Nie bądź pasożytem!

NoAdBlock

Razem z kilkoma właścicielami stron internetowych postanowiliśmy ruszyć
pewien delikatny temat - blokowanie reklam internetowych. Uważamy, że
podobnie jak w przypadku piractwa intelektualnego znajdą się przeciwnicy
ja i ludzie popierający naszą ideę.

Zapraszamy na stronę http://www.noadblock.pl

W najbliższym czasie przybędzie kilka ciekawych artykułów.

--
NoAdBlock
http://www.noadblock.pl

webjay

Użytkownik "NoAdBlock" <noad...@noadblock.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pewien delikatny temat - blokowanie reklam internetowych. Uważamy, że
> podobnie jak w przypadku piractwa intelektualnego znajdą się przeciwnicy

popieram. w koncu jakas sensowna akcja...

pozdrawiam,
Kamil
--
kiss me! i'm polish // chico programador
http://webjay.pl/

ethanak

webjay wrote:
> Użytkownik "NoAdBlock" <noad...@noadblock.pl> napisał w wiadomości
>
> popieram. w koncu jakas sensowna akcja...

Jeśli te reklamy to są jakieś chamskie spoty co mi wyskakują na cały
ekran i albo nie dają się zamknąć, albo po zamknięciu pojawiają się
śmieci - to je tnę.

Jeśli to migające bannery we flashu które przeszkadzają mi w odbiorze
strony i ładują się godzinę na moim łączu, przy okazji zarzynając mi
komputer - to je tnę.

Jeśli to normalna reklama - traktuję to jako rzecz normalną (a nuż coś
ciekawego?) i nie tnę... ale tych ostatnich to coraz mniej, poza tym jak
je odróżnić?

Poza tym blokując reklamy działam na rzecz reklamodawcy, ponieważ dzięki
temu ma niższe transfery przy tej samej skuteczności reklamy (w moim
przypadku zerowej) a tym samym niższe koszty kampanii reklamowej.

A więc panowie - blokujmy reklamy i pozwólmy w ten sposób reklamodawcom
zarabiać więcej! Niech żyje adblock!

ethanak
--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
/* Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.

webjay

Użytkownik "ethanak" <sweet...@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli te reklamy to są jakieś chamskie spoty co mi wyskakują na cały
> ekran i albo nie dają się zamknąć, albo po zamknięciu pojawiają się
> śmieci - to je tnę.

Ethanak, niestety nie mam czasu na dluzsza batalie, bo chetnie bym
podyskutowal przez najblizsze 2 tygodnie ;))) ale taki kijek:

jesli sa tam te chamskie reklamy, to po co wchodzic? ;)

Rogers

ethanak pisze:
> [ciach]

> A więc panowie - blokujmy reklamy i pozwólmy w ten sposób reklamodawcom
> zarabiać więcej! Niech żyje adblock!
>
> ethanak

Popieram przedmówce.

Poza tym, jeśli ktoś już blokuje u siebie reklamy, to ta akcja na 99%
nie skłoni go do usunięcia tego wspaniałego rozszerzenia, po co
utrudniać sobie życie?

Powiem więcej, jeśli ta akcja nabierze trochę rozgłosu to spopularyzuje
adblock (częściowo promując też firefoksa oraz inne geckowate wyroby
obsługujące adblocka) i efekt będzie przeciwny do zamierzonego ;)
--
Rogers
http://rogers.cyberdusk.pl/

talthen.z-...@nospam.pl

> [...]

> je odróżnić?

> A więc panowie - blokujmy reklamy i pozwólmy w ten sposób reklamodawcom

Dobrze mowi! Na prezydenta go! I na premiera tez!

