Re: Nie kopać leżącego ??

Marek Burzyński

Co chwila czkawka, raz pada jedno lacze, raz drugie...

Ja mysle że GTS w tym miesiącu nie otrzyma pieniążków za _internet_

Szkoda że podpisali SLA na max 10 utraconych pingow w szkielecie w
przeciagu 10sekud :-)
Szkoda tylko ża każde takie flapniecie powoduje negatywne nastawienie
klientów...

Mario

Ktoś tu we wcześniejszych wątkach napisał abym nie kopał leżącego......
Nie mam zamiaru go kopać, nie mam nawet sił wymawiać nazwy tej
wspaniałej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a może nie
tylko) to już normalnie tragedia.

Od nowego roku NIE MA DNIA aby nie było przerw po kilka, czy kilkanaście
minut. A to znika wszystko, a to "tylko" ruch do tepsy na kilka godzinek !!

Ostrzegam wszystkich przed wchodzeniem do tego bagna - jeśli ktoś ma
zamiar !!
W najbliższym czasie zwijam się z tej profesjonalnej firmy. Kiedyś
telefony od moich klientów były rzadkością z pretensjami dotyczącymi
jakości internetu, teraz zaczynają już być standardem...(na szczęście
mam jakieś "lightowe" łącze zapasowe, to coś tam działa....)

Osobnym tematem jest ich "blueline"....zachowuje się dokładnie jak
tepsiany...najpierw trzeba odczekać swoje, a późnej..to pełen
profesjonalizm, począwszy od ordynarnego :"co wogóle Pani nie działa ??"
, a skończywszy na wypytywaniu o rodzaj radiolinii jaki mamy, o adresy
IP .....( sądziłem, że w takiej firmie z certyfikatami "zarządzania
jakością" jest to jakoś inteligentnie rozwiązane)....

Proszę nie czepiajcie się mnie za powyższe wypociny - musiałem jakoś
odreagować.

Gdyby ktoś chciał wziąć udział w ekstremalnej grze i sprawdzić czy jest
asertywny, to zapraszam do współpracy z firmą XXXX. Emocje gwarantowane.

--
MZ

Freude am Fahren

Tomasz Śląski

Mario wrote:

> Od nowego roku NIE MA DNIA aby nie było przerw po kilka, czy kilkanaście
> minut. A to znika wszystko, a to "tylko" ruch do tepsy na kilka godzinek !!

Ja od kilku dni mam otwarte dwa zgłoszenia odnośnie tragicznego transferu na
zagranicę. W odpowiedzi załozyli mi MRTG na łącze jako całość (ROTFL), a
zagranica dalej się dławi. Ichny matrix wczoraj już nawet pinga do Frankfurtu
nie pokazywał, wiec wieczorem admin pokrecił przy trasach i dopiero jak
uzyskał coś, czego normalnie robić się nie powinno, (asymetryczny routing -
upload via GTS powrót zagranicy via Netia i Pionier) zaczeło jakoś działać.
Paranoja jakaś.

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE

Mariusz Zabraniak

> całość (ROTFL), a zagranica dalej się dławi. Ichny matrix wczoraj już
> nawet pinga do Frankfurtu nie pokazywał, wiec wieczorem admin pokrecił

to mi się podoba z tym Frankfurtem - "bd" . Zawsze twierdziłem, że
powinienem zdjąć u siebie wszystkie wykresy i tym samym nie będę miał
żadnych awarii..... żadnych stresów...

> powinno, (asymetryczny routing - upload via GTS powrót zagranicy via
> Netia i Pionier) zaczeło jakoś działać.
> Paranoja jakaś.

ha, ja już "niuansików" się nie czepiam, coby nikt nie mówił, że kopię
leżącego....(ale ludy grające w WoWa już mi suszą, że im "laguje")

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Thu, 11 Jan 2007 16:55:59 +0100
From: Mario
[...]

> Proszę nie czepiajcie się mnie za powyższe wypociny - musiałem jakoś
> odreagować.

pl.pregierz to piętro niżej, pierwsze drzwi po prawej.

Pozdrawiam,
R.

--
RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/ *temporarily down*
"I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
-- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
> przy trasach i dopiero jak uzyskał coś, czego normalnie robić się nie
> powinno, (asymetryczny routing - upload via GTS powrót zagranicy via

nie zglaszalem, ale potwierdzam. momentami zagramanica lezy.

