na weekend (21)

1 wyświetlenie

a_r

nieprzeczytany,
5 paź 2001, 05:58:265.10.2001

[a_r]

Artur Turski

nieprzeczytany,
5 paź 2001, 07:11:165.10.2001
do

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: a_r <a_...@go2.pl>
Temat: na weekend (21)

ładna ciepła fizyczność słońca - lepiej, znacznie lepiej ( w odniesieniu do
aktualnej gliwickiej pogody):(
wewnętrzne dziecko w połączeniu z leczeniem, programowaniem
duszy jakoś łatwo scala się z prawie prześwitującymi wspomnieniami
(dalekimi, dzieciństwo)
jednak czarnymi - sugestia wymowna.

zastanawiam się jeszcze tylko nad tym kto pierwszy wymyślił czarne witraże
bo jeżeli chodzi o 2001 rok to ja w kwietniu:)
chociaż w wypadku Kolekcji oczywiście może to być tylko rok wydania utworów
powstałych znacznie wcześniej.
jest data ? ;)

k w i e c i e ń

uparty wiatr
niebu warkocz zaplata
odwrotnie
niesforny, wybija szkiełka
drzewom
czarnym witrażom

ELMO

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.hum.poezja

Sunnta

nieprzeczytany,
5 paź 2001, 08:01:485.10.2001
do

Użytkownik "Artur Turski" <elmu...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
czarne witraże to tytuł piosenki Michała Bajora z jego płyty z roku 2000

Sunnta

a_r

nieprzeczytany,
5 paź 2001, 07:56:495.10.2001
do
Sunnta:

>[bardzo długi i niepotrzebny zupełnie cytat
> wycięty w pień]

> czarne witraże to tytuł piosenki Michała Bajora z jego płyty z roku 2000

W kwestii formalnej: zadaj sobie łaskawie troszeczkę
trudu i wycinaj zbędne cytaty!

a_r

Nowe wiadomości: 0