Chcialbym tylko dodac, ze w Operze wiekszosc wyskakujacych reklam na pol
strony zamknac sie nie daje i jedynym rozwiazaniem jest albo je blokowac
albo wyjsc ze strony.
Jak ktos ma zapedy, zeby takie reklamy robic, to niech sie potem nie dziwi,
ze ludzie jego "tfurczosci" nie ogladaja.
Google AdSense- TAK, banerki we flashu na cala strone lub pol megowe
swinstwa- NIE

P.,
Talthen

Rogers

NoAdBlock pisze:

> [...]
> pewien delikatny temat - blokowanie reklam internetowych. Uważamy, że
> podobnie jak w przypadku piractwa intelektualnego znajdą się przeciwnicy
http://www.noadblock.pl/zablokuj-blokujacych.htm
Bardzo ciekawe podejście, jeśli ktoś chce utracić czytelników, to niech
sobie instaluje, życzę powodzenia :)
--
Rogers

ethanak

webjay wrote:
[...]

> Ethanak, niestety nie mam czasu na dluzsza batalie, bo chetnie bym
> podyskutowal przez najblizsze 2 tygodnie ;)))

A szkoda :(

> ale taki kijek:
>
> jesli sa tam te chamskie reklamy, to po co wchodzic? ;)

A skąd ja przed wejściem na stronę X mam wiedzieć że jest tam chamska
reklama?

Straszny Dzygit

NoAdBlock wrote:
> [...]
> pewien delikatny temat - blokowanie reklam internetowych. Uważamy, że
> podobnie jak w przypadku piractwa intelektualnego znajdą się przeciwnicy

wyskakujace reklamy na kazdej podsronie z drazniacym dzwiekiem sa ok?
dziecinada. filtry antyspamowe tez chcecie zniszczyc?

--
Tomasz "Tomala" Matwiejczyk;
JID: tommat(at)jabber.aster.pl; MSN: tomala12(at)hotmail.com;

webjay

> webjay wrote:
> [...]
>
> A szkoda :(

ja tez Ciebie lubie ;) oka, ale nie zapewniam szybkiego odpisywania ;)

> A skąd ja przed wejściem na stronę X mam wiedzieć że jest tam chamska
> reklama?

nie wiem, moze mniejszym zlem byloby wejsc - sa? 'disable flash' i jechac
dalej?

i w druga strone:
a gdyby admin zablokowal Ciebie, z powodu niewyswietlania reklam? ;)

webjay

Użytkownik "NoAdBlock" <noad...@noadblock.pl> napisał w wiadomości

bylbym zapomnial: napiszcie tez o dobrych i zlych praktykach kampanii
reklamowych, tak aby reklamodawcy takze mieli swiadomosc, jak nie nalezy
serwowac reklam.

Straszny Dzygit

webjay wrote:

> bylbym zapomnial: napiszcie tez o dobrych i zlych praktykach kampanii
> reklamowych, tak aby reklamodawcy takze mieli swiadomosc, jak nie nalezy
> serwowac reklam.

reklama nie powinna latac, skakac po stronie, nie powinna przeszkadzac w
odbiorze strony, przeslanaic jej tresci. I PRZEDE WSZYSTKIM NIE POWINNA
WYDAWAC DZWIEKOW! to ja tyle :)

ethanak

webjay wrote:
[...]

> i w druga strone:
> a gdyby admin zablokowal Ciebie, z powodu niewyswietlania reklam? ;)

W jaki sposób admin się dowie że obejrzałem/nie obejrzałem jego reklamy?

Hint: squid.

Amadeusz Jasak

talthen.z-...@nospam.pl pisze:
"I nic już nie będzie" ;)

Amadeusz 'alfanick' Jasak

latet

> Zapraszamy na stronę http://www.noadblock.pl
> W najbliższym czasie przybędzie kilka ciekawych artykułów.