Mariusz Zabraniak

> pl.pregierz to piętro niżej, pierwsze drzwi po prawej.

przepraszam, ale "tonący brzytwy się chwyta". Bynajmniej nie tonę, ale
chyba tylko tą drogą można dotrzeć do kogoś "wyższego" niż tylko zwykły
BOK, na którym to rozbijają się wszystkie żale, reklamacje itp.
"Góra" pewnie sobie siedzi zadowolona, planuje oszczędności..... i
"liczy" już zyski na swoich neostradach i dslach.

futszaK

On Thu, 11 Jan 2007 20:39:44 +0100, Mariusz Zabraniak wrote:

> przepraszam, ale "tonący brzytwy się chwyta". Bynajmniej nie tonę, ale
> chyba tylko tą drogą można dotrzeć do kogoś "wyższego" niż tylko zwykły
> BOK, na którym to rozbijają się wszystkie żale, reklamacje itp.

spoko spoko, tam sie teraz o kase kloca wiec sam wiesz

> "Góra" pewnie sobie siedzi zadowolona, planuje oszczędności..... i
> "liczy" już zyski na swoich neostradach i dslach.

:)

--
futszaK
0601061867

Rafał Łukawski

Mariusz Zabraniak wrote:

> przepraszam, ale "tonący brzytwy się chwyta". Bynajmniej nie tonę, ale
> chyba tylko tą drogą można dotrzeć do kogoś "wyższego" niż tylko zwykły
> BOK, na którym to rozbijają się wszystkie żale, reklamacje itp.

Może to i racja, swego czasu (troche offtopicowo) onet bez zapowiedzi
powyłączał usługi odpowiedzialne za moderacje grup dyskusyjnych.
Odpowiedzi na majle albo wcale, albo ponizej krytyki.. post na newsach
uczynił cuda - zmobilizowali się w ciągu dnia ;)

Tak czy owak, sądze że to wyjątek. Wiadomość musi trafić do kogoś komu
na czymś tam zależy. Usenet to wciąż elitarne grono, choc może
niedoceniam wpływu...

W erze skrajnie debilnych (sorry za słownictwo) BlueLinii, korzystam ze
swojej upi*sci, nagrywam rozmowy telefoniczne, czasami te na zywo.
Jezeli nie da się dogadać, informacje idzie wyzej, wyzej. Często to
dziala, czasami nawet cos sie zyska (reklamacje i odszkodowania rzecz
jasna).

pozdrawiam z pola bitwy ;)

Rafał

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/

Wemif

Mario <o...@op.pl> wrote:
> Kto? tu we wcze?niejszych w?tkach napisa? abym nie kopa? le??cego......
> Nie mam zamiaru go kopa?, nie mam nawet si? wymawia? nazwy tej
> wspania?ej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a mo?e nie
> tylko) to ju? normalnie tragedia.

Pociesze Cie, jesli to pocieszenie, ze Futuro (juz Netia) ostatnio
tez ma czeste awarie, a do tego nie da sie dodzwonic do technikow
jak kiedys, tylko infolinia, pani pyta czy restartowalem modem (grrr!),
nikt nie oddzwania, itd. Jesli nie zrobia jakiegos dzialu, ktory bedzie
sie klientami symetrycznymi lepiej opiekowal, to trzeba bedzie sie wyniesc.

a.

Tomasz Śląski

Użyszkodnik Wemif napisał:

> Jesli nie zrobia jakiegos dzialu, ktory bedzie
> sie klientami symetrycznymi lepiej opiekowal, to trzeba bedzie sie
> wyniesc.

Tylko do kogo? Wszyscy schodzą na psy, wielkiego wyboru nie ma. Poczytaj
ostatnie wątki, w nich masz obraz co się wyprawia.

Michal Podsiadly

> Tylko do kogo? Wszyscy schodzą na psy, wielkiego wyboru nie ma. Poczytaj
> ostatnie wątki, w nich masz obraz co się wyprawia.

NASK. Narazie sobie ich bardzo chwale.
Nie jest to moze ideal ale w stosunku do innych to jest imho bardzo dobrze.

pzdr.

Piotr Wojciechowski

Mario wrote:
> [...]
> Nie mam zamiaru go kopać, nie mam nawet sił wymawiać nazwy tej
> wspaniałej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a może nie

Przeciez w Szczecinie masz tez innych duzych providerow, moze czas na
alternatywe?

--
PW

Mariusz Zabraniak

> Przeciez w Szczecinie masz tez innych duzych providerow, moze czas na
> alternatywe?

Spokojnie, spokojnie, zanim to zrobię muszę dobrze wszystko zaplanować i
policzyć koszty oczywiście.

