[OT] Skandal na poczcie @poczta.onet.pl

2 wyświetlenia

Latet

nieprzeczytany,
28 cze 2008, 07:57:2028.06.2008
do
Witam,

Przedwczoraj dostałem na swoje konto na @poczta.onet.pl
kilkadziesiąt maili wysłanych przez różnych nadawców nie do mnie,
tylko do całkiem kogoś innego, na całkiem inny adres na @poczta.onet.pl
Nie był to spam, normalne maile. Jak to wytłumaczyć?
Co dziwniejsze - były to maile wysłane w 2004 i 2005 roku.

Skontakotwałem się z osobą, do której należy adres odbiorcy.
Była równie zdzwiona jak ja i nie umiemy tego wyjaśnić.

Jak dla mnie to niezły skandal. Ciekawe do kogo trafiły maile
wysłane kiedyś do mnie...

latet

Łukasz Prokulski

nieprzeczytany,
28 cze 2008, 09:09:4528.06.2008
do
Dnia 2008-06-28 13:57 Latet rzekł(a):

A co to ma wspólnego z tą grupą? napisz do onetu i tyle.

lemur

--
lukasz [at] prokulski [dot] net
+48 510 029 094

A_Zet

nieprzeczytany,
28 cze 2008, 10:43:1328.06.2008
do

Jakklowiek kol. Łukasz ma do Ciebie pretensje, to wydaje mi się, że
cokolwiek niesłuszne, a już całkiem mało sensowne jest stwierdzenie,
że to jest sprawa między Tobą i Onetem. Bo to jest sprawa do
publicznego napiętnowania Onetu a nie zamiatania śmieci pod dywan.
Inna sprawa, że gdzie takie tematy poruszać, żadna grupa nie jest
najlepsza, zatem pookontynuuję i ja. :-)

Ja dostałem 219 takich mejli przedwczoraj. Adresowanych głównie do
"Sukien ślubnych", ze zdjęciami i całą korespondencją. Co ciekawe, ja
mam od lat wykupione konto na Onecie, a nie żadna darmocha, i własnie
na to konto komercyjne trafiła mi się ta, kilkanaście minut (mnóstwo
załączników i spraw absolutnie prywatnych) ciągnąca się, przesyłka.

Używam również (choćby do logowania na newsy) konta darmowego z Onetu.
To pozostało czyste jak łza. :-)

--
Adek

Latet

nieprzeczytany,
28 cze 2008, 15:14:5328.06.2008
do
> [...]
> na to konto komercyjne trafiła mi się ta, kilkanaście minut (mnóstwo
> załączników i spraw absolutnie prywatnych) ciągnąca się, przesyłka.

No proszę! Czyli nie byłem odosobniony! Ciekawe co tam się u nich
stało i jak wiele prywatnych danych dostało sie w niepowołane ręce!

latet

Piotr Siudak

nieprzeczytany,
28 cze 2008, 15:58:3728.06.2008
do
A_Zet pisze:

> Jakklowiek kol. Łukasz ma do Ciebie pretensje, to wydaje mi się, że
> cokolwiek niesłuszne,

mógłbyś przybliżyć twój tok rozumowania bo jakoś nie łapię dlaczego niby
Łukasz nie ma racji?

Post jest nie na temat i to tyle. :)

Inna sprawa ze został oznaczony jako [OT] wiec raczej nie ma o co sie kłócić

> a już całkiem mało sensowne jest stwierdzenie,

> to jest sprawa do
> publicznego napiętnowania

być może, ale raczej nie tutaj. jest sporo grup dotyczących
administracji pocztą. wysłanie tam takiej informacji może mieć jakiś
sens - tutaj raczej niewielki.

> Inna sprawa, że gdzie takie tematy poruszać, żadna grupa nie jest
> najlepsza,

-> pl.pregierz

--
Piotr Siudak

rezist.com

nieprzeczytany,
28 cze 2008, 16:54:3628.06.2008
do
Nie przejmuj sie.

Wczoraj rozmawialem z kolega. Podobna sytuacja.

1400 maili do jakiejs kobiety, przyszlo nie do tego
odbiorcy co trzeba. Po skontaktowaniu sie z ta kobieta,
okazalo sie, ze ona dostala rowniez kilkaset maili.

ich cecha wspolna byl identyczny fragment adresu,
przed @.

Podobno muOnet cos przenosil i po drodze zdupczyl.
Powinni im sie do dupy za to dobrac.

tak czy inaczej, zgadzam sie ze to NTG raczej :>

--
tomek nowak
http://rezist.com & http://anvilstrike.com

fv

nieprzeczytany,
1 lip 2008, 04:43:141.07.2008
do
Piotr Siudak wrote:
> -> pl.pregierz

Tylko zanim tam pójdzie niech sobie poczyta o protokole SMTP i zacznie
odróżniać nagłówki _TREŚCI_ From: i To: od poleceń protokołu
RCPT FROM i RCPT TO.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Rafał

nieprzeczytany,
1 lip 2008, 07:13:341.07.2008
do
jak sie używa darmowej poczty to tak jest :)

Radek N.

nieprzeczytany,
1 lip 2008, 07:23:421.07.2008
do
Rafał pisze:

> jak sie używa darmowej poczty to tak jest :)

Z tego co zrozumiałem nie chodziło o darmową pocztę :>
U mnie na darmowej Same Shit Different Day (czyli tylko spam), ale ja
szczęśliwie pocztę na onecie mam tylko dla celów usenetu :)

--
Pozdrawiam - Radek N.

Grzegorz Kapelak

nieprzeczytany,
1 lip 2008, 08:18:571.07.2008
do
Jeśli chodzi o daty, być może albo nie ruszałeś przez 3 lata poczty, albo
nadawcom się nie chciały wysłać wiadomości.

Pozdrawiam
Grzegorz Kapelak

Nowe wiadomości: 0