Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?

Jacek

Michał Karbowiński

byc moze, ze bardzo intensywny i natezony
ruch powoduje samowylaczenie serwera
proxy. przeciazenie lacza czyli przekrocznenie
przeplywu limitu danych przez niego [serv].
tak mi sie przynajmiej wydaje...

Maciej Anczura

Jacek wrote:

> Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?

bo nie chce mi sie szukac rozgaleziacza, a musze
gdzies ladowac telefon.

pozdrawiam.

--
- Maciej Anczura - sh...@icm.edu.pl - catch me if you can -

Lukasz Komsta

Jacek wrote:

Bo tak jak to było w jednym kawale

"Leśniczy się wnerwił i wszystkich przepędził"

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

Mateusz(Amkacz)

eh , tak, a gdyby caly las dobrze dzialal to by lesniczy roboty nie mial :)

Michał Karbowiński

zrzuta na jeszcze jedna i
po problemie albo lepsza :-)

--==DiGiTaL AnGeL==--

"Maciej Anczura" <sh...@icm.edu.pl> wrote in message

Paweł R.

Użytkownik "Lukasz Komsta" <lu...@ult.pl> napisał w wiadomości

Czesc Panie Łukasz.. tutaj teraz urzędujesz...

Paweł Rejak

pa...@email.lublin.pl
http://surenet.ck.pl
GG: 13833

adam....@gmail.com

czesc michal... wez sie odezwij do mnie jesli to twoj email... pozdro Adam (byku z 62)