Czelam na artykuł o tym jak to opłacani przez różne koncerny
lobbyści próbują przeforsować poprawki do odpowidnich ustaw,
tak, aby stosowanie narzędzi typu AdBlock było nielegalne,
a policja miała prawo do takiego użytkownika wpaść i zabrać
mu komputer.

latet

latet

> wyskakujace reklamy na kazdej podsronie z drazniacym dzwiekiem sa ok?
> dziecinada. filtry antyspamowe tez chcecie zniszczyc?

W domu i w pracy na co dzien uzywam AdBlocka,
m.in. skutecznie blokując "wszystko co się rusza" na Onet.pl.
Raz na jakiś czas przypadkiem odpalam ten portal będąc
u kogoś kto nie blokuje reklam i za kazdym razem jestem
w szkoku jak duzo tam reklam (i przybywa), jak bardzo
przeszkadzają i jak bardzo... głosno chodzi wiatraczek
na procku, gdy wtyczka Flash-a w wielu oknach FF
zabiera w sumie 95% procesora.

Czekam na stacjonarną wersję AdBlocka, ktora zablokuje
reklamy w TV i w filmach DVD, no przede wszystkim
w radiu, bo te są najgorsze do zniesienia.

latet

rezist.com

A po co komu jakis adblock...

Jak mnie zdenerwuje ktorys adserwer to laduje
u mnie z przekierowaniem na localhosta :)

--
tomek nowak
http://rezist.com

NoAdBlock

latet napisał(a):

W najbliższym czasie sporo stron będzie sprawdzało czy użytkownik nie
blokuje reklam, jeśli to robi po prostu mu podziękuję - dlaczego ja mam
się dzielić z kimś moją pracą jak ten ktoś nie potrafi uszanować ZASAD
jakie określam tworząc stronę z reklamami? Nie chcesz reklam - wykup
płatny dostęp do strony. Niestety nasze społeczeństwo wychowane na
piractwie nie rozumie takich rzeczy.

latet

> Jak mnie zdenerwuje ktorys adserwer to laduje
> u mnie z przekierowaniem na localhosta :)

1. Nie zawsze reklama leży na innum serwerze,
czy nawet w innym folderze niż tresci strony.

2. Duzo latwiej jest operowac ustawieniami
AdBlock, niz chocby znalezc plik "hosts"
(np. mi sie to ciągle nie udaje).
Czy są jakies proste, wygone edytorki pliku hosts?

latet

latet

To niech na początku wejscia na stronę będzie
pusty ekran (intro) z 3 opcjami do wyboru:

1. wejdz na strone w wersji z reklamami
2. wejdz na strone w wersji płatnej
3. do widzenia

Ja sobie nie życzę oglądania reklam bez świadomej zgody
na ich oglądanie.

A co do ZASAD to poki co uzytkownik moze sobie oglądać
internet tak jak chce, np. do gory nogami (jesli taki plug-in ma)
albo na czarno-biało (jesli nie lubi kolorow i ma odpowieni plugin).
Tak samo jak czlowiek ogladajacy film na Polsacie ma prawo
podczas przerwy na reklamy przełączyć na inny kanał,
i nikt mu nie zarzuca łamania ZASAD, bo takich zasad nie ma.

latet

Marcin P.

> Dobrze mowi! Na prezydenta go! I na premiera tez!

Obie te posady zajął pewien niewysoki facet z lustrem.

A co do reklam, to bardzo trudny temat. Wielu z nas robi te "okropne potwornie nachalne" reklamy.
Blokujac je - odbieramy sobie chleb z masłem i z dżemem.
Strony www są same w sobie typem reklamy!

Telewizja to w zasadzie stos reklam przerywany <piip brzydki wyraz>
dziennikami i kiepskimi serialami... acha, sąjeszcze filmy przyrodnicze, w niedzielę...

Coraz to nowsze typy reklam, coraz bardzej nachalne podobają się nam coraz mniej,
ale przyzwyczajamy się. Z samochodami też tak było, z energią atomową też tak będzie.

