warto posluchac, Niemcy sie z tego nabijaja

1 wyświetlenie

corona

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 08:46:5121.04.2006
do

Żwiro

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 09:52:0521.04.2006
do
jebac niemcow

Użytkownik "corona" <cor...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> http://www.witze-welt.de/videos/showvideo.php?id=6

Mati

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 10:09:3221.04.2006
do
w <news:e2ao2m$cuq$1...@kastor.ds.pg.gda.pl>
Żwiro napisał(a):

A co oko za oko ?

(chyba Cie mama bije, nie ladnie tak ludzi wyzywac i to za nic. No i
gdzie taxik?)

--
.-----------Mati-----------.
(---; matti...@gorzow.mm.pl ;---)

jacki

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 10:15:1421.04.2006
do
Mati napisał(a):

> A co oko za oko ?
>
> (chyba Cie mama bije, nie ladnie tak ludzi wyzywac i to za nic. No i
> gdzie taxik?)

Ty mi powiedz!

tax:
W restauracji rodzina posila się promocyjnym obiadem. Zostaje sporo
resztek i ojciec prosi kelnera:
- Czy może pan nam zapakować te resztki? Wzielibyśmy dla pieska...
- Hurrra!!! - krzyczą dzieci. - Będziemy mieć pieska..!

Mati

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 10:10:2221.04.2006
do
w <news:Xns97ACA46...@127.0.0.1>
Mati napisał(a):

> w <news:e2ao2m$cuq$1...@kastor.ds.pg.gda.pl>

> A co oko za oko ?
>
> (chyba Cie mama bije, nie ladnie tak ludzi wyzywac i to za nic. No i
> gdzie taxik?)

sorka ze bez taxu ;) ale jakis error:

Na pocztę wpada zziajany facet i pyta:
- Ile kosztuje nadanie 70-kilogramowej paczki?
- Największy ciężar paczki - odpowiada kasjerka - może wynosić tylko 15
kilo.
- To w takim razie proszę mnie szybko gdzieś ukryć, bo goni mnie żona!

Sagan

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 13:19:0121.04.2006
do

> A co oko za oko ?
>
> (chyba Cie mama bije, nie ladnie tak ludzi wyzywac i to za nic. No i
> gdzie taxik?)

Nieznam niemieckiego za dobrze, ale tlumaczac koment nad filimkiem za
babelfish.altavista.com...

Allegedly the worst Kandidation of PopIdol in Poland... In any case
deafening; -)

to twoj przedpisca mial prawo sie poczuc urazony,pewnie cos zle i tak
przetlumaczone, ale na pierwszy rzut oka widac ze maja do nas jakies
"ale", ja osobiscie tez za niemcami nie przepadam, ale to grupa o
humorze a nie politycznej poprawnosci

tax:

Mówi żona do męża informatyka:
- Poznajesz człowieka na fotografii?
- Tak.
- OK, dzisiaj o 16.00 odbierzesz go z przedszkola.

pozdr

Żwiro

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 14:03:3821.04.2006
do
Użytkownik "Mati" <mati198...@SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości > A co
oko za oko ?

> (chyba Cie mama bije, nie ladnie tak ludzi wyzywac i to za nic. No i
> gdzie taxik?)

Jeśli nie masz za co to nie wyzywaj nikt Ci nie kaze, a od mojej mamy to sie
odp*** !!
Przyczepiasz sie do taxa a sam nie piszesz. LOL

tax:
lecialy 2 bociany, jeden bialy drugi w lewo

Mati

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 14:19:5821.04.2006
do
w <news:e2b6qa$8ln$1...@kastor.ds.pg.gda.pl>
Żwiro napisał(a):

Nie wiem czy jestes slepy czy co ale zobacz post pod moim do ktorego
sie przypieprzyles...
A niemcow mozna nie lubic ale ni wszystkich to tak jakbysmy powiedzieli
ze nasi poliycycy sa zrypani to cala polska jest glupia i wszyscy tutaj
to debile...

tax.

