choroba jefa

ali

dla tropicieli spiskowej teorii dziejów - arusia i spółki

czy nie zauważyliście że osobnik ten cierpi na znaną
chorbę zwaną polanofobią?
a oto dedukcja:
studiuje talmudy?
jest polaczkiem -tfu, polskojęzycznym stetryczałym żydem???????
czy Kwaśniewski nie naraził się tym "garbatonosym judajczykom" odkrywając
ich sposób hodowli elit "wybrańców"???
jak oni reagują na wyciekli ich tajemnic tworzenia rządu nad światem
typu "Protokoły mędrców syjonu" i podobne wytyczne odnośnie kierunku
przekształceń własnościowych w Polsce z wywiadu Gieremka dla gminy żydowskiej,
- czy nie podobnie??????
wnioski:
mataczą, osmieszają, zarzucają ciemnote, brak tolerancji,
aby osłabić wszystko to co buduje siłę narodu polskiego
którego ziemie obrali sobie za teren kolejnej ekspansji,
ps.
nie imputujcie mi tylko antysemityzmu
żydzi europejscy w nie są potomkami izraelitów
pochodzą od Chazarów którzy przyjęli judaizm aby zapanować nad światem,
a kto ma kasę ten rządzi
dlatego są zewsząd wypedzani kiedy ta oczywista prawda objawi sie,
widać to już, że następnym ich środkiem do panowania nad światem jest
globalizacja gdzie garstka bankierów posiada monopol nad kapitałem , światową
produkcją i dystrybucją

he he - uffff - a miało być o diecie

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> nie imputujcie mi tylko antysemityzmu

Ale chamstwo mozemy? Zadziwiajace, jak glebokie moga byc poklady
nienawisci w stosunku do drugiego czlowieka. Kiedys korzystalem z
usenetu, by miec kontakt z ciekawymi, wartosciowymi ludzmi, stanowiacymi
przeciwwage dla spotykanego w realu na kazdym kroku buractwa. Dzis, gdy
dostep do sieci moze miec kazdy, bez wzgledu na poziom wyksztalcenia,
rozwoju intelektualnego czy etycznego, nie ma to juz sensu, bo
wartosciowi ludzie znow gina w zalewie nawet nie przecietnosci, tylko
zwyklego dennego mulu.

.ana

Marcin napisal

> Ale chamstwo mozemy?

Nie tylko mozecie, ale powinniscie i to nie wybiórczo.

> Zadziwiajace, jak glebokie moga byc poklady
> nienawisci w stosunku do drugiego czlowieka.

Prawda?
I dlatego nie mozna dawac cichego przyzwolenia na nie.

> Kiedys korzystalem z
> usenetu, by miec kontakt z ciekawymi, wartosciowymi ludzmi, stanowiacymi
> przeciwwage dla spotykanego w realu na kazdym kroku buractwa.

"Pola buraczane" mozna w miare mozliwosci omijac;)
Nooo, chyba ze sie tkwi w samym srodku takowych;)

> Dzis, gdy
> dostep do sieci moze miec kazdy, bez wzgledu na poziom wyksztalcenia,
> rozwoju intelektualnego czy etycznego, nie ma to juz sensu,

Brzmi jak pozegnanie.

> bo
> wartosciowi ludzie znow gina w zalewie nawet nie przecietnosci, tylko
> zwyklego dennego mulu.

Totez nie "zamulajmy " ich;)
Pozwólmy im sie wydostac z tego mułu.
.ana

ali

[...]

sam nie wiesz o czym mówisz, co to ma wspólnego z nienawiścią??????
przez takich jak ty pożytecznych wykształconych idiotów
młode pokolenie magistrów szlifuje zmywaki na zachodzie

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> sam nie wiesz o czym mówisz, co to ma wspólnego z nienawiścią??????
> przez takich jak ty pożytecznych wykształconych idiotów
> młode pokolenie magistrów szlifuje zmywaki na zachodzie

O, i w dodatku jasnowidz. Kula wprawdzie troche zakurzona, ale w koncu
czego sprzet nie wykaze, to zafiksowany mozg sobie sam dopowie, prawda?
Doszedles juz moze do tego, ze mam zydowskie pochodzenie?

Jeff

ali <ali47....@gazeta.pl> napisał(a):

No i dobrze, ze ten temat Pan poruszyl, ja sie nie obrazam.....
Widze jednak ze musze cos wyjasnic:

1. to nie ja wiaze diete z konkretnym narodem, robi to wasz mistrz i do tego w
sposob klamliwy.

2. pisalem o Talmudzie w kontekscie moralnosci i etyki ktora chyba wyznaje
wasz guru i jego uczniowie.
Chodzi mi konkretnie o tzw. dualizm moralny: z jednej strony rzekoma ogromna
troska o ludzi chorych oszukiwanych przez naukowcow i wielkie koncerny
medyczno-farmaceutyczne, a z drugiej totalne lekcewazenie koniecznosci
dokladnego przebadania diety pod katem jej bezpieczenstaw dla calej populacji
Polakow, vide dyskusja z Uffe Ravnskov, ktory wyraznie to sugeruje bioracym
udzial w dyskusji optymalnym i samemu dr J.Kwasniewskiemu oraz wypieranie sie
ofiar tego systemu dietetycznego jak i slpe, agresywne zwalczanie wszelkiej
krytyki tej niebezpiecznej diety i osoby dr J.Kwasniewskiego], ktory uwaza sie
za Mesjasza ale.....wlasnie narodu Zydowskiego...(radze dokladnie przeczytac
jego wypowiedzi ktore tutaj ponizej zacytowalem za Are).

3. jak mozna cierpiec na polanofobie, skoro wykazuje sie zaniepokojenie
faktem przeprowadzanie antyhumanitarnego, dzikiego eksperymentu na Polakach,
ktory prowadzi w konsekwencji do selekcji tego narodu pod katem genetycznym?
(tzn.tych ktorzy diete moga stosowac i tych ktorzy przedwczesnie wymra z
powodu niewlasciwej diety, bo maja nie te geny?)

4. nie jestem Zydem, a tym bardziej stetryczalym:)
Jestem Polakiem z domieszka krwi francuskiej po pradziadku ktory na polskie
ziemie przybyl wraz z Napoleonem:)

5. Widze Ali ze sie naczytales pl.soc. polityka.
To fakt, ze mozna tam sie wiele rzeczy dowiedziec, ale nie wszystko co sie tam
pisze nalezy brac na serio, zwlaszcza, ze nie wiadomo kto tam tak naprawde pisze:)

------
Jeff

Jeff

ali <ali47....@gazeta.pl> napisał(a):

> sam nie wiesz o czym mówisz, co to ma wspólnego z nienawiścią??????
> przez takich jak ty pożytecznych wykształconych idiotów
> młode pokolenie magistrów szlifuje zmywaki na zachodzie

No patrz Pan, a ja uwazam, ze wlasnie dlatego ze tacy jak Pan Marcin Kuler
nadal maja niewielki wplyw na polityke w Polsce, mlode pokolenia musza
emigrowac...

------
Jeff

Marcin 'Cooler' Kuliński

I jeszcze jedno:

Jak wytlumaczyc fakt, ze wsrod stosujacych diete Kwasniewskiego
nadspodziewanie czesto ujawniaja sie osobnicy namietnie tropiacy
wszelkie innosci, nienawidzacy ich, pelni pogardy dla kazdego, kto mysli
inaczej niz oni sami? Czy na tej grupie kiedykolwiek objawil sie ktos
pokroju Alojzego Kocisza, Andrzeja Czyza czy np. niejakiego Kangura (
http://tinylink.com/?ooqdmEInCY ), o kim wiadomo byloby, ze stosuje MM,
South Beach, Atkinsa, wegetarianizm, czy jakakolwiek, inna od
"optymalnej", diete?

ali

Jeff <jef_f....@gazeta.pl> napisał(a):

> Widze jednak ze musze cos wyjasnic:
>
> 1. to nie ja wiaze diete z konkretnym narodem, robi to wasz mistrz i do
tego w
> sposob klamliwy.

jaki kłamliwy??????
zaleca jak najbardziej naturalne zdrowe odżywianie, które w konsekwencji może
poprawić kondycję zdrowotną i ekonomiczną kraju.
nic co propaguje nie jest sprzeczne z obecną wiedzą, sprawdziło się też na
tysiącach ludzi którzy to praktykują.
sa to ludzie przeważnie starsi po przejściach zdrowotnych i stosowaniu
uprzednio innego zalecanego "zdrowego" odżywiania

> [...]
> medyczno-farmaceutyczne, a z drugiej totalne lekcewazenie koniecznosci
> dokladnego przebadania diety pod katem jej bezpieczenstaw dla calej

wiara i prawda nie zawsze idą w parze i nie zawsze teorie naukowe oparte są
na rzetelnej wiedzy
(prosta sprawa - rozwój cywilizacji i człowieka do dziś stanowi nierozwiązaną
zagadkę i oparte jest na wątpliwych teoriach)
stąd każdy ma prawo je swobodnie interpretować

praktyka Kwaśniewskiego zweryfikowała natomiast to pod kątem żywienia
wnioski jakie z tego wyciągnął pochodzą właśnie z owej praktyki i sprawdzają
się

