Home.pl i i jakość ich filtrów

Markus Sprungk

Witajcie!

Jestem użytkownikiem konta na Home.pl już kawał czasu, ale to co się
ostatnio dzieje to już przekracza wszelkie normy. Najpierw od miesiąca
ciągle podsyłam im ten sam forward spamu z identycznym tematem i treścią od
gości, których regularnie zgłaszam do Spamopa, ktoś ich chyba blokuje bo za
chwilę *identyczny* spam wysyłają z innej domeny. Wysłałem do Home.pl już
chyba z 60 razy forward a oni nic! Ciągle dostaję dokładnie ten sam spam.
Mało tego. Mam ustawiony filtr na serwerze w panelu administracyjnym na
job...@jobmed.pl i na całą domenę jobmed.pl a mimo tego ciągle dostaję od
nich ten kretyński newsletter. Czy ktoś może potrząsnąć wreszcie Home.pl by
wziął się wreszcie do roboty? Dzisiaj już nie wytrzymałem i wysłałem im
zgłoszenie powtórnie na spamdow...@home.plastik z pytaniem czy zrobią
coś z tym czy mam zmienić konto?

*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*

Lemat

Pewnego pieknego dnia 2004-12-08 00:12, użyszkodnik Markus Sprungk
napisał/a :

> [...]
> wziął się wreszcie do roboty? Dzisiaj już nie wytrzymałem i wysłałem im

widocznie za mało im płacisz ;) a tak poważnie to pokaż tu nagłówki
spamu - zarówno jobmed jak i ten pierwszy, przy czym ten pierwszy w
kilku RÓŻNYCH egzemplarzach.

następnie pokaż co wpisałes dokładnie w okienka

jak ja chcę coś z nimi załatwić to najpierw gadam na czacie a potem
podsyłam adminom liścik miłosny - admini wtedy są zmotywowani przez bok
i chodzą jak naoliwieni. Przypuszczam, że taki układ będzie działał
wszędzie (u mnie w firmie też ;) )
Lemat

Przemyslaw Popielarski

Markus Sprungk <zfce...@cbfg.cy> wrote:
> Mam ustawiony filtr na
> serwerze w panelu administracyjnym na job...@jobmed.pl i na całą
> domenę jobmed.pl a mimo tego ciągle dostaję od nich ten kretyński
> newsletter.

Bo te white- i black- listy to mi nigdy u nich nie dzialaly. Tzn. probowalem
glownie whitelisty i mimo wpisywania roznych dziwnych kombinacji nadal nie
dochodza do mnie listy z whitelistowanych kont, jak blah...@mail.com , czy
jakikolwiek post z mysql.com...

--
./ premax
./ premax@hot,pl

Message has been deleted

Markus Sprungk

Przemyslaw Popielarski napisał(a):

> [...]
> glownie whitelisty i mimo wpisywania roznych dziwnych kombinacji nadal nie

To skoro o tym wspomniałeś nie wiem jakim cudem co pewien czas pomimo
wprowadzenia do białej listy pewnej listy mailingowej na Yahoogroups.com +
cała domena yahoogroups.com otrzymuję z Yahoo powiadomienie, że mój serwer
robi bounce :(

Markus Sprungk

Lemat napisał(a):

> widocznie za mało im płacisz ;) a tak poważnie to pokaż tu nagłówki
> spamu - zarówno jobmed jak i ten pierwszy, przy czym ten pierwszy w
> kilku RÓŻNYCH egzemplarzach.

Ładuję :)

Jobmed:

Od: job...@jobmed.pl
Odpowiedź do: job...@jobmed.pl
Data: 07-12-2004 23:57

Do: xxxxxxx

Cubic Circle's cucipop (v1.31 1998/05/13) Tue Dec 7 23:59:28 2004)
X-From_: anon...@virtual.medianet.pl Tue Dec 7 23:57:13 2004

matrix01b.home.net.pl with SMTP; 7 Dec 2004 22:57:13 -0000

-0000

Treść sobie daruję ;)

Pozostałe:
------------------

Od: Andy Gage <nell....@evhr.net>
Data: 07-12-2004 12:46

Do: Kenton Montague <xxxxx>

-Account-Key: account2

-Mozilla-Status: 1010
-Mozilla-Status2: 00000000

(with Cubic Circle's cucipop (v1.31 1998/05/13) Tue Dec 7 16:06:46 2004)

X-From_: nell....@evhr.net Tue Dec 7 12:46:43 2004

matrix01b.home.net.pl with SMTP; 7 Dec 2004 11:46:41 -0000

by ip-167-222.evhr.net with SMTP id 289F5260 for mspr...@post.pl;
Tue, 07 Dec 2004 06:46:42 -0500

ontent-Type: multipart/related;
boundary="----cf233b6bab-evhr.net"

IME-Version: 1.0

Temat: Re: [brokenly] 65%-off Vicodin. genus landlord

Następna:

Od: Justice Carter <barbra.s...@e-hkma.com>

Data: 02:46

Do: Melvyn Roswell <xxxxxx>
Account-Key: account2

Mozilla-Status: 1001

Mozilla-Status2: 00000000

Cubic Circle's cucipop (v1.31 1998/05/13) Wed Dec 8 08:01:00 2004)
X-From_: barbra.s...@e-hkma.com Wed Dec 8 02:46:47 2004

(147.46.140.157) by matrix01b.home.net.pl with SMTP; 8 Dec 20

MimeE-Version: 1.0

Temat: Need low priced software? spaceship Shirley

Następna:

Od: Ariana Fraser <Jorgeh...@leehom.net>

Data: 02:46
Do: Andrina Benson <xxxx>

(with Cubic Circle's cucipop (v1.31 1998/05/13) Wed Dec 8 08:01:00 2004)

X-From_: Jorgeh...@leehom.net Wed Dec 8 02:46:53 2004

helo=summarily.leehom.net) by [147.46.140.157] with SMTP id 2CFB1D44
for mspr...@post.pl; Tue, 07 Dec 2004 20:46:54 -0500

Temat: Write me back please

i tak dalej

@jobmed.pl
*@jobmed.pl
job...@jobmed.pl

Markus Sprungk

Dariusz Laskowski napisał(a):

> Ja z kolei testowałem "czarną listę" i ludzie, których tam wpisałem
> otrzymywali komunikat:
>
> Remote host said: 553 user doesn't accept mail from you...
> uzytkownik nie zyczy sobie poczty od ciebie...
>
> Czyli u mnie działa, a przynajmniej działało (chyba, że coś się zmieniło?).