Marek Królikowski

Tak z ciekawosci o jakim providerze pisales?? Bo czytajac posty niektorzy
sadzili ze TPSA, inni ze GTS.. a jeszcze inni pewnie o czyms innym.
Co do WoWa to cala polska ma jakies dziwne problemy, wyglada to tak jakby
ktos wycial polska<-->blizzard
A teraz dlaczego:
W domu mam teraz 2 lacza TK i TPSA jedno i drugie sie laguje, co ciekawe w
tym samym czasie, niby to nie problem serwerow blizzarda bo wiele ludi gra i
mowi ze ma ponizej 100ms, ja gdy mam 300ms na Tk to po przelaczeniu na TPSA
mam podobne rezultaty, z tego co mi wiadomo to podobnie ma MAN poznanski i
TASK. Co do GTSu i innych polskich DUZYCH providerow nie mam danych....
Moze ktos wie cos wiecej na ten temat?

Pozdro
TaKeN

Daniel Chlodzinski

"Marek Królikowski" <ta...@wset.edu.pl> wrote in message

Polska ma laga i to jeden problem, ja na neo wychodzac z tpnet do telii
czyli miedzy ge-6-0-0.war-tr4.tpnet.pl a war-b3-pos2-0-0.telia.net dostaje
nawet 100ms laga gratis i choc wiem ze ping czy winmrt to nie jest
wyznacznikiem lacza to sprawdzajac to na polpaku takie laga nie ma. Do tego
30-50ms na ffm-bb2-link.telia.net i juz kolo 200ms jest do serwera blizarda.
Drugie to jakies lagi straszne po stronie blizarda, jak popatrzysz na tech
forum wow-europe i tracerouty ludzi z Europy to potrafia miec 25ms (sic!) do
ostatniego rotuera w Frankfurcie, a i tak w grze latency 500-1000ms.
Swoja droga ja bym chetnie zobaczyl jak wyglada traceroute z sewera blizarda
do mnie, bo ciekaw jestem jaka droga te pakiety wracaja. Z drugiej strony
znajomi z majacy net z Dialoga czy Aster nie maja zadnych lagow.

Daniel

Mariusz Zabraniak

Marek Królikowski napisał(a):

> Tak z ciekawosci o jakim providerze pisales?? Bo czytajac posty niektorzy
> sadzili ze TPSA, inni ze GTS.. a jeszcze inni pewnie o czyms innym.

Wszystkie posty "wyszły" przez właśnie tego "providera" o którym pisałem.

Piotr Suchowski

Daniel Chlodzinski napisał(a):
> Polska ma laga i to jeden problem (...)

Rozumiem, że Polska := &PL ?

--
.: format :.
www.sernik.org

Mateo

Daniel Chlodzinski napisał(a):
> "Piotr Suchowski" <pi...@tu.wklej.moje.nazwisko.pl> wrote in message

> Hmm, nie bardzo wiec co oznacza powyzszy kod, := to chyba pascal ale tam nie
> ma wskaznikow :-).

oj, bardzo sie mylisz - sa od samego poczatku ;)

--
Mateo

Slawomir Tobis

Mateo wrote:

> oj, bardzo sie mylisz - sa od samego poczatku ;)

Owszem - oznaczane znakiem ^.

Natomiast w kontekście telekomunikacji znaczek & ma szczególne znaczenie,
zwłaszcza wszędzie tam, gdzie swoje paluchy macza franca ;-)

--
Sławomir Tobis
http://www.mobile-internet.org

Daniel Chlodzinski

"Piotr Suchowski" <pi...@tu.wklej.moje.nazwisko.pl> wrote in message

> Rozumiem, że Polska := &PL ?

Hmm, nie bardzo wiec co oznacza powyzszy kod, := to chyba pascal ale tam nie
ma wskaznikow :-). Niemniej piszac Polska ma laga chodzilo mi o uzytkownikow
operatora dominujacego tj. TPSA. Wszyscy posiadajacy neo, ktorych znam z
WoW'a maja laga. O dziwo ping do servera (zalozylem postac na nowym w ramach
testow) jest 80ms, ping puszczony z najblizszej bramy telii za pomoca
lookingglass do mnie tez normalny tj 80ms a w grze 200ms. Na serwerze mocno
obciazonym jest 400 i rosnie w sytuacjach stresowych. Dlatego mysle ze cos z
serwerami blizza i z tym jak rozsylaja pakiety do roznych IP w momencie
stresu. Kiedy ja mam 400ms to ludzie z astera czy dialogu maja 100ms.

Daniel

Mateusz Papiernik

Daniel Chlodzinski napisał(a):

> Hmm, nie bardzo wiec co oznacza powyzszy kod, := to chyba pascal ale tam nie
> ma wskaznikow :-).

Sa, ale inaczej oznaczane --> ^

> Niemniej piszac Polska ma laga chodzilo mi o uzytkownikow
> operatora dominujacego tj. TPSA.

I to tez mialo znaczyc &PL (hint: &TP --> logo TP) :)

--
Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
ma...@maticomp.net, http://www.maticomp.net