odolanach należały do Wielkopolskiego
Zakładu Przewozów Regionalnych.

Pozdrawiam
Kospal

badworm

Dnia Mon, 13 Feb 2012 22:29:07 +0100, /dev/SU45 napisał(a):

> [...]
> ktoś mógłby złożyć do konserwatora wniosek o nadanie jej statusu
> zabytku, bez woli i wiedzy posiadacza? (w sumie podobnie jest chyba z

A nie lepiej wskrzesić to, co stoi w Kościerzynie? Jeśli chodzi o
pozyskanie maszyny to Marcel pisał tutaj na temat ET22 - jakoś odzewu
nie było...
GG#2400455 ICQ#320399066

IC Gacek

12groszy <wnprx....@cbc.r-jeb.cy> napisał(a):

> Witam.
>
> Jutro okoĹ o 22:30 ma wyjechaÄ z Warszawy piÄ Ä ickowych fiatĂłw na zĹ om.
> JadÄ przez Bydgoszcz do LÄ borka, vmax 20km/h.
> Jutro bÄ dÄ znaĹ wiÄ cej szczegóŠów i rozkĹ ad

To nie ICkowe. ICkowe jadą o 19:30 z Grochowa -w Bydzi o 3:00. vmax= 60 km/h

pozdr
Gacek

forest

IC Gacek <ga...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> To nie ICkowe. ICkowe jadą o 19:30 z Grochowa -w Bydzi o 3:00. vmax= 60 km/h

Do Bydzi? Czyżby na modernizację? :-)

Grzegorz Mikosz

On 14 Lut, 07:12, "IC Gacek" <ga...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> To nie ICkowe. ICkowe jadą o 19:30 z Grochowa -w Bydzi o 3:00. vmax= 60 km/h

Dokładnie jak pisze Gacek, tylko do Bydgoszczy jest plan.
Nie ma obecnie żadnego do Lęborka.

Pzdr.

/dev/SU45

> A nie lepiej wskrzesić to, co stoi w Kościerzynie?

Czyli co? SP45?

> Jeśli chodzi o
> pozyskanie maszyny to Marcel pisał tutaj na temat ET22 - jakoś odzewu
> nie było...

Tych jest sporo więcej, poza tym mnie niezbyt przekonuje obowiązkowe
pozyskiwanie nr 001 albo 002, a bardziej typowego reprezentanta z
zupełnie niewyróżniającym się numerkiem, np SU45-135 albo 098.

12groszy

W dniu 2012-02-14 08:52, Grzegorz Mikosz zmajstrował(a):

> Dokładnie jak pisze Gacek, tylko do Bydgoszczy jest plan.
> Nie ma obecnie żadnego do Lęborka.

No popatrz a ja mam rozkład w ręku że do Lęborka.
Plan PXE/PXS 155002/3,
wyjazd 14.02 22:30 Warszawa Grochów
Kutno 6:58
Włocławek 20:16
Aleksandrów Kuj. 6:41/8:21
Bydgoszcz Wsch. Tow. 22:15/0:15
Kościerzyna 8:26/9:46
Gdynia Główna 21:27
przyjazd 18.02 1:32 Lębork

brutto 900 / długość 300

--
12groszy

forest

12groszy <wnprx....@cbc.r-jeb.cy> napisał(a):

> No popatrz a ja mam rozkład w ręku

W ręku, czyli wydrukowany na papierze?
W takim razie poproszę jeszcze serię lok i przewoźnika.

> że do Lęborka. Plan PXE/PXS 155002/3

Numerek tego, na 19:30 jest inny.

Grzegorz Mikosz

Faktycznie jest! Sory za zamieszanie. Co nie zmienia faktu że też
pojedzie jakis 155000 do Bydgoszczy ;) Możliwe że to siodemy do PESY?

Pozdrawiam!

12groszy

W dniu 2012-02-14 11:50, forest zmajstrował(a):

> W ręku, czyli wydrukowany na papierze?
> W takim razie poproszę jeszcze serię lok i przewoźnika.

EU07 do Bydgoszczy i dalej SM42 przewoźnik IC

--
12groszy

MeWaPKP

Czyli skład wychodzi o 22:30 z Grochowa?

forest

MeWaPKP <mew...@gmail.com> napisał(a):

> Czyli skład wychodzi o 22:30 z Grochowa?

Według planu tak, a z tym różnie bywa.