Rekalma to nośnik informacji. Dostawcy reklamy starają się najlepiej jak się da,
dotrzeć do potencjalnych odbiorców, i to do właściwych, zainteresowanych tematem
reklamy (patrz google adsense).

To może dziwne, co powiem, ale wynika to z mojego zainteresowania reklamą:
z reklam dużo się uczymy; podpatrujemy ciekawe animacje flash, ciekawe pomysły,
zauważamy ciekawe reklamy i staramy się dociec: dlaczego mamy ochotę kliknąć
w tą, a nie inną spośród tysięcy codziennie oglądanych reklam? Jaki haczyk
ma na nas autor reklamy? To może pasjonować.

Bywaja też pseudoreklamy, kierujące na strony niebezpieczne dla Internautów
o niskiej świadomości zagrożeń. Z nimi należy walczyć, na wielu płaszczyznach.

Sama jakość reklamy to kolejny problem. Możnaby wiele pisać...

Jeszcze jedna sprawa, najważniejsza. Stawiam pytanie: czy wkurzają was
reklamy na stronach portalowych, typu onet, wp czy interia?

Tak? A jak myślicie, z czego żyją te portale? Z obrotu akcjami?
Nie musicie odwiedzać tych portali, możecie pewnie zakupić prenumeratę
wiadomości na każdy interesujacy was temat BEZ REKLAM, ale za to ZA PIENIADZE.

Pytanie drugie: Czy wkurzają was obciachowe reklamy na stronach prywatnych firm?
Właściciele tych stron zażyczyły sobie tych reklam. Nawet, jeśli są one obciachowe -
nie wasza sprawa. Możecie co najwyzej napisać do tych firm informację
o nieergonomicznej stronie internetowej.

Pytanie trzecie: Co myślicie o reklamach google?

Reasumując:
Blokowanie reklam jest wolnym wyborem. Nie sądzę, żeby akcja przyniosła jakieś
skutki, nawej, jeśli stoją za nią jakieś duże "domy mediowe" czy kluczowi "dostawcy reklam".
Reklama jest swoistym źródłem informacji o świecie, o dobrach podstawowych,
o konkurencji, modzie, trendach na rynku. Nawet, jeśli marketoidy wymyśliły
nowy typ bakterii, które jak nas zarażą to nas uzdrowią, i trąbią o tym we wszystkich
możliwych mediach, to też nam może pomóc wybrać jutrzejsze śniadanie!
Reklama próbuje nam coś przekazać, a my, ludzie myślący, musimy wziąć na to poprawkę,
że ta informacja to REKLAMA i niesie ze sobą mniej lub bardziej istotne przełanie.
Jeśli reklama nas ruszyła, to znacy, że jest dobra. Zanim skorzystamy z oferty,
musimy wziąć OŁÓWEK i KARTKĘ i policzyć, czy reklama jest rzetelna
i czy oferta konkurencji nie jest lepsza.

[uff.. ale sie rozpisałem..]

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
www.pawelec.info

Straszny Dzygit

NoAdBlock wrote:

> W najbliższym czasie sporo stron będzie sprawdzało czy użytkownik nie
> blokuje reklam,

bzdura, wiekszasc stron powstaje po to zeby jak najwecej ludzi zobaczylo
co autor ma do zaoferowania, wiec watpie zeby ten autor sam sobie
stryczek wieszal.

> jeśli to robi po prostu mu podziękuję - dlaczego ja mam
> się dzielić z kimś moją pracą jak ten ktoś nie potrafi uszanować ZASAD
> jakie określam tworząc stronę z reklamami?

a czego ciekawego mozna sie dowiedziec na stronie z reklamami?

> Nie chcesz reklam - wykup
> płatny dostęp do strony. Niestety nasze społeczeństwo wychowane na
> piractwie nie rozumie takich rzeczy.

kolejny bida-biznesmen...

latet

> bzdura, wiekszasc stron powstaje po to zeby jak najwecej ludzi zobaczylo
> co autor ma do zaoferowania, wiec watpie zeby ten autor sam sobie stryczek
> wieszal.