> [...]
> za Mesjasza ale.....wlasnie narodu Zydowskiego...(radze dokladnie przeczytac
> jego wypowiedzi ktore tutaj ponizej zacytowalem za Are).

a znasz takie powiedzenie?
"woda leczy i kaleczy"
maszyna pracująca na takim samym paliwie nie zawsze bedzie jednakowo awaryjna
i wyeksploatowana, a człowiek?
nie przypisuj więc wszystkiego Kwaśniewskemu
myślenie i wyciąganie logicznych wniosków oraz stosowanie to rzecz
indywidualna

> [...]
> (tzn.tych ktorzy diete moga stosowac i tych ktorzy przedwczesnie wymra z
> powodu niewlasciwej diety, bo maja nie te geny?)

a co ma piernik do wiatraka?
jak już to ktoś napisał zróżnicowanie genetyczne wśród pewnych gatunków
zwierząt jest znacznie większe a zarcie mają takie same i podobnie się
rozwijają
jak dotychczas brak jest sprawdzonych dowodów - geny a typ odżywiania

moje pokolenie przeżyło już trzykrotnie zmiane nawyków żywienowych
i skutki też sa widoczne, zgodne z obserwacją poczynioną wiele lat temu przez
Kwaśniewskiego

> 4. nie jestem Zydem, a tym bardziej stetryczalym:)
> Jestem Polakiem z domieszka krwi francuskiej po pradziadku ktory na polskie
> ziemie przybyl wraz z Napoleonem:)

ja jestem mentalnie "chłop z chłopa" którego interesem jest trzymać się mocno
na tej swojej a nie innej ziemi

mimo że żydem nie jesteś jak piszesz to cierpisz na podobną polonofobie,
przyczyn poszukaj a napewno są gdzieś ukryte

nie widziałem żebyś opluwał Lutza,
który nie wyklucza i nie krytykuje Kwaśniewskiego,

> [...]
tam
> pisze nalezy brac na serio, zwlaszcza, ze nie wiadomo kto tam tak naprawde

a pod jaki nickem tam piszesz???????

slawek

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <marc...@poczta.gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e8r04u$c7p$1...@inews.gazeta.pl...

> Doszedles juz moze do tego, ze mam zydowskie pochodzenie?

Nie żartuj :P tobie do tego jeszcze dużo potrzeba ;) ba może nigdy się nie
udać ;)))))

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,

slawek

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <marc...@poczta.gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e8r1gg$g8f$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
> nadspodziewanie czesto ujawniaja sie osobnicy namietnie tropiacy
> wszelkie innosci, nienawidzacy ich, pelni pogardy dla kazdego, kto mysli

Odwróćmy piłeczkę i zapytajmy jak to jest wsród wegetarian że tak często
można spotkać osobniki twojego pokroju namiętnie tropiących .......

--
" Skoro przypadki problemow z pasozytami
u osob stosujacych diete Kwasniewskiego nie sa odosobnione, a dieta ta

ali

ali

Marcin 'Cooler' Kuliński <marc...@poczta.gazeta.blah> napisał(a):

> I jeszcze jedno:

sam dałeś odpowiedź
tylko pożyteczni idioci nie widzą tego co należy
odpowiedz,- co dała utrata suwerenności gospodarczej i podporządkowanie
globalizmowi, oraz lansowanie postępowych idei?

czy nie 3 mln bezrobotnych i 1,5 mln emigrantów za chlebem?
czy nie upadek moralności i zdrowych norm społecznych, anarchie i mataczenie
prawa, ochronę oszustów, złodziei i zboczeńców?

i nie pisz mi głodnych kawałków że to są koszta transformacji.
nie stało się to samo, ktoś miał w tym interes aby ciemnote wciskać
a pożyteczni idioci wcielali ją w życie, a teraz bronią

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> sam dałeś odpowiedź
> tylko pożyteczni idioci nie widzą tego co należy

Powtarzasz komunaly, jak inni podobni tobie. Oczywiscie tak ogolne, ze w
zasadzie nie ma sie do czego przyczepic. Takie babcine "za moich czasow
to bylo lepiej".

I jeszcze pytanie: co twoja odpowiedz ma wspolnego z moim pytaniem? Tak
ciezko ci utrzymac rozum na wodzy?

ali

> [...]

> to bylo lepiej".
>
> I jeszcze pytanie: co twoja odpowiedz ma wspolnego z moim pytaniem? Tak

zgrywasz idiote czy nim jesteś?
nie wiesz o czym mowa

i przestań uprawiać tą pedalską żydokomuszą socjotechnike
(pewnie też nie wiesz o co chodzi)

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> zgrywasz idiote czy nim jesteś?
> nie wiesz o czym mowa
>
> i przestań uprawiać tą pedalską żydokomuszą socjotechnike
> (pewnie też nie wiesz o co chodzi)

Przekonales mnie. Liberalny stosunek do osobnikow twojego pokroju to
kiepski pomysl. Niektorzy nie zasluguja na prawo wolnego wyrazania
swoich mysli, bo po prostu nie maja czego wyrazac.

ali

Marcin 'Cooler' Kuliński <marc...@poczta.gazeta.blah> napisał(a):

Czy na tej grupie kiedykolwiek objawil sie ktos
pokroju Alojzego Kocisza, Andrzeja Czyza

dalej palisz głupa kulturny inteligencie?

pokaż mi autoryzowae tymi nazwiskami wypowiedzi

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> dalej palisz głupa kulturny inteligencie?

Wow! Gdzie uczyles sie tego jezyka?

> pokaż mi autoryzowae tymi nazwiskami wypowiedzi

Uwazasz, ze jak podpiszesz sie "ali", to pozostajesz anonimowy? W takim
razie to kolejna rzecz, co do ktorej sie mylisz. Dziwne, ze na stronie
Tomka nie bales sie podac swoich danych osobowych, a tutaj sie
krygujesz. Chyba nie wymagam zbyt wiele: ot, miej jaja i podpisuj swoje
zlote mysli prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Wstydzisz sie czy tez
boisz odpowiedzialnosci? Dziwne, ze pyskacze zawsze podpisuja sie
pseudonimami...

ali

Marcin 'Cooler' Kuliński <marc...@poczta.gazeta.blah> napisał(a):

> ali pisze:

a kto dał ci prawo śmieciu do szargania cudzego nazwiska
skoro nie wiesz kto pisze?
IQ ci zabrakło?
módl się zatem żeby ci tylko gębę obili za twą głupotę
aluzju poniał?????

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> [...]
> skoro nie wiesz kto pisze?
> IQ ci zabrakło?
> módl się zatem żeby ci tylko gębę obili za twą głupotę

Och, wiec jednak sie wstydzimy... Jaka szkoda. Mysle jednak, ze urlop od
internetu dobrze ci zrobi. Bedziesz mogl postraszyc swoich kolegow spod
budki z piwem. Jestes gosc, naprawde.

Jeff

ali <ali47....@gazeta.pl> napisał(a):

> tego w

> jaki kłamliwy??????

Chociazby twierdzac, ze w/g rzekomo przez niego odkrytej proporcji odzywiali
sie rabini.
Jak sobie wyobrazasz dokladne przestrzeganie tych proporcji B:T:W przez
rabinow w tamtych czasach?
Ponadto rabini nie jedli miesa wieprzowego. Wiele na temat tych jego
"interpretacji biblijnego przekazu" mozna jeszcze napisac...ale mi sie nie chce...

Pomysl wprowadzenia stosunku B:T:W do swojej diety, prawdopodobnie Kwasniewski
podebral dr Hermanowi Taller, ktory poraz pierwszy prawie identyczny stosunek
podal jeszcze w roku 1961/2 w swojej ksiazce o diecie odchudzajacej
pt.Calories Dont"t Count.

Fakt ten jednak dr Kwasniewski zatail i nie zacytowal Tallera w bibliografi do
swojej ksiazki....tak jak to robia uczciwi i odpowiedzialni autorzy innych
tego typu ksiazek....

> zaleca jak najbardziej naturalne zdrowe odżywianie, które w konsekwencji może
> poprawić kondycję zdrowotną i ekonomiczną kraju.

Niestety to nie jest ani naturalne, ani zdrowe odzywianie i w konsekwencji nie
doprowadzi ono do poprawy kondycji zdrowotnej i ekonomicznej kraju.
Tego typu odzywianie doprowadzi do pogorszenia kondycji zdrowotnej (ale trudno
powiedzic czy akurat kraju...raczej tylko tych ktorzy ta diete stosuja)...ale
niewastpliwie na pewno prowadzi ono do polepszenia kondycji ekonomicznej
..kilku osob.

> nic co propaguje nie jest sprzeczne z obecną wiedzą, sprawdziło się też na
> tysiącach ludzi którzy to praktykują.

