Kopciuchy w Chorzowie?

Jd.

Jak donoszą wiarygodni świadkowie - dziś koło 20.15 przez st. Chorzów Miasto
przejechał pociąg w składzie parowóz (lub dwa parowozy) kilka dwuosiowych
wagonów krytych i dwa wagony przedziałowe.

Ki diabeł?

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom jdub...@interia.pl

Marcin Kozieł

Jd. napisał(a):

> Jak donoszą wiarygodni świadkowie - dziś koło 20.15 przez st. Chorzów Miasto
> przejechał pociąg w składzie parowóz (lub dwa parowozy) kilka dwuosiowych
> wagonów krytych i dwa wagony przedziałowe.

na pewno przejechały dwa Ol49-111 + Ol49-23

> Ki diabeł?

a tego nie wiem - w Katowicach zapowiedziany jak pociąg nadzwyczajny
retro z Wolsztyna do Katowic

pozdrawiam
Marcin Kozieł

Krzysiek Szymanski

Marcin Kozieł napisal:

> na pewno przejechały dwa Ol49-111 + Ol49-23

> a tego nie wiem - w Katowicach zapowiedziany jak pociąg nadzwyczajny
> retro z Wolsztyna do Katowic

Hmmm, ciekawe...
Stronka www.parowozy.com.pl w dziale wiadomsoci z parowozowni zapodaje, ze:
"We wtorek wraca z Gniezna do Wolsztyna Pm36-2. Również na wtorek 25 kwietnia
o godzinie 8 planowany jest wyjazd dwóch parowozów Ol49-23 i Ol49-111 ze
składem wagonów osobowych i towarowych do Katowic, Tarnowskich Gór (26
kwietnia) i Gliwic (27 kwietnia). Parowozy Ol49-23 i Ol49-111 wrócą do
Wolsztyna w dniu parady prowadząc pociąg specjalny Hefajstos z Wrocławia. "
Oraz: "Ol49-23 i Ol49-111 wyjechały dziś o 8:14 z pociągiem specjalnym do
Katowic".
Bardzo ciekaw jestem co beda parozugi robic w GOPie przez najblizsze 2 dni,
jakis film??

--
Pozdrowienia z Gliwic
Krzysiek Szymnanski

Rafał

Jd. <jdub...@interia.pl> napisał(a):

> [...]
> przejechał pociąg w składzie parowóz (lub dwa parowozy) kilka dwuosiowych
> wagonów krytych i dwa wagony przedziałowe.

Pociąg w dniu 25.04 wyjechał z Wolsztyna na Śląsk gdzie angielscy miłośnicy
zwiedzają ciekawe miejsca przy uzyciu Ol49-111, Ol49-23 oraz składu wagonów
towarowych Eaos i Gbs oraz dwóch Adnu.
Jutro wizyta w Tarnowskich Górach gdzie Ol-ki będą prowadzić manewry na
stacji w godzinach 10-15.
Potem odjazd do Katowic na nocleg.
W czwartek m.in. wizyta w Hucie Łabędy.

G. Stachura

> [...]
> towarowych Eaos i Gbs oraz dwóch Adnu.
> Jutro wizyta w Tarnowskich Górach gdzie Ol-ki będą prowadzić manewry na

mają się tam spotkać z parowozem z Pyskowic ? Tk 2241 ?

Polo

han ja

Wie ktos o ktorej beda mniej wiecej w Gliwicach?? z checia bym sie tam
pojawil:)

Wojciech Kwietniewski

han ja <ruffr...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Wie ktos o ktorej beda mniej wiecej w Gliwicach?? z checia bym sie tam
> pojawil:)

W informacji w Gliwicach dowiedziałem się, że jakiś pociąg specjalny
przyjedzie w czwartek z Katowic o 8.25, a o 8.40 odjedzie w stronę Wrocławia.
Ale nie wiem czy to ten z parowozami, czy może przypadkiem zmodernizowane
EN57?
pzdr. Wojtek