Bezpieczny email

1 view

Lucar

Jak umożliwić wysyłanie emaili ze strony, tak żeby adres nie padł
jednocześnie ofiarą spamerów? Czy jeżeli link do kontaktu otworzy nowe
okienko, w którym będzie formularz obsługiwany przez formmail, to będzie to
wystarczajace zabezpieczenie? W końcu w tym okienku adres będzie podany w
kodzie. Acha, mam do dyspozycji tylko bezpłatny serwer bez php i tym
podobnych. Jakieś pomysły?

--
Pozdr
Lucar

Woodz

w dniu 2004-02-04 12:56 Lucar wstukuje

> Jak umożliwić wysyłanie emaili ze strony, tak żeby adres nie padł
> jednocześnie ofiarą spamerów?

Może javascript? Pole określające dokąd wiadomośc ma być wysłana
zmieniać za pomocą javascript dopiero przy onsubmit, a w skrypcie
porozdzielać nazwe swojego konta
(a='@d';b='a.c';mail='naz'+'w'+a+'omen'+b+'om';).

Jest tylko jedna wada... jeśli ktoś z wysyłających nie będzie miał
włączonego javascript to wiadomośc nie dojdzie - może wejście na stronę
z formularzem też robić przez javascript?

--
Woodz

Yano

On 2004-02-04 12:56 Lucar wrote:

> Jakieś pomysły?
Owszem - archiwum grupy...

Yano

--
Kamery są na spamerów.

Marcin ``MySZ`` Sztolcman

Nastał dzień boży śro, 04 lut 2004 o 11:56 GMT,
gdy Lucar ośmielił się wstukać:

> Jak umożliwić wysyłanie emaili ze strony, tak żeby adres nie padł
> jednocześnie ofiarą spamerów? Czy jeżeli link do kontaktu otworzy nowe

mialem wystawic do faq, ale niestety brak czasu na zredagowanie tego (a
jak jest czas, to nie pamietam :/ )
poszukaj w archiwum, pod koniec zeszlego roku byl aniezla dyskusja o tym
(dosc dlugi watek). wyszukuj po BlaTek + PiotrB + prawidlowy-adres
powinienes znalezc cosik

MySZ

--
[ Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: news { at } urzenia { dot } net ]
[ http://mysz.ath.cx :: http://czasopismo.pl ]

Mr.Y

Użytkownik "Lucar" <are...@yahoo.com> napisał w wiadomości

Ogólnie rzecz biorąc uważam że formularz jest w twoim wypadku wystarczajacy.
Pozatym w kodzie formularza możesz zastosować skrypt JavaScript typu

nazwa= admin
domena=mojadomena

adres=admin+'@'+domena

lub

zakodować adres w kodzie ASCII na zwykłych linkach i byle robot se nie
poradzi

Mr.Y

webmajsterek

www.republika.pl -- tam kurs html ( formularze -- jest o wyslaniu listu ze
strony ) , i chyba jest tes przyklad jak ukryc e-maila .

na onecie w dzianle AntySpam - jest opis jak kodowac adresy maila w publicznych
miejscach ( grupy dyskusyjne strony ) .
1. javascript ( dzielic na czesci , dodawac litery )
2. kodowanie znakow za pomoca znakow specialnych czytanych tylko przez
przegladarke ( &_cos_tam&_costam&cos_tam )

Pafelek

Użytkownik "Lucar" <are...@yahoo.com> napisał w wiadomości

zrobic klikalny obrazek z adresem mejlowym?

--
Pafelek

Kris-----<kotos>

On Wed, 4 Feb 2004 12:56:36 +0100, "Lucar" <are...@yahoo.com> wrote:

>Jak umożliwić wysyłanie emaili ze strony, tak żeby adres nie padł
>jednocześnie ofiarą spamerów?

Tu masz rozne odpowiedzi w danym temacie
http://nospam-pl.net/obrona2.php

Kris

Wojtek Szweicer

Dnia 2004-02-04 14:57 Pafelek napisał(a):

>zrobic klikalny obrazek z adresem mejlowym?

Raczej nie, a co wstawisz po mailto: ?
- Szwejk

--
www.republika.pl/portfoljo (o mnie)