To co proponuje ma niewiele wspolnego z obecna wiedza, dlatego z braku tej
wiedzy powoluje sie bardzo czesto na Stary Testament oraz na tendencyjnie
dobrane cytaty z Biochemii Harpera.

Pisalem juz tutaj, ze w/g statystyk najczesciej choruja w tej chwili w Polsce
ci co stosuja niskoweglowodanowy styl zywienia a la Kwasniewski lub
Atkins...bowiem te diety sa dobre, ale tylko w celu zrzucenia nadwagi i jesli
sa stosowana krotko, a nie permanentnie...
Chociaz sa ludzie ktorzy moga tak sie odzywiac dlugo...bo to zalezy od genow
wlasnie...
Moze ty tez masz te wlasciwe geny?:)

> sa to ludzie przeważnie starsi po przejściach zdrowotnych i stosowaniu
> uprzednio innego zalecanego "zdrowego" odżywiania

Ludzie starsi sa juz czesto otyli. Zastosowanie wiec restrykcyjnej diety
typu Kwasniewski pozwala im czesto (ale nie zawsze) zrzucic nadwage...
Jak sie zrzuca nadwage wszystko jedno jakim sposobem, to i kondycja fizyczna
sie automatycznie polepsza...ale nie jest to jeszcze dowod na to, ze ta dieta
jest dobra czy optymalna dla nich przy permantnym stosowaniu...
Dlatego wielu pozniej choruje i rownie wielu przedwczesnie umiera...
Pisalem o tym...
O problemach tych ludzi pisal tez jeden z waszych optymalnych doradcow
w swoich artykulach pt. Optymal story. Nie czytales?

> [...]

> zagadkę i oparte jest na wątpliwych teoriach)
> stąd każdy ma prawo je swobodnie interpretować

Nie, to nie tak....jesli dr Kwasniewski krytykuje caly swiat naukowy i zarzuca
mu niemoralnosc w stosunku do ludzi chorych, to sam jesli chce to zmienic
powinien byc bez zarzutu pod tym wzgledem...jesli tego nie robi, to jest
niepowazny....i niebezpieczny, bo oszukuje ludzi chorych.

Wlasnie dokladnie identyczne nauki podwojnej moralnosci w stosunku do ludzi
zaleca Talmud, a Polacy przeciez sa chrzescijanami a nie ortodoksyjnymi
Zydami.Nieprawdaz?
Zapoznaj sie co nieco z Talmudem, to zobaczysz analogie pomiedzy tym co tam
sie zaleca, a tym co pisze dr Kwasniewski.

> praktyka Kwaśniewskiego zweryfikowała natomiast to pod kątem żywienia
> wnioski jakie z tego wyciągnął pochodzą właśnie z owej praktyki i sprawdzają
> się

Nic podobnego, nic nie zostalo pozytywnie zweryfikowane .....Zreszta miliardy
ludzi ktorzy zyja na globie ziemskim nie stosuje tej diety Kwasniewskiego i
tez zyje oraz ciesza sie dobrym zdrowiem.
Niektore nacje sa generalnie nie tylko zdrowe, ale i cechuje je nieprzecietna
dlugowiecznos oraz sprawnosc intelektualna..... pomimo, ze w ich pozywieniu
nie dominuja tluszcze zwierzece....a wlasnie weglowodany......

> [...]

> nie przypisuj więc wszystkiego Kwaśniewskemu
> myślenie i wyciąganie logicznych wniosków oraz stosowanie to rzecz

Nabiles sobie glowe tym co powypisywal w swoich ksiazkach Kwasniewski
porownujac czlowieka do.....maszyny, robota...zasilanego poliwem.

Czlowiek niestety nie jest robotem !!

> a co ma piernik do wiatraka?

Jak to co ma?

Przeciez to ty mnie nazywales stetryczalym Zydem, ktory nie chce
aby Polacy poznali tajemnice sposobu zywienia ukryta przez rabinow i dlatego
krytykuje diete Kwasniewskiego.

> [...]
> rozwijają
> jak dotychczas brak jest sprawdzonych dowodów - geny a typ odżywiania

Ale z ludzmi jest troche inaczej, bo czlowiek jest wszystkozerca i
manipulowanie skladem tej wszystkozernej diety moze miec rozny wplyw na jego
kondycje fizyczna i psychiczna poprzez sterowanie w ten sposob wlanie ludzkim
DNA (czyli przekazem genetycznym).

> moje pokolenie przeżyło już trzykrotnie zmiane nawyków żywienowych
> i skutki też sa widoczne, zgodne z obserwacją poczynioną wiele lat temu przez

Nie to tez nie tak, pokolenia zyja sobie, a zalecenia dietetyczne zyja sobie.
Powie ci o tym kazdy profesjonalny dietetyk. Ludzie nie stosuja sie nigdy do
zadnych zalecen dietetycznych (chyba, ze sie odchudzaja lub sa powaznie chorzy).
Ludzie kieruja sie swoimi upodobaniami smakowymi, przyjemnoscia wyplywajaca ze
wspolnego biesiadowania i...zasobem swoich portfeli.
Bardzo niewielu zyje swiadomie...

polskie ziemie przybyl wraz z Napoleonem:)

> ja jestem mentalnie "chłop z chłopa" którego interesem jest trzymać się

mocno na tej swojej a nie innej ziemi.

Znam wielu "chlopow" ktorzy przestali sie trzymac swojej ziemi i na dobre im
to tylko wyszlo...Jesli zakotwiczasz sie w jednym miejsu, nie wiesz co jest
gdzie indziej....

> mimo że żydem nie jesteś jak piszesz to cierpisz na podobną polonofobie,
> przyczyn poszukaj a napewno są gdzieś ukryte

Nie bedze dyskutowal albo ci sie tlumaczyl z twoich osobistych uprzedzen w
stosunku do mnie:)

> nie widziałem żebyś opluwał Lutza,
> który nie wyklucza i nie krytykuje Kwaśniewskiego,

Bo ja nikogo nie opluwam....ja tylko pisze o pewnych sprawach krytycznie w
ramch dyskusji....to ty i inni zwolennicy niskoweglowodanowego zywienia, za to
wlasnie mnie opluwacie.
.. nie bardzo moge zrozumiec dlaczego tak agresywnie dyskutujecie na tych
waszych grupach o dietach?
Pierwszy raz sie z czyms podobnym spotykam, dlatego mnie to zaciekwailo...

Jesli chcesz, to o Lutzu tez napisze krytycznie.....i jest tego sporo !

> tam
> pisz

> a pod jaki nickem tam piszesz???????

Wcale juz tam nie pisze. Kiedys troche tam pisalem dla zartow i logowalem sie
jako jeff.

Jeff

ali

> [...]
> Ponadto rabini nie jedli miesa wieprzowego. Wiele na temat tych jego
> "interpretacji biblijnego przekazu" mozna jeszcze napisac...ale mi sie nie

człeku wszystko ci się pomieszało
gdzie w pierwszym wydaniu książki Żywienie Optymalne masz cokolwiek napisane
o bogach i rabinach i innych odkryciach??
wywody na ten temat pojawiły się wiele lat póżniej, kiedy Kwaśniewski nie
prowadził już praktyki, a książka zmieniła tytuł na Dieta Optymalna
oddziel więc plewy od ziarna
a swoją drogą to elity żydowskie tj. rabini mieli swój sposób odżywiania,
przed wojną jak słyszałem z opowiadań to byli głównymi odbiorcami śmietany,
jaj , masła i tłustej baraniny, wybitni pochodzili też głównie z rodzin
rabinów, więc istnieje podejrzenie że żarcie mogło być czynnikiem dającym im
przewagę nad resztą, a tłuste żarcie nie szkodziło stosowane przez pokolenia.

> [...]
do
> swojej ksiazki....tak jak to robia uczciwi i odpowiedzialni autorzy innych

to są tylko twoje urojenia, mógł dojść do tego niezależnie w jednakowym
czasie,
nie wiem czy zna angielski i skąd miałby mieć wtedy tak szybkie dojście do
literatury, cenzura była szczelna, żadna książka bez cenzury przez granicę
nie przeszła
wiem coś na ten temat z własnego doświadczenia

> [...]
stosuja)...ale
> niewastpliwie na pewno prowadzi ono do polepszenia kondycji ekonomicznej

mam tu jednak odmienne zdanie i własne obserwacje, znam osobiście wielu
których kondycja poprawiła się znacznie i przy tłustym żarciu choroby
przestały nękać
frajerzy frycowe muszą zapłacić, mnie kupno książki kosztowało zaledwie 23 zł
a optymalne obiady można zrobić już za niecałe 2 zł na głowę
oszczędności na żarciu są wymierne
kondycja zdrowotna w rodzinie też się znacznie poprawiła
duże oszczędności od paru ładnych lat

> To co proponuje ma niewiele wspolnego z obecna wiedza, dlatego z braku tej
> wiedzy powoluje sie bardzo czesto na Stary Testament oraz na tendencyjnie
> dobrane cytaty z Biochemii Harpera.

nie przesadzasz
napisano już chyba dość na temat jaką role odgrywają tłuszcze a jaką
węglowodany i o szkodliwości nadmiaru tych węglowodanów
natomiast szkodliwości tłuszczy jednoznacznie nie określono,
pozostały w sferze dywagacji
szkodliwość nadmiaru białka też stwierdzono
natomiast jak się to wszystko ma co do jakości i ilości (proporcji) to
niewiele wiadomo

> [...]
jesli
> sa stosowana krotko, a nie permanentnie...

skąd masz takie wiadomości????
trochę mam do czynienia ze środowiskiem medycznym i o tym nie słyszałem,
wręcz przeciwnie

> Chociaz sa ludzie ktorzy moga tak sie odzywiac dlugo...bo to zalezy od genow
> wlasnie...
> Moze ty tez masz te wlasciwe geny?:)

he he, wcześniej ich nie miałem bo nabawiłem się wszystkiego "genetycznie"
po ojcu, a teraz o wszystkim zapomniałem.