SU45-034

> No popatrz a ja mam rozkĹ ad w rÄ ku Ĺźe do LÄ borka.
> Plan PXE/PXS 155002/3,
> wyjazd 14.02 22:30 Warszawa GrochĂłw
> Kutno 6:58
> WĹ ocĹ awek 20:16
> AleksandrĂłw Kuj. 6:41/8:21
> Bydgoszcz Wsch. Tow. 22:15/0:15
> KoĹ cierzyna 8:26/9:46
> Gdynia GĹ Ăłwna 21:27
> przyjazd 18.02 1:32 LÄ bork
>
> brutto 900 / dĹ ugoĹ Ä 300

Z Grochowa do Kutna przez Gdańską, czy może Centralną? :)

komp

> Z Grochowa do Kutna przez Gdańską, czy może Centralną? :)

Ja tam wiem tylko tyle,ze dziś jakoś po 16.30 ten skład sobie manewrował na
Grochowie.

MeWaPKP

Cholera, mam nadzieje, że dalej stoi pod blaszaną nastawnią.

12groszy

W dniu 2012-02-14 20:08, SU45-034 zmajstrował(a):

> Z Grochowa do Kutna przez Gdańską, czy może Centralną? :)

Przez Gdańską.

--
12groszy

badworm

Dnia Tue, 14 Feb 2012 09:17:59 +0100, /dev/SU45 napisał(a):

> Tych jest sporo więcej, poza tym mnie niezbyt przekonuje obowiązkowe
> pozyskiwanie nr 001 albo 002, a bardziej typowego reprezentanta z
> zupełnie niewyróżniającym się numerkiem, np SU45-135 albo 098.

Chodziło o ET22-233: "posiadająca brak oznak jakiejkolwiek modernizacji,
czyli stare reflektory, listwy ozdobne, wszystkie cyfry aluminiowe
wykonane oryginalnie jak dla lok. do nr 541". Stare helmuty idą pod
palnik i za chwilę może się okazać, że zostaną tylko same nowsze wersje
a czegoś zbliżonego do oryginału nie będzie.

SU45-034

> Przez GdaĹ skÄ .

Możesz podać czasy od Grochowa Parku do Gdańskiej?

12groszy

W dniu 2012-02-14 20:59, SU45-034 zmajstrował(a):

> Możesz podać czasy od Grochowa Parku do Gdańskiej?

Wwa Grochów 22:30
Michałów podg 22:38
Michałówk R16 pzs 22:42
Jagiellonka podg 22:47
Wwa Gd. Os. 22:54

--
12groszy

SU45-034

> Wwa GrochĂłw 22:30
> MichaĹ Ăłw podg 22:38
> MichaĹ Ăłwk R16 pzs 22:42
> Jagiellonka podg 22:47
> Wwa Gd. Os. 22:54

Wielkie dzięki, zobaczę czy będą planowo :)

forest

SU45-034 <su45...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Wielkie dzięki, zobaczę czy będą planowo :)

Ruszyli +10.

forest

forest <darek-kr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Ruszyli +10.

Cały majdan na obecną chwilę, czyli EP07-450 + 2B + SU45-023 + 2B + SU45-122 +
2B + SU45-017 + 2B + SU45-010 + 2B stoi na stacji Warszawa Gdańska. :-)

Grzegorz Mikosz

On 15 Lut, 08:37, "forest" <darek-krysztof...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Cały majdan na obecną chwilę, czyli EP07-450 + 2B + SU45-023 + 2B + SU45-122 +
> 2B + SU45-017 + 2B + SU45-010 + 2B stoi na stacji Warszawa Gdańska. :-)

Hehe i PLK-a go zatrzymała ;)
"Wstrzymany odjazd pociągu przez PLK z powodu nieprawidłowego
zestawienia (przekroczona długość)"

Pozdr.
GM

/dev/SU45

> Cały majdan na obecną chwilę, czyli EP07-450 + 2B + SU45-023 + 2B + SU45-122 +
> 2B + SU45-017 + 2B + SU45-010 + 2B stoi na stacji Warszawa Gdańska. :-)

A gdzie 101? Widziałem ją podczas manewrów na Grochowie (żółte czoło)

forest

/dev/SU45 <br...@w.w.w.pl> napisał(a):
Przepraszam, mój błąd, jest zaraz za siódemką, czyli EP07-450 + SU45-101 + 2B
+ SU45-023 + 2B + SU45-122 +
2B + SU45-017 + 2B + SU45-010 + 2B.

