Zapraszamy do dyskusji

1 view

Major

Gorąco Zapraszamy !!!

Grupa dyskusyjna Metribank z udziałem naszych pracowników - Pytania
do
Metribanku w google.pl. Zapraszamy wszystkich Państwa do uczestnictwa
w naszym forum. Z najwyższą starannością odpowiemy na wszelkie
pytania
i rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z działalnością czy też
ofertą Metribanku...

Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o.

http://groups.google.pl/group/metribank-ppf

Lemat

Major pisze:
> Gorąco Zapraszamy !!!

fajny ten X-HTTP-UserAgent:, nie macie więcej takich?

Lemat
pomóż zwalczyć spam z ICIC:
http://www.lemat.priv.pl/index.php?m=page&pg_id=106
podlinkuj się do http://icic.pl

Malik

Użytkownik "Lemat" napisał

> fajny ten X-HTTP-UserAgent:, nie macie więcej takich?

Ja mam, lepszy ;]

diWhizZ

Major napisał(a):
> ... i rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z działalnością czy też
> ofertą Metribanku...

moje wątpliwości rozwieje abuse googli

!howk ... zgłoszone
(tak to jest jak ktoś musi siedzieć w długi weekend w robocie)
--
~ O o
<< pozdrawiam :: adrian gwizd ... :: \\ \\ \\ o o o o o [// o o

Podpułkownik

On 2 Maj, 11:28, diWhizZ <w...@op.pl> wrote:

> moje wątpliwości rozwieje abuse googli
>
> !howk ... zgłoszone
> (tak to jest jak ktoś musi siedzieć w długi weekend w robocie)

diWhizZ - 1 szt. Zgłoszone!

[...]

---
ppłk dypl.

Podpułkownik

diWhizZ

Podpułkownik napisał(a):

> diWhizZ - 1 szt. Zgłoszone!

> ---
> ppłk dypl.

nie dość, że imbecyle to jeszcze samobójcy
a tak offtopicznie ;) http://skocz.pl/duam

--
st. szer. rez
pijający wódkę z generałami ;P

Bartosz 'xbartx' Nowakowski

Lemat pisze:

> fajny ten X-HTTP-UserAgent:, nie macie więcej takich?

To jest dobre:

Pytanie:
W odpowiedzi na "gorące zaproszenie" umieszczone na grupie
alt.pl.allegro mam pytanie: jak pracownicy Metribanku zapatrują się na
problem spamerstwa w internecie? Jest to dla was coś normalnego i
oczywistego, ot po prostu kolejny sposób na zareklamowanie siebie, a
fakt, że z marszu za wami idzie w ten sposób opinia delikatnie mówiąc
nienajlepsza, nic a nic Wam nie przeszkadza?
Czy wasi przyszli potencjalni klienci mogą się również spodziewać
takich drobnych oszustewek, jak z tytułem rzeczonego postu - spamu z
alt.pl.allegro? W nagłówku umowy będzie coś zupełnie innego, niż w jej
treści?

Jakże ujmująca odpowiedź:
Witam serdecznie,

W odpowiedzi na Pańską wiadomość, jestem zmuszona zadać Panu pytanie,
a mianowicie - co oznacza dla Pana termin "spamerstwo"...? I jaki ma
to związek z działalnością Metribanku...? Bo czytając Pańską
wiadomość, dochodzę do wniosku, że nie jest Pan zainteresowany
zaciągnięciem pożyczki...

Jeśli chodzi zaś o umowy podpisywane z klientami, mogę Pana zapewnić
że wszystko jest zawsze w jak najlepszym porządku i nie mieliśmy nigdy
reklamacji ze strony kredytobiorców. Nadmienię także, iż umowy
podpisuje się zawsze po wcześniejszym zapoznaniu się z ich treścią.

Pozdrawiam,

Paulina Nowak - Metribank.

Bartosz 'xbartx' Nowakowski

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 02-05-2007, śro o godzinie 19:55 +0200, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
napisał(a):

> To jest dobre:
[...]

