caros

witam,
jestem nowy na grupie, dlatego prosilbym o link do FAQ grupy.

pozdrawiam

kya

On Mon, 5 Jul 2004 00:31:34 +0200, caros wrote:
> jestem nowy na grupie, dlatego prosilbym o link do FAQ grupy.

To się oczywiście chwali. Na <http://www.killfile.pl/> są adresy
FAQ i innych dokumentów dotyczących grup w hierarchii pl.*,
przyda się na przyszłość.

Jak widać, pl.internet.mordplik nie ma FAQ; warto za to przeczytać
<http://nospam-pl.net/>.

Radziłabym też skorzystać z <http://evil.pl/pip/czytniki.html>.

--
////))) Be conservative in what you send :
//|-O-O ) and liberal in what you receive :

Krystek

caros napisał:

> witam,
> jestem nowy na grupie, dlatego prosilbym o link do FAQ grupy.

Cześć.

(Nie)oficjalnego FAQ-a (jeszcze) nie ma. Jego rolę pełni serwis Łukasza
Kozickiego - http://nospam-pl.net/ - tam znajdziesz wyczerpujące
informacje dotyczące spamu i jego zwalczania. Przeczytaj też opis grupy
- http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.mordplik

Pozdrawiam,

K.