Szkot i Żyd poszli do restauracji. Po obfitym posiłku przychodzi kelner
z rachunkiem. Ku zdumieniu wszystkich, Szkot mówi do Żyda:
- Pozwól, że ja zapłacę.
I faktycznie zapłacił.
Następnego dnia w gazetach pojawił się nagłówek:
Słynny żydowski brzuchomówca znaleziony martwy.

kiriakos

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 15:03:5621.04.2006
do

> http://www.witze-welt.de/videos/showvideo.php?id=6
To że Amerykany nie rozróżniają Holland od Poland to jasne i sam
doświadczyłem, ale jak Helmuci zrobli z tego Polen.
Najgorsi uczestnicy holenderskiego idola, było z rok temu

http://www.boreme.com/boreme/funny-2004/m_the_best-p1.php Tu jest początek
pzrynajmniej jest i mówią prawdę

Tax
Helmuty tak śpiewają, że w ogóle Idola nie mają
pozdro czyli Heil

kiriakos

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 15:19:3821.04.2006
do
albo to:

http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/snl-what-is-love-p1.php

boreme si the best

a jak ładnie filmiki chodzą

pzdro

Piotr_boncza

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 15:53:1421.04.2006
do
Użytkownik "Sagan" <sag...@powietrze.pl> napisał w wiadomości

> Mówi żona do męża informatyka:
> - Poznajesz człowieka na fotografii?
> - Tak.
> - OK, dzisiaj o 16.00 odbierzesz go z przedszkola.

Wygląda na to, że Alina Dragan nas czyta i właśnie opowiedziała to
Niedźwiedziowi na falach "Trujki".
Dobrze, że 3 trochę wraca do starych klimatów.

tax:

Polak (może Pan N.) pojechał do znajomych w Afryce.
Ci, polskiego pochodzenia fetowali gościa i karmili samymi polskimi
potrawami.
Po jakimś czasie zbuntował się. Jestem tu i chcę zjeść coś lokalnego!
Gospodarz zapytał: A może być zupa z małpiego ogona?
Następnego dnia załadowali do samochodu: strzelbę, lodówkę, psa,
maczugę.
Pojechali w ichni busz.
Znaleźli drzewo, na którym było pełno małp.
Gospodarz drapie się na drzewo i instruuje: Wejdę na tę prawą gałąź,
walnę maczugą małpę. Małpa zleci. Pies, specjalnie do tego tresowany
odgryzie jej ogon. Zapomniałem drania nakarmić, więc szybko mu go
wyrwiesz i schowasz do lodówki.

Polak gapi się na niego, wędrującego wyżej i wyżej.
Zastanawia się i pyta: Stary! Po co ta strzelba?
Facet kurczowo łapie się gałęzi i wrzeszczy:

Jakbym ja spadł, koniecznie zastrzel psa!

pozdrawiam Piotr.

ps. googlałem i nie było. Mam nadzieję nie powtarzam. Bo urodziłem ten
kawał w latach 70tych i parę razy do mnie wracał w różnych wersjach

Zbigniew Niedzwiedz

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 16:10:2221.04.2006
do
On Fri, 21 Apr 2006 21:19:38 +0200, "kiriakos" <ni...@takiego.pl> wrote:

>albo to:
>
>http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/snl-what-is-love-p1.php

http://www.starterupsteve.com/flash/html/love.shtml

A dla nieklikających:
Jasiu przybiega do mamy:
-Mamo, mamo, mowią że ja jestem nienormalny
-A kto tak mówi, Jasiu???
-Muchy
--
zo...@lu.onet.pl - Zbigniew Niedźwiedź - GSM/SMS:+48601263351
http://www.omega.computer.lublin.pl GaduGadu #589387