Tak. U mnie też działało kiedyś a teraz już nie działa :(

Markus Sprungk

Lemat napisał(a):

> widocznie za mało im płacisz ;) a tak poważnie to pokaż tu nagłówki
> spamu - zarówno jobmed jak i ten pierwszy, przy czym ten pierwszy w
> [...]

Do: xxxxxxx

Treść sobie daruję ;)

Pozostałe:
------------------

Do: Kenton Montague <xxxxx>

-Account-Key: account2

-Mozilla-Status: 1010
-Mozilla-Status2: 00000000

by ip-167-222.evhr.net with SMTP id 289F5260 for xxxxxxxx;

Od: Justice Carter <barbra.s...@e-hkma.com>

Data: 02:46

Do: Melvyn Roswell <xxxxxx>
[...]

by [147.46.140.157] with SMTP id 4A45B822 for xxxxxxxx; Tue, 07 Dec

MimeE-Version: 1.0

i tak dalej

Markus Sprungk

Lemat napisał(a):

> widocznie za mało im płacisz ;) a tak poważnie to pokaż tu nagłówki
> spamu - zarówno jobmed jak i ten pierwszy, przy czym ten pierwszy w
> [...]

Do: xxxxxxx

Treść sobie daruję ;)

Pozostałe:
------------------

Do: Kenton Montague <xxxxx>

-Account-Key: account2

-Mozilla-Status: 1010
-Mozilla-Status2: 00000000

Od: Justice Carter <barbra.s...@e-hkma.com>

Data: 02:46

Mozilla-Status: 1001

Mozilla-Status2: 00000000

MimeE-Version: 1.0

for xxxxxxxxxx; Tue, 07 Dec 2004 20:46:54 -0500

i tak dalej

Duke

Użytkownik Markus Sprungk napisał:

> @jobmed.pl
> *@jobmed.pl
> job...@jobmed.pl

Ale coś mi się zdaje że ta blacklista, blokuje po polu "Return-Path"
(ewentualnie X-From:) na nie po polu "From".

Lemat

Pewnego pieknego dnia 2004-12-08 08:58, użyszkodnik Markus Sprungk
napisał/a :

> @jobmed.pl
> *@jobmed.pl
> job...@jobmed.pl

aaaa widzisz, a spróbuj
anon...@virtual.medianet.pl

z tego co widzę te 3 pozostałe mają nieprawidłowe HELO, ale sprawdzanie
tego w polkich warunkach jest ryzykowne. Więcej powiązań nie widzę niestety.

Lemat

Maciej Muran

> [...]
> by
> wziął się wreszcie do roboty? Dzisiaj już nie wytrzymałem i wysłałem im

Hmm... Konto pewnie masz wykupione na wieczność, więc ten argument może
okazać się za słaby ;)

A na poważnie, to chyba trzeba jednak do nich dzwonić.
Niedawno znalazłem w ichnim webmailu błąd. Posłałem maila. I cisza.
A jak zadzwoniłem, to na drugi dzień odebrałem telefon z informacją, że
błąd został naprawiony. Usłyszałem także podziękowanie za wskazanie buga.

Ale faktem jest, że _kiedyś_ wystarczyło napisać...

--
Maciek.

OGONek~

> Ale faktem jest, że _kiedyś_ wystarczyło napisać...

Kiedys nie bylo tyle spamu. Pewnie teraz ich zasypuje i nie zdazyli sie
dokopac do twojego zgloszenia ;)

--
OGONek~

Ps. Czyli jak widac wszystkim nieszczesciom sa winnni spamerzy ;)

Markus Sprungk

Duke napisał(a):

> Ale coś mi się zdaje że ta blacklista, blokuje po polu "Return-Path"
> (ewentualnie X-From:) na nie po polu "From".

Miałem dzisiaj korespondencję od Admina. Zablokują
anon...@virtual.medianet.pl

Markus Sprungk

Maciej Muran napisał(a):

> Hmm... Konto pewnie masz wykupione na wieczność, więc ten argument może
> okazać się za słaby ;)

Akurat pudło ;)

Zawsze przedłużam o rok. To taka mała asekuracja ;)

> [...]
> błąd został naprawiony. Usłyszałem także podziękowanie za wskazanie buga.
>
> Ale faktem jest, że _kiedyś_ wystarczyło napisać...

Fakt, że Admini Home.pl reagują bardzo szybko i kontakt z nimi jest na
profesjonalnym poziomie. Ostatnio nawet dyskutowaliśmy przez komórkę.
Problem w tym, że od komórki zajmującej się Spamem w Home.pl nie ma żadnej
reakcji. Trudno bym Adminowi zawracał gitarę przy każdym duperelnym spamie

Markus Sprungk

Lemat napisał(a):

> aaaa widzisz, a spróbuj
> anon...@virtual.medianet.pl

To wiem, tylko ten panel Home.pl nie jest zbyt bogaty w opcje :(