Jesli reklamodawcy zaczną tego wymagać, to może się to szybko
stać powszechne.
Sam pracując w pewnym wydawnictwie widziałem na wlasne oczy
jak się wchodzi w dupę reklamodawcom, jak się zrobi wszystko
czego chcą, aby tylko sypnęli trochę grosza. A reklamodawca
przeważnie jest wybrendy, skąpy i wymagający.

latet

NoAdBlock

latet napisał(a):

> [...]
> podczas przerwy na reklamy przełączyć na inny kanał,
> i nikt mu nie zarzuca łamania ZASAD, bo takich zasad nie ma.

Nikt Cię nie zmusza to oglądania reklam, ale urządzenie do telewizora,
które by takie reklamy blokowało choć powstało nie będzie nigdy w
sprzedaży (wycina reklamy w przerwie filmu jak i lecące na pasku podczas
jego oglądania). Za darmo nie za dużo byś chciał? Płacisz chociaż
abonament RTV?

webjay

> webjay wrote:
> [...]
>
> W jaki sposób admin się dowie że obejrzałem/nie obejrzałem jego reklamy?
> Hint: squid.

przyjmijmy _teoretycznie_, ze wie, wiec:
co, gdyby admin zablokowal Ciebie, z powodu niewyswietlania reklam?

mynthon

napisałem już na www.nowe-strony ale powtórzę tutaj:

http://www.futrega.org/stek/2006/08/23/internet_reklamy.html

czy to też jest dobra raklama, z której mogę się czegoś dowiedzieć?

rób reklamy tak, żeby dostarczały informacji, nie tylko powodowały
przypadkowe kliknięcia to i ludzie przestaną je blokować.

Xorock

Ale reklama jest ok. Tylko że reklama nieinwazyjna w stylu adsense. To
co robią portale jest mocnym przegięciem. Przykładowo adblock z filtrami
pierceive.com nie blokuje interii. I co dostajemy? Flasha powtarzającego
się co n sekund i przy każdym restarcie ryk silnika samochodu. No mać.
Jak tu czytać treść czy słuchać radia? Chodzi tylko o to żeby użytkownik
to zauważył lub kliknął. Reszta jest dodatkiem. Przy takim podejściu
blokowanie jest w moim przekonaniu uczciwe.

NoAdBlock

Xorock napisał(a):

> [...]
> to zauważył lub kliknął. Reszta jest dodatkiem. Przy takim podejściu
> blokowanie jest w moim przekonaniu uczciwe.

Ile kosztuje napisanie jednego newsa na interi, choćby najbardziej
głupiego o tym, że Britnej sobie zmniejszyła biust? Myślisz że to piszą
ludzie, którzy są na tyle bogaci że to robią dla idei? Dla twojego
dobra, żebyś i tak w komentarzu wytknął autorowi X błedów merytorycznych
i skwitował, że konkurencyjny portal jest lepszy? Zrobiłeś
kiedykolwiek coś za darmo, dla samej idei?

NoAdBlock

Xorock

webjay wrote:
> przyjmijmy _teoretycznie_, ze wie, wiec:
> co, gdyby admin zablokowal Ciebie, z powodu niewyswietlania reklam?

To jest masa innych stron z podobnymi informacjami. Tak gdzie
rzeczywiście są unikatowe materiały już dawno wprowadzono dostęp płatny.
I nikt na tym nie traci.

ethanak

latet wrote:

> Czy są jakies proste, wygone edytorki pliku hosts?
>
> latet

Notepad.exe (przynajmniej na Win takiego używałem)

ethanak

NoAdBlock wrote:

> Ile kosztuje napisanie jednego newsa na interi, choćby najbardziej
> głupiego o tym, że Britnej sobie zmniejszyła biust?