> [...]
> O problemach tych ludzi pisal tez jeden z waszych optymalnych doradcow
> w swoich artykulach pt. Optymal story. Nie czytales?

czytałem i mam wiele krytycznych uwag do jego wywodów
wynikających z tego czego nie dostrzega

żywienie optymalne nie jest żadną restrykcyjną dietą, ale wymaga stosowania
produktów pełnowartościowych , o czy wielu zapomina i powinno być dostosowane
do indywidualnych potrzeb

kto jest w stanie te badania przeprowadzić bez udziału środków i instytucji
do tego powołanych??
swoje zrobił i opisał, reszta należy do nauki
nic tu z talmudu który uczy jak omijać zakon
Kwaśniewski żądał przeprowadzenia badań

> [...]
> powinien byc bez zarzutu pod tym wzgledem...jesli tego nie robi, to jest
> niepowazny....i niebezpieczny, bo oszukuje ludzi chorych.

mnie nie oszukał
wielu których znam też nie
a znam tez takich którzy źle pojmują co im się podaje więc nich nie maja
pretensji

> [...]
> dlugowiecznos oraz sprawnosc intelektualna..... pomimo, ze w ich pozywieniu
> nie dominuja tluszcze zwierzece....a wlasnie weglowodany......

nic do końca nie zbadano
to są zwykłe dywagacje

czytaj ze zrozumieniem to właśnie napisałem

Polakach
> ,
> ?

koń by się uśmiał
ci z eksperymentu mają się dobrze reszta różnie, na własne życzenie

> [...]
> kondycje fizyczna i psychiczna poprzez sterowanie w ten sposob wlanie

totalne nieporozumienie
niewielka modyfikacja diety
ludzie przeżyli znacznie większe eksperymenty bez ujemnych genetycznie
skutków

> [...]
ze
> wspolnego biesiadowania i...zasobem swoich portfeli.

nie pisze o dietach tylko nawykach żywieniowych ogółu
po wojnie generalnie chude żarcie wysokowęglowodanowe, niedożywienie
za Gierka , żarcie pełną gębą , tłusto i słodko
i ostatnio śmieciowe żarcie z oszołomów

> [...]
> to tylko wyszlo...Jesli zakotwiczasz sie w jednym miejsu, nie wiesz co jest

chłop to nie ma prawa świata pozwiedzać,
i dojść do tego że wszędzie dobrze ale najlepiej u siebie

> [...]
> ramch dyskusji....to ty i inni zwolennicy niskoweglowodanowego zywienia, za

jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie
prześledź swoje posty

> [...]

> Jesli chcesz, to o Lutzu tez napisze krytycznie.....i jest tego sporo !

a ty sie nie wkurzaśz?
jak ci zamiast w temacie, to do osoby piją
mnie wychodzi bardziej logiczny Kwaśniewski niż Lutz

Jeff

> [...]

> wywody na ten temat pojawiły się wiele lat póżniej, kiedy Kwaśniewski nie
> prowadził już praktyki, a książka zmieniła tytuł na Dieta Optymalna

Mnie sie pomieszalo czy ty cos krecisz? Bo co to ma za znaczenie w ktorym
wydaniu o tej diecie rabinow i Bogach napisal, skoro jednak napisal i tego
typu informacje nadal rozpowszechnia sugerujac, ze jest chyba Mesiaszem na
ktorego czekaja Zydzi.
W wywiadzie ktorego fragment zacytowalem w watku ktory mozesz przeczytac
ponizej, a skierowany jest do p. Lepionko, wyraznie to widac.

> [...]
> przewagę nad resztą, a tłuste żarcie nie szkodziło stosowane przez pokolenia.

No to co ze slyszales ze byli glownymi odbiorcami jaj, smietany i jajek?
Duzo ludzi tak sie odzywia i dzisiaj, ale nie stosuja oni diety ktora
proponuje Kwasniewski z kilkukrotna przewaga tluszczy zwierzecych nad bialkami
i bardzo niska podaza weglowodanow.
Zydzi wcale sie tak nie zywia. Nikt na swiecie w ten sposob nie zywi sie w tej
chwili.
Nawet rzekomi optymalni tak sie nie zywia, bo ci co sie tak dokladnie
odzywiali czyli zgodnie z ta cudowna regula Kwasniewskiego B:T:W, nabawili sie
powaznych problemow zdrowotnych.
Pisal przeciez o tym Ponomarenko i ten optymalny doradca zywienia.

Ponadto musisz przyjac do wiadomosci, ze nigdy nikt na swiecie sie tak nie
zywil zbyt dlugo, nawet praczlowiek .
Wspolczesnie w zblizony sposb odzywiaja sie ale stosunkowo krotko osoby chore
na niektore typy epilepsji.
Diety tego typu sa dosc dobrze przebadane i niestety nie sa uwazane za
bezpieczne do permantnego stosowania. A terapeutycznie, to i owszem tak,
np. jako diety odchudzajace.

> [...]

> nie przeszła
> wiem coś na ten temat z własnego doświadczenia

Nie to nie sa moje urojenia. To samo twierdzil nawet Ponomarenko, ktory
zorientowal sie w koncu ze i jego Kwasniewski zrobil w bambuko.

Ponado Kwasniewski mial bardzo dobry dostep do tych ksiazek i informacji.
Ale to ty powinienes znac lepiej anizeli ja jego biografie:)

> [...]

> oszczędności na żarciu są wymierne
> kondycja zdrowotna w rodzinie też się znacznie poprawiła

Ty masz wlasne obserwacje, a ja mam wlasne obserwacje i nasze obserwacje
bardzo sie roznia. Tutaj jednak nie chodzi o obserwacje i subiektywne odczucia.
Tutaj chodzi o to, ze brak jest potwierdzenia tych wszystkich rewelacji
o ktorych piszecie, ale w sposob udokumentowany nie tylko przez niezalezne
jednostki badawcze. Sam Kwasniewski niczego nigdzie do tej pory nie
opublikowal, bo twierdzi ze go blokowano. A to nie jest prawda.
Z drugiej strony wszystkie dotychczasowe badania ktore nad tego typu dietami
zrobiono na swiecie, stawiaja te wasze rewelacje pod duzym znakiem zapytania.

> [...]

> szkodliwość nadmiaru białka też stwierdzono
> natomiast jak się to wszystko ma co do jakości i ilości (proporcji) to

Nie przesadzam. O szkodliwosci jakich weglowodanow napisano wiele?
I w jakich konkretnie przypadkach nadmiar weglowodanow moze byc szkodliwy
oraz czy to jest prawdziwe stwierdzenie dla calej populacji globu ziemskiego?

Zastanow sie przez moment, gdyby to byla prawda co piszesz to w tej chwili
wszyscy ludzie w Polsce powinni dawno wymrzec bo calymi wiekami jedli duzo
weglowodanow.
Polacy byli semiwegetarianami. Pisalem o tym na tej grupie.
Ale jednak mimo ze Polacy odzywiali sie sporadycznie miesem, naleza do
czolowki narodow o wysokim srednim IQ.
Podobnie wysokie IQ ma tylko rasa zolta i Zydzi. Przeciez wiadomo jak sie te
populacje odzywiaja i nie ma to nic wspolnego z zaleceniami diety Kwasniewskiego.

> Polsce
> jesli

> skąd masz takie wiadomości????
> trochę mam do czynienia ze środowiskiem medycznym i o tym nie słyszałem,
> wręcz przeciwnie

Jak to skad mam? Mam ze zrodel ktore nie sa publikowane przez optymalnych:)
Wiesz, ja mam np. troche do czynienia ze srodowiskiem prawniczym, ale niestety
nie moge powiedziec o sobie, ze wiem wszystko w sprawach prawniczych.

> he he, wcześniej ich nie miałem bo nabawiłem się wszystkiego "genetycznie"
> po ojcu, a teraz o wszystkim zapomniałem.

