Szukam dowcipu!!!

12 wyświetleń

AgaPia

nieprzeczytany,
22 paź 2000, 03:00:0022.10.2000
do
O facecie który przeprowadził się w góry i pisał pamiętnik....

Adam Plewiński

nieprzeczytany,
23 paź 2000, 03:00:0023.10.2000
do
PROSZE BARDZO

TO JEDNA KRAZACYCH PO NECIE WERSJI

Urywki z dziennika z Massachusetts
12.8.
Przeprowadzilismy sie do naszego nowego domu w Massachusetts.
boze, jak tu pieknie. Drzewa wokol wygladaja tak
majestatycznie. Wprost nie moge sie doczekac, kiedy pokryja sie
sniegiem.
14.10.
Massachusetts jest najpiekniejszym miejscem na ziemi!
Wszystkie liscie zmienily kolory - tonacje pomaranczowe i
czerwone.
Pojechalem na przejazdzke po okolicy i zobaczylem kilka jeleni.
jakie wspaniale! Jestem pewien, ze to najpiekniejsze zwierzeta
na ziemi.
Tutaj jest jak w raju. Boze, jak mi sie tu podoba.
11.11.
Wkrotce zaczyna sie sezon mysliwski. Nie moge sobie wyobrazic,
jak ktos moze chciec zabic cos tak wspanialego, jak jelen.
Mam nadzieje, ze wreszcie zacznie padac snieg.
2.12.
Ostatniej nocy wreszcie spadl snieg. Obudzilem sie i wszystko
bylo przykryte biala koldra. Widok jak pocztowki
bozonarodzeniowej.
Wyszlismy na dwor, odgarnelismy snieg ze schodow i odsniezylismy
droge
dojazdowa. Zrobilismy sobie swietna bitwe sniezna (wygralem) a
potem
przyjechal plug sniezny i znowu musielismy odsniezyc droge
dojazdowa.
Kocham Massachusetts.
12.12.
Zeszlej nocy znowu spadl snieg. Plug sniezny znowu powtorzyl
dowcip z
droga dojazdowa. Po prostu kocham to miejsce.
19.12.
Kolejny snieg spadl zeszlej nocy. Ze wzgledu na nieprzejezdna
droge
dojazdowa nie dojechalem do pracy. Jestem kompletnie wykonczony
odsniezaniem. Pieprzony plug sniezny.
22.12.
Zeszlej nocy napadalo jeszcze wiecej tych bialych gowien.Cale
dlonie
mam w pecherzach od lopaty. Jestem przekonany, ze plug sniezny
czeka tuz za rogiem, dopoki nie odsnieze drogi dojazdowej.
Skurwysyn!
25.12.
Wesolych pierdolonych swiat! Jeszcze wiecej gownianego
sniegu. Jak kiedys wpadnie mi w rece ten skurwysyn od plugu
snieznego,
przysiegam na Boga, zabije. Nie rozumiem, dlaczego nie posypia
drogi
sola, zeby rozpuscila to cholerstwo.
27.12.
Znowu to biale gowno napadalo w nocy. Przez trzy dni nie
wytknalem nosa, z wyjatkiem odsniezania drogi dojazdowej za
kazdym
razem, kiedy przejechal plug. Nigdzie nie moge dojechac.
Samochod jest
pogrzebany pod gora bialego gowna. Meteorolog znowu zapowiadal
dwadziescia piec centymetrow tej nocy. Mozecie sobie wyobrazic,
ile to
oznacza lopat pelnych sniegu?
28.12.
Meteorolog sie mylil! Tym razem napadalo osiemdziesiat piec
centymentrow tego bialego cholerstwa. Teraz to nie odtaja nawet
do lata.
Plug sniezny ugzazl w zaspie a ten lajdak przyszedl pozyczyc ode
mnie
lopate! Powiedzialem mu, ze szesc juz polamalem, kiedy
odgarnialem
to gowno z mojej drogi dojazdowej, a potem ostatnia rozwalilem o
jego
zakuty leb.
4.1.
Wreszcie wydostalem sie z domu. Pojechalem do sklepu kupic
cos do jedzenia i kiedy wracalem, pod samochod wpadl mi cholerny
jelen i
calkiem go rozwalil. Narobil szkod za trzy tysiace. Powinni
powystrzelac
te pieprzone zwierzaki. Ze tez mysliwy nie rozwalili wszystkich w
sezonie.
3.5.
Zawiozlem samochod do serwisu w miescie. Nie uwierzycie, jak
zardzewial od tej pieprzonej soli, ktora posypuja drogi.
18.5.
Przeprowadzilem sie do Georgii. Nie moge sobie wyobrazic, jak
ktos, kto ma odrobine zrowego rozsadku, moze mieszkac na takim
zadupiu
jak Massachusetts.
--- KONIEC ---

--
-
pozdrawiam

{Wilma}

nieprzeczytany,
26 paź 2000, 07:50:4426.10.2000
do

Użytkownik "AgaPia" <aga...@polbox.com> napisał w wiadomości

: O facecie który przeprowadził się w góry i pisał pamiętnik....
:
:
Polecam stronke mojego internetowego kolego. Widzialam u Niego wlasnie taki
(spolszczony) tekst http://www.geocities.com/Athens/Cyprus/8069/images/
--
@@@
@(*o*)@