Malowanie grzejnika - jak?

Tomi

Witam,
Nie pasuje mi kolor grzejnika do kafelek w lazience, bynalmniej wolalbym go
przemalowac.
Grzejnik jest nowy rurkowy, czy moge go przemalowac farba w spreyu (tak to
sie pisze?) czy dac do lakiernika np samochodowego?
Zastanawiam sie nad farba czy mie musi byc specjalna aby przy wysokiej
temperaturze nie odbarwila sie.
Dodatkowo nie moge "grubo" malowac bo grzejnik straci efektywnosc cieplna.
Jak to zrobic?
Pozdr

caldeiro

Tomi napisał/a:

> [...]
> przemalowac.
> Grzejnik jest nowy rurkowy, czy moge go przemalowac farba w spreyu (tak to

Tylko proszkowo, np. w jakiejś lakierni samochodowej. Farbki w sprayu
nigdy nie nałożysz tak równo żeby powierzchnia miała idealnie
jednolity kolor, do tego przyczepność takiej powłoki może być bardzo
dyskusyjna.

--
caldeiro

Zbyszek

Użytkownik "Tomi" <to...@cwps.pl> napisał w wiadomości
>===================
Też oddałem do lakierowania proszkowego i to najlepszy sposób.

666

Za to przyczepność brudu bedzie doskonała ;-)
JaC

-----

666

Przy okazji, bo myslę o lakierowaniu, lecz metalowego wieszaka - ile zazyczył sobie lakiernik?
JaC

-----

Zbyszek

Użytkownik " 666" <j6...@wp.eu> napisał w wiadomości

> Przy okazji, bo myslę o lakierowaniu, lecz metalowego wieszaka - ile
> zazyczył sobie lakiernik?
> JaC

Jak pamiętam to coś ok. 40 zł za sztukę . Grzejniki były aluminiowe , nowe ,
białe
a wymiar ok . wys.120 cm szer.60 cm i grube 15 cm