Ty Ali tu mozesz wszystko napisac, bo to jest tylko grupa dyskusyjna.
Ja tez moge napisac i inni moga napisac.....ale to jest w sumie malo wiarygodne.
Dlatego ja staram sie zawsze popierac swoje wywody dowodami i opiniami osob,
ktore przeprowadzily konkretne badania, a badania te zostaly zweryfikowane
przez inne niezalezne instytucje opiniotworcze ktore zatrudniaja ekspertow i
profesjonalistow dietetyczno-medycznych.

Oczywiscie, ze nauke tez tworza rozni ludzie, dlatego istnieja mechanizmy
ktore pozwalaj na wykrywanie oszustw w nauce i badanich naukowych.

Dopoki takich danych nie ma np. odnosnie twojego przypadku, to niestety bedzie
to malo wiarygodne zrodlo twoich tylko i wylacznie subiektywnych odczuc o
skutecznosci diety ktorej jestes fanem.

> dieta

> czytałem i mam wiele krytycznych uwag do jego wywodów

> wynikających z tego czego nie dostrzega.

Powtarzam, ty mozesz miec krytyczne uwagi do jego wywodow, ale nie zmienia to
faktu ze jego wywody niestety potwierdzaja to, co pisza na temat tego typu
diet niezalezni eksperci dietetyczno-medyczni.

> żywienie optymalne nie jest żadną restrykcyjną dietą, ale wymaga stosowania
> produktów pełnowartościowych , o czy wielu zapomina i powinno być dostosowane
> do indywidualnych potrzeb

To jest dieta restrykcyjna. Aby moc to prawidlowo ocenic, musialbys skonczyc
odpowiednie studia z tego zakresu i prowadzic potem dlugoletnia praktyke w
klinice.

Ja sie nie znam na przyklad na prawie, wiec nie wypowiadam sie na jego temat
autorytatywnie, ale moge sobie oczywiscie pofantazjowac:)

> [...]

> do tego powołanych??
> swoje zrobił i opisał, reszta należy do nauki
> nic tu z talmudu który uczy jak omijać zakon

To nie tak. Kwasniewski mial dostatecznie duzo czasu i ogromne srodki
chociazby w postaci potencjalu ludzkiego ktory zaangazowal sie w propagowanie
jego diety.

Bardzo dobre rady dal w tym zakresie grupie aktywistow optymalnych, jeszcze
kilka lat temu, pan Uffe Ravnskov. A jego nie mozna absolutnie podejrzewac o
kontakty z mafia medyczno-dietetyczna.

Niestety jak widac nie skorzystal z nich ani Kwasniewski, ani opty_lekarze.

> są
> nierozwiązaną

> zarzuca

> mnie nie oszukał
> wielu których znam też nie
> a znam tez takich którzy źle pojmują co im się podaje więc nich nie maja
> pretensji

Hmmm.......zawsze tak mozna mowic i pisac....Generalnie fakty jednak sa inne i
pisalem o tym tutaj wielokrotnie.

> sprawdzają

Chyba nie zrozumiales dobrze o co mi chodzi.

> miliardy
> nieprzecietna

> nic do końca nie zbadano
> to są zwykłe dywagacje

No pewno ze do konca nie zbadano.....ale zbadano juz bardzo duzo
i nie sa to wcale zwykle dywagacje.

> bioracym
> wypieranie
> wszelkiej
> uwaza
> przeczyta

> awaryjna

> czytaj ze zrozumieniem to właśnie napisałem

No wlasnie, czytaj ze zrozumieniem moje odpowiedzi i pamietaj co wczesniej
napisales.

> Polakach
> genetycznym

> koń by się uśmiał
> ci z eksperymentu mają się dobrze reszta różnie, na własne życzenie

A niby z czego ma ten kon sie usmiac? To sa fakty.

> ludzkim

> totalne nieporozumienie
> niewielka modyfikacja diety
> ludzie przeżyli znacznie większe eksperymenty bez ujemnych genetycznie
> skutków

Hmm, a to znowu cos opty_odkrywczego? Tak,... ludzie przezyli, bo sa
wszystkozercami i potrafia sie dzieki temu adaptowac do danego srodowiska
i typu pozywienia ktore znajduja w tym srodowisku.
Dzisiaj jednak coraz wiecej wiadmo, dzieki postepowi wiedzy, jak skladniki
pokarmowe moga kodowac nasze geny i wplywac na nasze zdrowie i dlugosc zycia.

> [...]

> po wojnie generalnie chude żarcie wysokowęglowodanowe, niedożywienie
> za Gierka , żarcie pełną gębą , tłusto i słodko

Nawyki zywieniowe to przeciez dieta ktora sie stosuje na codzien. A my
rozmawialismy o przestrzeganiu zalecen dietetycznych opracowanych dla ludzi
przez specjalistow od tych spraw. I tych wlasnie zalecen nikt praktycznie nie
przestrzega....

> chłop to nie ma prawa świata pozwiedzać,
> i dojść do tego że wszędzie dobrze ale najlepiej u siebie

Jak to nie ma prawa swiata pozwiedzac? Dzisiaj mozesz caly swiat zwiedzic
..ale musimy miec troche kasy:)

> jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie
> prześledź swoje posty

Chwila, moment...ja jeszcze pamiec mam dobra i glupot mi wciskal nie
bedziesz...to ja ci proponuje przesledz wlasne posty...

> a ty sie nie wkurzaśz?

Tak wkurzam sie i to bardzo jak ktos pisze glupoty albo oszukuje ludzi,
szczegolnie chorych...wtedy staje sie nawet troche niebezpieczny dla oszustow:)

> jak ci zamiast w temacie, to do osoby piją
> mnie wychodzi bardziej logiczny Kwaśniewski niż Lutz

Hmmm......to raczej trudno tak jednoznacznie powiedziec...kazdy z nich ma
swoje plusy i minusy....zreszta tak jest ze wszystkim, bo nie ma rzeczy
idealanych na swiecie...dlatego dobrze jak ludzie ze soba dyskutuja ale w
sposob uczciwy, bez zbednej wrogosci i agresji oraz narzucania swoich wymyslow
i fantazji innym......to jednak najtrudniej jak widac zrealizowac w praktyce...

-----
Jeff

ali

> [...]

> W wywiadzie ktorego fragment zacytowalem w watku ktory mozesz przeczytac
> ponizej, a skierowany jest do p. Lepionko, wyraznie to widac.

czepiłeś śię wątku mesjańskiego jak rzep psiego ogona

pisałem - odrzuć plewy od ziarna, nie będziesz miał fobii

> [...]
> zywil zbyt dlugo, nawet praczlowiek .
> Wspolczesnie w zblizony sposb odzywiaja sie ale stosunkowo krotko osoby

eeeee - czyżby?
ja spotykam wielu
a sam też to robie od 6 lat
sportowcy też tylko z przewagą białka
a wyjaśnienie tych szkodliwych przypadków jest proste,
niech zrezygnują ze śmieciowego żarcia a przejdą na naturalne pełnowartościowe

doradcy którzy sami nie potrafią trafic w sens żywienia optymalnego i
stosować dla siebie, tyle są warci co konowały leczący ludzi , a nie
potrafiący siebie uleczyć
"lekarzu, chcesz leczyć innych , ulecz się sam"
taka zasada powinna w tym zawodzie obowiązywać
inaczej to nigdy nic dobrego z tego nie wyniknie

> Diety tego typu sa dosc dobrze przebadane i niestety nie sa uwazane za
> bezpieczne do permantnego stosowania. A terapeutycznie, to i owszem tak,
> np. jako diety odchudzajace.

nie -- nigdy nie dokonano tego wg diety optymalnej a wybiórczo

> Nie to nie sa moje urojenia. To samo twierdzil nawet Ponomarenko, ktory
> zorientowal sie w koncu ze i jego Kwasniewski zrobil w bambuko.

sam się zrobił w bambuko, bo prowincjonalny lekarzyna okazał się lepszy

> [...]
> Z drugiej strony wszystkie dotychczasowe badania ktore nad tego typu dietami
> zrobiono na swiecie, stawiaja te wasze rewelacje pod duzym znakiem

nie ma nic za darmo, i nie wymagaj aby ktoś miał się poświęcać tylko dla idei,

jak dojdziesz do tego że głową muru nie rozbijesz i szkoda na to czasu i ałasu
to też nie będziesz się wysilał

> [...]
> Podobnie wysokie IQ ma tylko rasa zolta i Zydzi. Przeciez wiadomo jak sie te
> populacje odzywiaja i nie ma to nic wspolnego z zaleceniami diety

trele morele
człek jadł jak miał co w zależności od pory roku
raz lepiej raz gorzej
w sumie jakoś przeżył
a IQ o niczym jeszcze nie świadczy
zależne też jest od innych czynników kulturowych

> [...]
bedzie
> to malo wiarygodne zrodlo twoich tylko i wylacznie subiektywnych odczuc o

he he sekcje mam se zrobić i opublikować?????