MeWaPKP

MeWaPKP

On 15 Lut, 09:14, MeWaPKP <mewa...@gmail.com> wrote:
> Na Gdańską weszli 23:05.
>
> https://picasaweb.google.com/MeWaPKP/OstatniaDrogaSU45?authuser=0&fea...

Skład jeszcze stoi na Gdańskiej?
Przekroczona długość o 40 metrów, (ma 340, a powienien mieć 300).
Wie ktoś czy będzie stał jeszcze koło 15:00?

komp

> Sk=B3ad jeszcze stoi na Gda=F1skiej?
> Przekroczona d=B3ugo=B6=E6 o 40 metr=F3w, (ma 340, a powienien mie=E6 300).
> Wie kto=B6 czy b=EAdzie sta=B3 jeszcze ko=B3o 15:00?

Wykupią właściwy rozkład, to odjedzie szybko...

forest

komp <przew...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Wykupią właściwy rozkład, to odjedzie szybko...

Rzeczywiście pali im się strasznie, a tymczasem pociąg już pół doby stoi.

forest

MeWaPKP <mew...@gmail.com> napisał(a):

> Wie ktoś czy będzie stał jeszcze koło 15:00?

Jest już po 15-tej, około 1000 minut opóźnienia, jak stało tak stoi, udany
kadrów życzę. :-)

m0ke

Drosik

On 15 Lut, 21:49, m0ke <m0k...@gmail.com> wrote:
> http://wgk.home.pl/details.php?image_id=4842
>
> Foto z wieczora :)

Czy coś wiadomo kiedy ten skład ruszy?

Obserwator

W dniu 2012-02-15 22:37, Drosik pisze:
Pod zdjęciem jest stwierdzenie "opuszcza Warszawę Gdańską".

--
Miłego dnia!
------------

Drosik

On 15 Lut, 22:42, Obserwator <m...@tego-nie-powinno-byc.o2.pl.invalid>
wrote:
Mea culpa :) nie doczytałem.

Mareczek

W dniu 2012-02-15 22:42, Obserwator pisze:

> Pod zdjęciem jest stwierdzenie "opuszcza Warszawę Gdańską".

A kontekst?

--
** Pzdr Mareczek | SQ1NDX | GG #1317273 **
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *

Drosik

Ktoś wie gdzie się aktualnie znajdują?

zeus04

On 15 Lut, 11:28, "forest" <darek-krysztof...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Rzeczywiście pali im się strasznie, a tymczasem pociąg już pół doby stoi.

W dobie podziału na spółki to normalne.

lookasz84

On 16 Lut, 11:25, Drosik <drosi...@gmail.com> wrote:
> Ktoś wie gdzie się aktualnie znajdują?

O godz 12 dziś tj. 16.02 stała karawana wygaszona pod wiaduktem na ul.
Jana Pawła II, ktoś wie kiedy to pojedzie w dalszą drogę, bo
spieszyłem się do pracy i nie zrobiłem zdjęć?

forest

lookasz84 <lukaszgl...@o2.pl> napisał(a):

> ktoś wie kiedy to pojedzie w dalszą drogę

Planowy odjazd ze stacji Warszawa Gdańska Osobowa ma nastąpić dnia 17 lutego
roku bieżącego 2012-go o godzinie 22:54.

Grześka

> Planowy odjazd ze stacji Warszawa Gdańska Osobowa ma nastąpić dnia 17 lutego
> roku bieżącego 2012-go o godzinie 22:54.

Ale dokąd? Na Grochów?

forest

=?ISO-8859-2?Q?Grze=B6ka?= <gre...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Ale dokąd? Na Grochów?

Nach Lauenburg.

IC dispo Gacek

12groszy <wnprx....@cbc.r-jeb.cy> napisał(a):

Karawan pogrzebowy z suczkami wróci jutro około godz. 12:00 na Grochów.
O szczegółach, z racji że przyszło mi ten burdel po kolegach posprzątać, nie
mogę zbytnio mówić. Faktem jest, że jutro o 10:40 przyjedzie po niego
SM42+2wag i zabierze towarzystwo.

sopek

On 16 Lut, 23:29, "IC dispo Gacek" <ga...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> 12groszy <wnprx.gbz...@cbc.r-jeb.cy> napisał(a):
>
> Karawan pogrzebowy z suczkami wróci jutro około godz. 12:00 na Grochów.
> O szczegółach,

Foto z przejazdu konduktu żałobnego z Kaplicy do Kostnicy.
Planowe przybycie do Krematorium w Lęborku odroczone...