A czy ty kretynie rozumiesz co się do ciebie pisze? Czy reklama w
postaci takiej jak ją opisał Xorock ma szanse stać się reklamą
_skuteczną_? Czy reklama ma _przeszkadzać_? Bo jeśli tak, i jeśli
wspomniany portal będzie mnie (i wielu innych) blokował to wróżę mu
krótkie życie.

A teraz pytanie kontrolne.

Wchodzę następującymi przeglądarkami:

a) Lynx (tak, zdarza mi się dość często)
b) Opera Mini (sporadycznie, ale też)
c) Fx 2.0 na x86_64 (jak wiadomo Flash dla tej architektury nie istnieje
- codziennie przez parę godzin w robocie)

Będziesz mnie blokował za to że twoich flashy nie oglądam?

Będziesz może blokował niewidomego który ma wyłączonego Flasha żeby mu
dobiegające z głośnika pierdy nie przeszkadzały w słuchaniu tego co gada
screenreader?

Odpowiedz.

ethanak

NoAdBlock wrote:

> [ciach link]

A kto Ci bzdur naopowiadał że blokuję AdSense? Wręcz przeciwnie, to są
reklamy ukierunkowane do mnie i najprawdopodobniej interesujące.

Pytam: w jaki sposób dowiesz się czy obejrzałem Twoją reklamę? Sposoby z
JS zachowaj dla dzieci neostrady.

NoAdBlock

ethanak napisał(a):

> [...]
> _skuteczną_? Czy reklama ma _przeszkadzać_? Bo jeśli tak, i jeśli
> wspomniany portal będzie mnie (i wielu innych) blokował to wróżę mu

Boli jak ktoś pewne działania nazywa po imieniu? A co mnie obchodzą
ludzie, którzy mnie oszukują? Czy robiąc ogrodzenie przy domu wybierasz
takie, które nie zrobi krzywdy złodziejowi?

Proste pytanie nie związane ze stronami: używasz gadu-gadu z reklamami
czy bez?

Xorock

NoAdBlock wrote:
> [...]
> dobra, żebyś i tak w komentarzu wytknął autorowi X błedów merytorycznych
> i skwitował, że konkurencyjny portal jest lepszy? Zrobiłeś kiedykolwiek
Zrobiłem. Linkiem nie będę rzucał. Reszty posta nie zrozumiałem :)

http://www.coudal.com/deck/
I zobacz teraz alistapart. Jak dla mnie taka reklama jest skuteczniejsza
niż flash na pół strony, nie irytuje, dzięki odpowiednio dobranej
kolorystyce rzuca się w oczy. Jest dobrze targetowana dzięki czemu może
mnie zainteresować. Ideał :)

NoAdBlock

ethanak napisał(a):

> Pytam: w jaki sposób dowiesz się czy obejrzałem Twoją reklamę? Sposoby z
> JS zachowaj dla dzieci neostrady.

Złodziej też śmieje się, jak zakładasz alarm do samochodu, laskę na
kierownicę i blokadę na skrzynię biegów. Podprowadzenie Twojego
samochodu z tymi zabezpieczeniami zajmie mu może 15s dłużej. To nie jest
zabezpieczenie żebyś nie wszedł na stronę ale po to, żeby Cie
poinformować i ... utrudnić przeglądanie strony z zablokowanymi reklamami.

Rafał Korszuń

NoAdBlock napisał(a):

> http://www.noadblock.pl/zablokuj-blokujacych.htm

Jakoś nie mam AdBlock'a i js wyświetla mi pewien komunikat czyli wniosek
że coś jest nie tak z tym js.

Rafał
http://korszun.com
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.www

NoAdBlock

Rafał Korszuń napisał(a):

> Jakoś nie mam AdBlock'a i js wyświetla mi pewien komunikat czyli wniosek
> że coś jest nie tak z tym js.