> Powtarzam, ty mozesz miec krytyczne uwagi do jego wywodow, ale nie zmienia
> faktu ze jego wywody niestety potwierdzaja to, co pisza na temat tego typu
> diet niezalezni eksperci dietetyczno-medyczni.

bzdury jakie czasem piszą eksperci to ja jako ciemniak wstydziłbym sie
publikować bez zgłębienia tematu

> To jest dieta restrykcyjna. Aby moc to prawidlowo ocenic, musialbys skonczyc
> odpowiednie studia z tego zakresu i prowadzic potem dlugoletnia praktyke w
> klinice.

bez długoletniego pełnego programu badań nikt nie jest w stanie niczego
autorytatywnie stwierdzić, a takiego nie przeprowadzono nad żadną dietą
wszystke dotychczasoew badania to zlepek cząstkowych
a nie pełnych, i nic po nich

> To nie tak. Kwasniewski mial dostatecznie duzo czasu i ogromne srodki
> chociazby w postaci potencjalu ludzkiego ktory zaangazowal sie w
propagowanie
> jego diety.

jakie środki?? w totolotka wygrał ? nie słyszałem

wielu ludziom pomógł więc to oni sami rozpropagowali jego metode i to
wszystko

> [...]
> kontakty z mafia medyczno-dietetyczna.
>
> Niestety jak widac nie skorzystal z nich ani Kwasniewski, ani opty_lekarze.

dobrymi radami to piekło jest wybrukowane
tego nie zrobi kilu zapaleńców tu musi pójść zaangażowanie instytucjonalne,
a instytucje są skostniałe i tam dba się tylko o ciepłe posadki

ali

widze że jeszcze nie zrozumiałeś inteligencie o ponadprzeciętnym IQ
o co idzie

(ło matko i tacy bezmózgowcy młodzież nam wychowują )

wytłumacze więc ci łopatologicznie jak dziecku

ja mam prawo robić to co chce i do czego mam prawo,
a ty nie małś prawa prawa do tego co zrobiłeś

poniał, czy ci twoje IQ rozum przycmiło?

i wiedz że nawet obszczymury spod budki z piwem swój honor mają i spedalonym
inteligenom ręki nie podaja

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> (ło matko i tacy bezmózgowcy młodzież nam wychowują )

Zdecydowanie lepiej byloby, gdyby mlodziez wychowywali osobnicy twojego
pokroju, panie "dalej palisz głupa kulturny inteligencie", tak? Nie
watpie, ze potrafilbys wychowac cale pokolenie podobnych sobie - gdyby
ktos osmielil sie miec inne zdanie, to z piesci i po krzyku. Swietlana
przyszlosc stanelaby wtedy przed nami; jutrzenka nowego, wspanialego swiata.

> ja mam prawo robić to co chce i do czego mam prawo,

Chyba masz zerowe pojecie o prawie, skoro uwazasz, ze bezkarnie mozesz
uzywac w stosunku do innych okreslen w rodzaju "spedalony inteligent",
czy tez publicznie grozic uzyciem sily. Wlasnie zastanawiam sie nad tym,
czy oprocz zgloszenia cie do abuse, co juz uczynilem, nie pociagnac tego
dalej na drodze prawnej.

> a ty nie małś prawa prawa do tego co zrobiłeś

Czyzby? Nie zrobilem niczego, czego nie moglby zrobic kazdy inny zwykly
uzytkownik sieci: zebralem do kupy informacje. Nie wykradlem twoich
danych osobowych z jakiegos tajnego miejsca - sam je umiesciles w sieci,
czyli w miejscu publicznym, wiec o co chodzi? I mozesz w koncu
wytlumaczyc, dlaczego tak bardzo boli cie, ze wszyscy na tej grupie
poznali twoja tozsamosc? Pisales cos o honorze: otoz honor to takie cos,
co pozwala nie wstydzic sie swojego nazwiska oraz tego, co sie
kiedykolwiek publicznie powiedzialo lub napisalo. O tym tez chyba nie
wiedziales, co?

ali

> [...]

> danych osobowych z jakiegos tajnego miejsca - sam je umiesciles w sieci,
> czyli w miejscu publicznym, wiec o co chodzi?

i jak tu z debilem dyskutować?

sprawdziłeś czy ja to ta sama osoba?
może we dwóch piszemy z tego samego kompa?
jeszcześ nie pioniał

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> i jak tu z debilem dyskutować?

Z ust kogos takiego jak ty to prawdziwy komplement. Nigdy w zyciu nie
chcialbym zostac zaliczony do ludzi inteligentnych na twoj sposob.

> sprawdziłeś czy ja to ta sama osoba?
> może we dwóch piszemy z tego samego kompa?
> jeszcześ nie pioniał

Wiesz, nie rob z siebie wiekszego posmiewiska, niz udalo ci sie do tej
pory, ok? Nie jestem jedyna osoba, ktora miala nieprzyjemnosc poznac cie
na grupie dla optymalnych (obecnie dobradieta.pl), skad przyszedles tutaj.
http://www.dobradieta.pl/lista/pokaz.php?nr=22

ATSD dziwna zbieznosc liczb w obecnej nazwie twojego konta oraz roku
urodzenia, podanego na stronie www, nieprawdaz?

ali

> [...]

> ATSD dziwna zbieznosc liczb w obecnej nazwie twojego konta oraz roku
> urodzenia, podanego na stronie www, nieprawdaz?

gratuluje .... filu, - inteligencja na poziomie arusia
zidentfikowałeś mnie po zdjęciu???????
walcz dalej dzielnie z nietlerancją na zboczenia i
jewropropagande
czekam na wyniki

slawek

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <marc...@poczta.gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e938ne$o9g$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> ATSD dziwna zbieznosc liczb w obecnej nazwie twojego konta oraz roku
> urodzenia, podanego na stronie www, nieprawdaz?

Ach Scherlocku :P ;) naprawdę nie widzisz że nasz ulubiony byt wirtualny z
Kanady "ciągnie z ciebie szydere" ??
Jesteś naprawdę bardzo prosty, wystarczy cię szturchnąć i już podskakujesz
;) w charakterystyczny vege sposób Psorze ;)

--
"Moze jakies chlodzenie, chocby wentylatorek jakis? Upaly daja sie
wszystkim we znaki, ale codziennego obowiazku pisania na grupe nie ma."

Jeff

ali <al...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> gratuluje .... filu, - inteligencja na poziomie arusia
> zidentfikowałeś mnie po zdjęciu???????
> walcz dalej dzielnie z nietlerancją na zboczenia i
> jewropropagande
> czekam na wyniki

Czlowieku dosc !!! Wyhamuj.... to niestey prawda, ze zrobiles sobie z
internetu spluwaczke rzekomo pod pretekstem obrony tych idiotyzmoww ktore
powypisywal Kwasniewski.

Ublizacie komu popadnie tylko dlatego, ze ma odwage pisac o tych kretynstwach
Kwasniewskiego.

Mnie tez naublizales juz wiele razy. Teraz mam twoje dane wiec zobaczymy co z
tym sie zrobi skoro nie rozumiesz, ze nrormalny czlowiek w twoim wieku nie
powinien sie w ten sposob zachowywac.

Obawiam sie, ze ty nie jestes naprawde Polakiem, bowiem Polak tak nigdy by sie
nie zachowywal.

Jeff

Jeff

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Jesteś naprawdę bardzo prosty, wystarczy cię szturchnąć i już podskakujesz
> ;) w charakterystyczny vege sposób Psorze ;)

A co moze to nie jest prawda? Wsciekasz sie bo chcialbys ludzom ublizac
bezkarnie prymitywie tylko za to, ze zyczliwie napisali ci o
niebezpieczenstawch diety ktora stosujesz??

Osobiscie pierwszy raz w zyciu spotylam sie z taka swolocza
jaka skupila sie wokol tej waszej diety, rzekomo optymalnej.

Piszesz pod roznymi nickami i oszukujesz ludzi, wmawiajac imk ze dieta ma
wlasnosci lecznicze ..i taka jest prawda....

Wystarczy przejrzec archiwa grup aby sie przekonac, ze przez te kilka lat
odkad piszesz w usenecie, nie napisales ani jednego sensownego zdania na
tematy dietetyczne...... zreszta podobnie jak i cala reszta
opty-ferajny.....wiec nalezy sie zastanowic jaka role tak naprawde ma spelniac
ta wasza rozrabiacka dzialnosc w sieci, skoro podobno jestescie optymalni...

Przeciez nawet totalny idiota tak nie bedzie popularyzowal swojego biznesu.

Cos tu wyraznie SMIERDZI i to bardzo nieladnie...

Nie wiadomo tylko dla kogo tak naprawde pracujecie, bo ze dla dobra Polski i
Polakow to jest pewne.... ze NIE.

Jeff

andy

Jeff napisał(a):

> [...]
>
> Osobiscie pierwszy raz w zyciu spotylam sie z taka swolocza
> jaka skupila sie wokol tej waszej diety, rzekomo optymalnej.