https://picasaweb.google.com/109334606024663789272/Kolej

https://picasaweb.google.com/109334606024663789272/Kolej#5710157866443685426
https://picasaweb.google.com/109334606024663789272/Kolej#5710157923751457426

sopek / StOPEK
-----------
http://kpinfo.pl
http://www.youtube.com/user/KPinfo

MeWaPKP

Odroczone?

ic_kolobrzeg

Czy ktoś może mi wytłuamczyć dlaczego każdą SU45 osłaniają po 2 wagony z
przodu i z tyłu? Czy są one tak niebiezpieczne, że muszą być osłaniane, czy
może chodzi o to, że mają niesprawne hamulce i wagony osłaniające pomagają
im hamować?

forest

MeWaPKP <mew...@gmail.com> napisał(a):

> Odroczone?

Tak odroczone, FIATy dostały jeszcze kilka dni życia. :-)

forest

ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> mają niesprawne hamulce i wagony osłaniające pomagają
> im hamować?

Odpowiedziałeś sobie sam.

SU45-034

sopek <sope...@o2.pl> napisał(a):
> Foto z przejazdu konduktu =BFa=B3obnego z Kaplicy do Kostnicy.
> Planowe przybycie do Krematorium w L=EAborku odroczone...

Nie przesadzasz trochę?

Personifikuję niektóre lokomotywy, ale nie do tego stopnia:)

Grzegorz Mikosz

> [...]
> mogę zbytnio mówić. Faktem jest, że jutro o 10:40 przyjedzie po niego

I jak wyglada obecnie sytuacja? Jadą? czy nie jadą? :)

Pozdr. GM

Drosik

Jakieś wieści w temacie?

forest

Drosik <dros...@gmail.com> napisał(a):

> Jakieś wieści w temacie?

Według planu startują dziś 23 lutego roku bieżącego w nocy przed północą, a
jak będzie w rzeczywistości, okaże się już za pół doby.

forest

forest <darek-kr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Według planu startują dziś 23 lutego roku bieżącego w nocy przed północą, a
> jak będzie w rzeczywistości, okaże się już za pół doby.

Wyjechały i w obecnej chwili stoją prawdopodobnie na stacji Włocławek Brzezie,
jeśli już nie jadą dalej, oceniam, iż tej nocy 24/25 lutego powinni dotrzeć do
stacji Bydgoszcz Wschód Towarowa, a kolejnej już nad ranem do Lęborka.

forest

> [...]

> stacji Bydgoszcz Wschód Towarowa, a kolejnej już nad ranem do Lęborka.

Przetok ruszył, powinnien już być w Aleksandrowie Kujawskim, Toruń przygotować
się. :-)

forest

forest <darek-kr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> ,
> >

> Przetok ruszył, powinnien już być w Aleksandrowie Kujawskim, Toruń przygotować
> się. :-)

Cóż za tempo, cały kondukt jest już w Bydgoszczy.

Drosik

Faktycznie się rozpędzili :)

Mikołaj R.

obecnie na szlaku Lipowa Tucholska - Bąk

SU45-034

Mikołaj R. <mrata...@gmail.com> napisał(a):
> obecnie na szlaku Lipowa Tucholska - B=B1k

Sprawa już nieaktualna, ale najlepiej byłoby jechać Warszawa Grochów-Warszawa
Michałów-Nasielsk-Sierpc-Brodnica-Grudziądz-Wierzchucin-Somonino-Kartuzy-Lębork.
Trasa liczy 458km i od Nasielska do Lęborka praktycznie bokami nie zawadzając
planowym pociągom. Niestety Kartuzy-Lębork niedasie, ale i tak od Warszawy do
Somonina podana trasa jest najkorzystniejsza.

/dev/SU45

http://kapik9.flog.pl/wpis/4378771/su45101

Co to za wskaźnik jest zamontowany obok hasslera?

Czy hasslery też się złomuje? W zasadzie to nie dziwne bo w nowym
taborze są już cyfrowe?

Jeżeli za te 5 trupów dostali ponad milion złotych, a chwalili się że
straty udało się zmniejszyć do 26 milionów, to jakie możliwości daje
sprzedaż nieruchomości!

IC Gacek

> [...]

> planowym pociągom. Niestety Kartuzy-Lębork niedasie, ale i tak od Warszawy do
> Somonina podana trasa jest najkorzystniejsza.

Nie zawadzi, o ile się nie rozkraczy na jednotorze. Wtedy przerwa w ruchu
gotowa. Ten skład i tka był nieszczególnie szczelny- jego popełnianie trwało
prawie 2h jak na nim jechałem.