Tia. Ciekawy jest wątek
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse_frm/thread/87ae174a05b0969f
„Metribank - wielkie oszustwo ?”, którego jest pełno na pierwszej
stronie wygooglanej na hasło Metribank (dopiero zacząłem czytać).
O nieuczciwości Metribanku niech świadczy to, że post zawierający
stwierdzenie „Co prawda na atrakcyjnych warunkach bo tak się reklamją
ale to chyba i prawda bo sam dostałem pożyczkę przez Metribank i było
wszystko ok” był wysłany z tego samego IP, co post od człowieka
podpisującego się „Grzegorz Doradca Klienta Metribank” (81.190.99.212).

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrc...@knm.org.pl

Malik

Użytkownik "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" napisał

>z tego samego IP, co post od człowieka(81.190.99.212).

hejoł multimedia :]

Zbyszek

Lemat wrote:

> fajny ten X-HTTP-UserAgent:, nie macie więcej takich?

Przynajmniej pokazują otwarcie którym frontem do klienta :)

MRutecki

Zabawilem sie w kaznodzieje i wyslalem zapytanie na wszystkie maile
ktore znalazlem na stronie tej firmy. Dalem odnosniki do tej dyskusji
i jak oni sie odnosza do ustawy o swiadczeniu uslug droga
elektroniczna, proszac o komentarz.

Odpowiedz:
Witam Pana serdecznie.

Chciałbym Pana poinformować, iż nasza firma nigdy nie zajmowała się
rozsyłaniem tzw. spamów. Ponadto spamy to przecież wiadomości wysyłane
do innych użytkowników poczty elektronicznej bez ich zgody, a
zapewniam, że w naszym przypadku nigdy nie miało to miejsca.
Pan zaś przedstawia zarzuty co do naszego uczestnictwa w grupach
dyskusyjnych.
Informuję, że nasz udział w grupach dyskusyjnych oraz stworzenie
własnej grupy ( http://groups.google.pl/group/metribank-ppf ) związany
jest z pojawiającymi się na nasz temat fałszywymi informacjami. Ze
względu na pojawiające się fałszywe oskarżenia na łamach forum grup
dyskusujnych przedstawiliśmy do publicznej wiadomości oświadczenia
Zarządu Spółki.

Osobiście uważam, że niektórzy, nasi pracownicy, poruszeni
obraźliwymi zarzutami kierowanymi w stronę Metribanku, odnieśli się do
tego, może zbyt emocjonalnie oraz niepotrzebnie wdali się w nic nie
wnoszące dyskusje.
Można jednak to zrozumieć, gdyż nikt nie lubi czytać o sobie nie
prawdy tym bardziej od ludzi którzy nigdy z nimi czy też z naszą firmą
nie mieli nic wspólnego.

Pozdrawiam gorąco
Mam nadzieję że moje wyjaśnienia są dla Pana wystarczająco
satysfakcjonujące.

Kinga Podlecka
Centrum Obsługi Klienta

Centrum Pośrednictwa Finansowego
Metribank Sp. z o.o.

Pytania do Metribanku?
http://groups.google.pl/group/metribank-ppf

www.metribank.pl
metro linia 0801 324 800

METRIBANK Sp. z o.o. z siedziba w Gdyni, ul. Kartuska 6, 81-002 Gdynia
zerejestrowana w Sadzie Rejonowym dla Gdyni - w Gdańsku VIII Wydzial
Gospodarczy Rejestrowy Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS
0000268258. NIP: 958-154-28-93

Wiadomosc ta oraz wszelkie zalaczone do niej pliki sa tajemnica
nadawcy Metribank Sp z.o.o. i są lub moga byc prawnie chronione.
Jezeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem niniejszej wiadomosci,
nie moze Pan/Pani jej ujawniac, kopiowac, dystrybuowac ani tez w zaden
inny sposob udostepniac lub wykorzystywac. O blednym zaadresowaniu
wiadomosci prosimy niezwlocznie poinformowac nadawce i usunac
wiadomosc.

This email and any attached files are confidential and may be legally
privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure,
reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of
this communication is strictly prohibited. If you have received this
transmission in error please notify the sender immediately and then
delete this email.

Moj kometarz:

Wcale nie rozsylali spamu, a jesli juz, to nasza wina.... no i nie
lubimy czytac prawdy o sobie...

Maciek

diWhizZ

MRutecki napisał(a):

> [...]

> Moj kometarz:

> Wcale nie rozsylali spamu, a jesli juz, to nasza wina.... no i nie

reasumujac:
złota zasada nr 1: Spamer zawsze kłamie