Oj cuś wam nerwy puszczają. A tak przy okazji. Nadający z tego
samego serwera w Kanadzie byt wirtualny anna/hanna/ .... jeff itp.
pochwaliła się pare lat temu, że będzie w własnej klinice
psychiatrycznej w Toronto. Nie powiedziała tylko czy jako
właściciel, jako personel pracujący czy jako pacjentka. Mieli tam
zastosować nowy program terapeutyczny, który poprzez umożliwienie
dostępu do internetu pomoże niektórym agresywnym pacjentom
wyładowywać frustracje wynikające z zaburzeń psychicznych
spowodowanych dietą jarską, a tym samym powodować powrót do
zdrowia. Powiedz mi czy zaczepiłeś się na ten program? A jeśli tak
to muszę przyznać, że jest on mało skuteczny bo twoje frustracje
sięgają zenitu.

Jeff

ali <ali47....@gazeta.pl> napisał(a):

> czepiłeś śię wątku mesjańskiego jak rzep psiego ogona

To ja sie czepiam watku mesjanskiego, a nie ty?
To ja jestem autorem tego postu ktory rozpoczyna ten watek:

choroba jefa
Autor: ali ali47....@gazeta.pl
Data: 09-07-2006, 13:04:46

[...]

ideologicznej diecie?

Pare miesiecy temu, Krystynaopty, Leszek Sredynski, Golo i Misiu na tej
grupie, pisali o sposobie odzywiania sie rabinow ktory podobno jest opisany
w Starym Testamencie...
Ponadto negowali oni oraz wyszydzali istnienie Jesusa Chrystusa !
Kilka dni temu pojawily sie tutaj wypowiedzi o charkterze antychrzescijanskim,
innego zwolennika tej diety, Andrzeja Czyza oraz wstawial sie za wami Janusz
Lepionko...ktory tez ma ciekawe pojecie o moralnosci.

Dalej....kazda sluszna krytyke tej diety pod katem jej bezpieczenstwa dla
calej populacji Polakow, przypisujecie albo mafii farmaceutyczno-medycznej
albo Zydom?
Wyzywacie, ublizacie i niszczycie w bezwzgledny sposob kazdego czlowieka ktory
probuje z wami normalnie dyskutowac na tematy dietetyczne
i zwraca wam uwage na niebezpieczenstwa tej diety dla duzej populacji Polakow.

Przeciez ktos, kto jest normalny i odpowiedzialny oraz zainteresowany
rzeczywiscie uzdowieniem swojego narodu, wzialby ta krytyke pod rozwage....
(szczegolnie jesli chodzi o wplyw diety na poziom IQ wlasnego narodu).

Gdyby wami kierowaly tylko i wylacznie wzgledy biznesowe, to tak byscie sie
nie zachowywali...Bo tak tylko zchowywac sie moze kompletny idiota...

Hmm.....co ciekawe, sam Kwasniewski jest ewidentnym wyznawca moralnosci
i etyki w/g zasad Talmudu, a nie tej ktora jest wlasciwa chrzescijanstwu,
mimo ze powoluje sie wybiorczo na prace polskich ksiezy i niektorych naukowcow...

..ach ta, charakterystyczna przewrotnosc obca polskiej naturze...:)

...Ponadto wypowiedzi i dzialania tych bardziej aktywnych zwolennikow tej
opty_ideii tez przypominaja swoim dualizmem moralnym zasady blizsze
ortodoksyjnym Zydom...
...ktorzy jak powszechnie przeciez wiadomo nadal czekaja na swojego
Mesjasza......

....Przeciez Kwasniewski za takiego Mesjasza wyraznie sie uznaje......

....Cos w tym wszystkim jest niezle namieszane.....ciekawe dlaczego??/

Jeff

Jeff

andy <club....@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> psychiatrycznej w Toronto. Nie powiedzia=B3a tylko czy jako
> w=B3a=B6ciciel, jako personel pracuj=B1cy czy jako pacjentka. Mieli tam
> zastosowa=E6 nowy program terapeutyczny, kt=F3ry poprzez umo=BFliwienie
> dost=EApu do internetu pomo=BFe niekt=F3rym agresywnym pacjentom
> wy=B3adowywa=E6 frustracje wynikaj=B1ce z zaburze=F1 psychicznych
> spowodowanych diet=B1 jarsk=B1, a tym samym powodowa=E6 powr=F3t do
> zdrowia. Powiedz mi czy zaczepi=B3e=B6 si=EA na ten program? A je=B6li tak
> to musz=EA przyzna=E6, =BFe jest on ma=B3o skuteczny bo twoje frustracje

No i znowu potwierdzasz moje podejrzenia......
Trafilem zdajsie w dziesiatke...ty tez czekales na Mesjasza ktory sie ci
wreszcie w osobie Kwasniewskiego objawil..... bidoku?

Nie jestem tylko pewien czy ta twoja obsesja jest uleczalna, bo miazdzyca
mozgu jest nadal jednak nieuleczalna....

Marcin 'Cooler' Kuliński

ali pisze:

> gratuluje .... filu,

Mozesz rozwinac te cztery kropeczki? Wg pewnej teorii psychologicznej
wmawiamy innym to, co w nas samych najgorsze.

> - inteligencja na poziomie arusia
> zidentfikowałeś mnie po zdjęciu???????

Nie, po niepowtarzalnej lekkosci piora. Ilu pojawilo sie w polskim
usenecie optymalnych Alich o ksenofobicznych pogladach i jezyku rodem z
pegeeru? I takich, ktorzy do kazdego, z kim sie nie zgadzaja, mowia
"dziecino" czy "Aruś"?

http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=13559&start=17
http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=12788&start=3
http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=13280&start=10

Dla przypomnienia: swoje dane osobowe podales do publicznej wiadomosci
wlasnie w serwisie www.dobradieta.pl

Z mojej strony EOT. Poczekam cierpliwie na to, co zrobi z toba twoj
provider.

Krystyna*Opty*

Użytkownik " Jeff" <jef_f....@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ali <ali47....@gazeta.pl> napisał(a):

> No wiec wlasnie, dlaczego ciebie i paru innych rzekomo optymalnych fanatykow
> najbardziej interesuja te brednie ktore powypisywal Kwasniewski w tej jego
> ideologicznej diecie?
>
> Pare miesiecy temu, Krystynaopty, Leszek Sredynski,

Od lat przekręcasz nazwisko Leszka w taki sam sposób jak wtedy, gdy podpisywałaś
się jako Annaklay/Anna/Hanna. Dlaczego???

Golo i Misiu na tej
> grupie, pisali o sposobie odzywiania sie rabinow ktory podobno jest opisany
> w Starym Testamencie...
> Ponadto negowali oni oraz wyszydzali istnienie Jesusa Chrystusa !

Napisz o tym donos. Hmm... do Watykanu? Może od razu do pana Boga?
W każdym razie gdzieś musisz donieść, żeby choć na chwilę ci ulżyło.
...Powoli zaczynam rozumieć, dlaczego musiałaś się wynieść z Polski...

> Kilka dni temu pojawily sie tutaj wypowiedzi o charkterze antychrzescijanskim,
> innego zwolennika tej diety, Andrzeja Czyza oraz wstawial sie za wami Janusz
> Lepionko...ktory tez ma ciekawe pojecie o moralnosci.

Nnno. Najwyraźniej masz ochotę o tym gdzieś donieść. Grupa dyskusyjna o diecie
do tego się NIE NADAJE, tu marnuje się twój donosicielski talent.

> [...]
> probuje z wami normalnie dyskutowac na tematy dietetyczne
> i zwraca wam uwage na niebezpieczenstwa tej diety dla duzej populacji Polakow.

Napisz o tym gdzie trzeba Annoklay, niech zrobią porządek z tą grupą dyskusyjną.

> Przeciez ktos, kto jest normalny i odpowiedzialny oraz zainteresowany
> rzeczywiscie uzdowieniem swojego narodu, wzialby ta krytyke pod rozwage....
> (szczegolnie jesli chodzi o wplyw diety na poziom IQ wlasnego narodu).

W kółko to samo pleciesz od września 2002 r. Zmień chociaż styl i słownictwo,
Annoklay. Potrafisz?

> Gdyby wami kierowaly tylko i wylacznie wzgledy biznesowe, to tak byscie sie
> nie zachowywali...Bo tak tylko zchowywac sie moze kompletny idiota...

A co? Biznes na dietach niskotłuszczowych ci nie idzie i dlatego tak
przeżywasz?

> [...]
> i etyki w/g zasad Talmudu, a nie tej ktora jest wlasciwa chrzescijanstwu,
> mimo ze powoluje sie wybiorczo na prace polskich ksiezy i niektorych

Ale kogo to obchodzi na tej grupie, donosicielko Annoklay?

> ..ach ta, charakterystyczna przewrotnosc obca polskiej naturze...:)

Projekcja?