Kamtzu

nieprzeczytany,
21 kwi 2006, 16:52:5821.04.2006
do
Piotr_boncza wrote:
> Wygląda na to, że Alina Dragan nas czyta i właśnie opowiedziała to
> Niedźwiedziowi na falach "Trujki".
> Dobrze, że 3 trochę wraca do starych klimatów.

jakis czas temu bylem pewien ze czytaja nas prowadzacy z
radia Hit FM z trojmiasta, bo praktycznie codziennie rano
opowiadali jakis kawal, ktory dzien-dwa predzej pojawil
sie na grupie :)

jesli dalej tu jestescie to pozdrawiam i dajcie znac :)

tax
Ksiądz jadący na rowerze spotyka policjanta, oczywiście policjant zatrzymuje
księdza i pyta:
- Gdzie są światła?
- Nie mam - odpowiada ksiądz.
- Proszę mandacik 100 zł.
Ksiądz na to:
- Synu jadę z Bogiem.
Policjant:
- Co dwóch na rowerze? mandat 200 zł.
Ksiądz posłusznie płaci i odjeżdżając myśli w duchu:
- Jak dobrze, że on nie wie, iż Bóg jest w trzech osobach.

A X I D D y r e k t o r

nieprzeczytany,
22 kwi 2006, 06:08:0622.04.2006
do
Użytkownik corona napisał:

> http://www.witze-welt.de/videos/showvideo.php?id=6

to jest starsze od internetu

tax

siedzom 2 muchy na gównie
jedna mówi :
- tej chyba sie zesrałaś
- no co ty ? przy jedzeniu ??

wooz

nieprzeczytany,
22 kwi 2006, 07:29:5722.04.2006
do

> tax
>
> siedzom 2 muchy na gównie
> jedna mówi :
> - tej chyba sie zesrałaś
> - no co ty ? przy jedzeniu ??

Powinno być:

Siedzą dwie muchy na gównie. Jednak pusciła bąka a druga na to:
-No nie przy jedzeniu !

kutang

nieprzeczytany,
22 kwi 2006, 13:50:4022.04.2006
do

dales sie mu sprowokowac :P
a tak przy okazji, gdzie *twoj* taks?

wooz

nieprzeczytany,
22 kwi 2006, 17:52:0322.04.2006
do

> dales sie mu sprowokowac :P
> a tak przy okazji, gdzie *twoj* taks?

No dobra, skoro 'mucha' to nie tax to niech bedzie to:

Jak wyglada kibel na syberii ?
Dwa drągi. Jeden do powieszenia kapoty a drugi do oganiania się od wilków ;)

kebul

nieprzeczytany,
24 kwi 2006, 04:28:4624.04.2006

wchodzi mucha do restauracji i krzyczy:
- kupa, raz...
- co?
- gowno!

II
mucha w restauracji:
- prosze gowno z cebula, tylko malo cebuli zeby mi z geby nie smierdzialo.

Metalek

nieprzeczytany,
24 kwi 2006, 12:07:3624.04.2006
do

Użytkownik "Zbigniew Niedzwiedz" <zo...@lu.onet.pl> napisał w wiadomości

Co to za piosenka na w tle na 7 strzalce ?
Z gory dzieki

Tax:

Niedźwiedź był strasznym pijakiem i wszystkie pieniądze przepijał. Natomiast
zajączek był prawym zwierzakiem. Pewnego razu niedźwiedź widzi zajączka
jadącego Fiatem 126 i pyta:
- Skąd to masz?
- Jak się oszczędza to się ma!
Na drugi dzień zajączek jedzie Polonezem Caro i mijając zalanego
niedźwiedzia woła:
- Jak się oszczędza to się ma!
Na trzeci dzień zajączek idzie do sklepu, przechodzi przez ulicę, a tu
wprost na niego jedzie Porsche 911. Samochód hamuje z piskiem opon, wysiada
zalany, jak zwykle, niedźwiedź i mówi:
- Jak się sprzeda butelki to się ma!

Nowe wiadomości: 0