Hehe Pszemol znowu rozrabia

BLE_Maciek

Taaaak jednak rosnie nam nowy Expierd.
Sami zobaczcie ta wiadomosc: bkpj9f...@poczta.onet.pl
zalosne ? smieszne ? hmm sam nie wiem juz co o tym sadzic

Bartosz Sarama

A mógłbyś podać to w jakimś otwieralnym formacie?

Pozdrawiam
Bartosz Sarama

BLE_Maciek

Tue, 23 Sep 2003 21:29:41 +0200 jednostka biologiczna o nazwie
"Bartosz Sarama" <quasimod_...@wp.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

Moge zacytowac:

(POCZATEK CYTATU)-----------------------------------------

From: "Pszemol" <Psz...@PolBox.com>
Newsgroups: pl.news.czytniki,pl.news.nowe-grupy
Subject: Kto pomoże wytropić trolla?
Date: Tue, 23 Sep 2003 13:53:51 -0500

Szukam kogoś, kto pomógłby wytropić prawdziwy e-mail adres
pewnego trola ukrywającego się dosyć interesująco...
Potrzebuję kogoś, kto ma dobry dostęp do niusowego serwera
z grupami amerykańskimi i zechciałby zrobić dalekozakrojone
poszukiwania bazując na czasie postowania i adresie IP...
Zakładam, że troll którego szukam w czasie rozrabiania na
jednej grupie korzystał z innych grup bez maski i da się
wyszukać posty na innych grupach wysłane z tego samego
dynamicznego adresu IP co charakterystyczne posty trolowe.
Wtedy dałoby się go złapać i dać mu odpowiednią nauczkę :-)
Kto z Was podjąłby się dla sportu takiego zdania?
Ochotników zapraszam na priva...

(KONIEC CYTATU)-----------------------------------------

(Zostawilem z naglowka to co trzeba)
Jeszcze skurczybyk crosspostuje :-((

Waldemar Krzok

Bartosz Sarama wrote:

> A mógłbyś podać to w jakimś otwieralnym formacie?

no jest otwieralny. Przeczytałem i stwierdzam, że przedpiśca ma jak
najbardziej rację. Numer choroby wyszukam w pracy.

Waldek

Marcin E. Hamerla

Waldemar Krzok napisal(a):

>no jest otwieralny. Przeczytałem i stwierdzam, że przedpiśca ma jak
>najbardziej rację. Numer choroby wyszukam w pracy.

? Co jest nie tak w tym co Pszemol pisal? Czasem taki palant trollowy
nasmrodzi nieladnie, jak na pewnej znanej nam obu grupie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

ziel

On Behalf Of BLE_Maciek
> Moge zacytowac:

Pewnie kombinuje jakby to jeszcze lepiej ukryć,
że nie dostał wizy do USA :-D

pzdr
Artur

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

Grzegorz Mentrak

Nie widze powodów aby wszczynać tu kolejną awanture. W tej chwili
zachowałeś się jak taki mały trollek bo znając Pszemola to ten wątek
może się zdrowo rozdmuchać.

Grzegorz Mentrak --> gmentrak (at) polbox (dot) com
"Czy świat się wiele zmieni,
gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy wkurwieni" - Jonasz Kofta

Greg Sz

ziel wrote:

> On Behalf Of BLE_Maciek
> >
> Pewnie kombinuje jakby to jeszcze lepiej ukryć,
> że nie dostał wizy do USA :-D

A on nie mieszka w Chicago ?
Wydaje mi się że raczej ju tam chyba jest na stałe.

A to że się wizy nie dostało to jest taki wstyd że trzeba ukrywać ?

Dziwne.