> [...]
> ....Przeciez Kwasniewski za takiego Mesjasza wyraznie sie uznaje......
> ....Cos w tym wszystkim jest niezle namieszane.....ciekawe dlaczego??/

Masz obsesję na punkcie Kwaśniewskiego.
Strasznie cię to musi męczyć, że nic nie możesz mu zrobić, bidulko... co?

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Czlowiek czesto zachowuje sie troche zbyt agresywnie, kiedy czuje sie
zagrozony. Annaklay

jaszczur

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *ali* pisze:

"i przestań uprawiać tą pedalską żydokomuszą socjotechnike
(pewnie też nie wiesz o co chodzi)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/"

Proszę, proszę... serwery Gazety używane są do propagowania
treści faszystowskich.

andy

jaszczur napisał(a):

> Proszę, proszę... serwery Gazety używane są do propagowania
> treści faszystowskich.

Inaczej mowiac jak ktos czepia sie pedalow, zydow i komunistow to jest
faszysta. A czy wiesz jaka jest roznica miedzy faszysta lub komunista?
Powiem ci na ucho - praktycznie zadna! To sa zdegenerowane blizniaki
SOCJALIZMU.

jaszczur

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

Ale o co Ci andy chodzi konkretnie?

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

andy

jaszczur napisał(a):

> Ale o co Ci andy chodzi konkretnie?

A o Twoj post - troche wyzej:
"Przeglądam pl.misc.dieta

a tam użytkownik *ali* pisze:

[...]

jaszczur

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> A o Twoj post - troche wyzej:

Nie musisz cytować całego mojego postu.
Skoro nie chcesz powiedzieć o co Ci chodzi, to powiedz może chociaż po
co wspominasz o bliźniakach. To taka moda teraz?

andy

jaszczur napisał(a):

> Skoro nie chcesz powiedzieć o co Ci chodzi, to powiedz może chociaż po
> co wspominasz o bliźniakach. To taka moda teraz?

Widze, ze jestes blyskotliwy inaczej! Juz pisalem kiedys, ze trudno sie
porozumiec bytom wirtualnym pracujacym na innych paliwach. Ale co tam
wyjasnie Ci: blizniaki o ktorych pisalem urodzily sie w latch 30 XX w.
i narobily niezlego balaganu na swiecie. Pozniej doszlo rodzenstwo:
maoiz, kimirsenizm - funkcjonujacy w korei do tej pory, trockizm,
saddamizm, kadafizm z zielona ksiazeczka czy najdluzej panujacy
fidelizm na Kubie. No a ty mozesz wystartowac ze swoim, ale watpie czy
jestes w stanie przebic np. lepperonizm!

> --
> "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
> trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_
> było już martwe" ( /[__

Martwe sie nie rusza, nie pije, nie je, nie wyproznia sie - za to sie
rozklada. Chcesz byc takim rozkladem?

jaszczur

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Widze, ze jestes blyskotliwy inaczej! Juz pisalem kiedys, ze trudno sie

> porozumiec bytom wirtualnym pracujacym na innych paliwach.

Czyżbym rozmawiał z zadeklarowanym tłuszczożercą?

> Martwe sie nie rusza, nie pije, nie je, nie wyproznia sie - za to sie
> rozklada. Chcesz byc takim rozkladem?

Ponoć to niegrzecznie komentować cudze sygnaturki.

Widzę, że chcesz podyskutować z mającą kilkaset lat filozofią wschodu?

Pozwolę sobie w skrócie to wyjaśnić - człowiek, który chce osiągnąć
pełnię wolności wyborów, powienien podejmować decyzję tak jakby już
nie żył. Wg Twórców tej filozofii umożliwi to trzeźwiejszy osąd
i trafniejszą decyzję.

--
( . '">
) L_

Marcin 'Cooler' Kuliński

jaszczur pisze:

> Czyżbym rozmawiał z zadeklarowanym tłuszczożercą?

Czyzbys nie czul tej sily ciagu od najlepszego w swiecie paliwa? :)

andy

jaszczur napisał(a):

> Ponoć to niegrzecznie komentować cudze sygnaturki.

Od kiedy stwierdzenie faktu jest komentarzem?

> Widzę, że chcesz podyskutować z mającą kilkaset lat filozofią wschodu?

Dla mnie ważniejsza jest filozofia majaca swe korzenie w Biblii i
oparta o 10 przykazan!

> [...]
> pełnię wolności wyborów, powienien podejmować decyzję tak jakby już
> nie żył. Wg Twórców tej filozofii umożliwi to trzeźwiejszy osąd

Wątpie czy wschodnie narody dokonywały i dokonują prawidłowych
osądów i podejmują trafne decyzje. Jako roslinozercy, narody te
przez dlugie stulecia byly niewolnikami pod panowaniem europejskich
narodów i nigdy nie skolonizowały niczego. Faktem jest ze w filozofii
osiagnely wyzyny, ale coz innego mozna robic kiedy ma sie tyle siana do
strawienia. Ciekawe jaka filozofie mialaby krowa gdyby mogla mowic.
Podejrzewam ze podobna do filozofii wschodu. Tym bardziej, ze jest ona
tam swieta krowa!

andy

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Czyzbys nie czul tej sily ciagu od najlepszego w swiecie paliwa? :)

A powiedz ile kalorii ma ten twoj cukier a ile np. maselko? Wszakze
jestes szkulonym pracownikiem naulkowym instytutu roslinozerstwa. A tak
przy okazji, ciekawe za co ci płacą w tym instytucie jak ty nic
innego nie robisz tylko wymadrzasz się na różnych forach. Chyba
trzeba powiadomic twoich przelozonych. A co oko za oko, zab za zab. Ale
cos mi sie zdaje ze wlasnie za to ci placa! Siej chlopie ideologie
jaroszyzmu, aby "ludzie byli zdrowi i zylo sie im dostatnio".

jaszczur

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Dla mnie ważniejsza jest filozofia majaca swe korzenie w Biblii i
> oparta o 10 przykazan!
Skoro tak, to dlaczego dyskutujesz na temat filozofii wschodu?
Odnoszę wrażenie, że karmię trolla z mojego KF.

andy

jaszczur napisał(a):

> Skoro tak, to dlaczego dyskutujesz na temat filozofii wschodu?

Zostalem zaproszony. A znam sie nie tylko na filozofi wschodu.

> Odnoszę wrażenie, że karmię trolla z mojego KF.

Nie masz wiedzy to zwijasz ogon i uciekasz. Jak jaszczurka!

Ale wiesz co, mnie też nie chce sie z toba dyskutowac, za cienki
jesteś nawet, gdy w tuke lecisz z tym z instytutu roslinozerstwa.

Marcin 'Cooler' Kuliński

Ta...
8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.

andy

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

Znowu mnie czytasz ha, ha,. A co pomylilem sie w kwestii twojego
donosiku? Gdybys byl facetem z jajami to bys inaczej sprawe zalatwil a
nie zalil sie jakiemus mlodzianowi, ze ci autorytet pracownika
naukowego opada po debacie na grupie. Ale jarosze to nie faceci z
jajami ! Do tego trzeba dużo dobrej energii a nie slodkiego cukru. A
o jakim innym swiadectwie mowisz?

Jeff

andy <club....@gmail.com> napisał(a):

> A co oko za oko, zab za zab.

A ktore to przykazanie z tych 10 ktore podobno przestrzegasz???

--------
Jeff

andy

ali napisał(a):

> [...]
> pokroju Alojzego Kocisza, Andrzeja Czyza
>
> dalej palisz głupa kulturny inteligencie?
>
> pokaż mi autoryzowae tymi nazwiskami wypowiedzi

W tej wlasnie kwestii (cytat):

"Dla mnie uczestnicy tej czy innej grupy dyskusyjnej to byty wirtualne.
Weźmy np. osobnika o ksywie Maryjan Qoorwer Kókuła (zbieżność
przypadkowa). Może to być zarówno 16-letni gówniarz nabuzowany
czipsami i kolą o braku zdolności do czynności prawnych, 25-letni
fanatyk jaroszyzmu i związków homoseksualnych, 35-letnia ofiara
veganizmu na wózku inwalidzkim, która całe dnie i noce spędza na
grupach dyskusyjnych czy stetryczały 50-letni pracownik naukowy o
zaburzonej osobowości, którego jedynym dorobkiem naukowym jest wiedza
z zakresu przeżuwania zielonych części roślin. "

Dlatego przywolywanie jakichkolwiek nazwisk nie ma najmniejszego sensu.
Na tej grupie robi to jedynie pracownik naukowy instytutu
roslinozerstwa poniewaz sam ma powazne problemy z swoja osobowoscia i
kregoslupem (rowniez moralnym). A zabawa ta polega na tym, ze wlasne
niegodziwosci przypisuje sie przeciwnikowi majac nadzieja, ze gawiedz
(glownie wyborcy) tej manipulacji nie zauwaza. Wymyslili to roznej
masci socjalisci ktorych jedyna umiejetnoscia jest gadanie (np. Fidel
na Kubie jest mistrzem, potrafi 7h plesc dyrdymaly a ludzie zdychaja z
glodu).