Bo pewnie masz zablokowaną możliwość wyświetlania reklam Google AdSense,
przez firewall, antywirusa, może przez proxy lub plik hosts.

rezist.com

> Czy są jakies proste, wygone edytorki pliku hosts?

Notatnik? ;) FoxEdit? Cokolwiek Tekstowego?

Moj hosts ma zawsze okolo 50 pozycji pustych do wypelnienia,
jakby co. Wrzucam tam nie tylko adresy ad ale i rozne brzydkie
serwisy z cookies'ami ktore mi sie nie podobaja.

jest to trohe upierdliwe, ale ja lubie poswiecac troche
czasu swojej maszynie :>

Exe Very Cute

NoAdBlock napisał(a):

[ciach bzdury]

Nie odpowiedziałeś na pytanie ethanaka. A może po prostu jesteś za głupi
i nie rozumiesz co on do Ciebie napisał?

Pzdr
Exe Very Cute

--
Chcę linków do
http://www.airmedia.pl

ethanak

NoAdBlock wrote:

> Boli jak ktoś pewne działania nazywa po imieniu? A co mnie obchodzą
> ludzie, którzy mnie oszukują?

Nie, to Ty mnie oszukujesz. Zamiast strony podsuwasz mi zupełnie coąś
innego. Przeszkadzasz mi. Paszoł won!

Co innego kulturalna reklama, nakierowana na mnie jako przedstawiciela
określonej grupy. Popatrzę, sprawdzę, jeśli mnie zainteresuje - wejdę.

> Czy robiąc ogrodzenie przy domu wybierasz
> takie, które nie zrobi krzywdy złodziejowi?

Tak. Ogrodzenie przy domu to nie jest żadna ochrona przed złodziejami -
raczej wyznacznik "od tego miejsca zaczyna się moje".

> Proste pytanie nie związane ze stronami: używasz gadu-gadu z reklamami
> czy bez?

Oryginalnego GG używam na 486/66 z 28MB RAM. A teraz powiedz, czy byłbym
w stanie cokolwiek przeczytać/napisać gdybym miał włączone reklamy?

Gwoli informacji - kiedyś się dało.

Za używanie takiego sprzętu też mnie zablokujesz?

BTW nie odpowiedziałeś na moje pytanie - może jednak raczysz się
ustosunkować?

Rafał Korszuń

NoAdBlock napisał(a):
Oczywiście że nie bo widze reklamy adsense
firewall konfigurował mój admin ale nie ma tam specjalnych reguł na
systemy reklam.
antywirusa nie posiadam wiec odpada, proxy nie używam w tym momencie,
hosts nie ruszany wiec błąd musi być w twoim js.

Pozdrawiam

ethanak

NoAdBlock wrote:
[...] To nie jest

> zabezpieczenie żebyś nie wszedł na stronę ale po to, żeby Cie
> poinformować i ... utrudnić przeglądanie strony z zablokowanymi reklamami.

Więc k...a uświadom sobie, że nie blokuję nic na tej twojej parszywej
stronie, a przeglądarka (links2) wyświetla mi jakiś kretyński alert że
mam przestać blokować. Durnia ze mnie robisz czy co?

NoAdBlock

ethanak napisał(a):

> Nie, to Ty mnie oszukujesz. Zamiast strony podsuwasz mi zupełnie coąś
> innego. Przeszkadzasz mi. Paszoł won!

Wzajemnie.

> Co innego kulturalna reklama, nakierowana na mnie jako przedstawiciela
> określonej grupy. Popatrzę, sprawdzę, jeśli mnie zainteresuje - wejdę.

Taka z boku, taka malutka, zwinięta, niewidoczna, taka... Ojej,
wejdziesz! Na prawdę? A może coś kupisz jeszcze? Chyba nie rozumiesz
sensu reklam.

> Tak. Ogrodzenie przy domu to nie jest żadna ochrona przed złodziejami -
> raczej wyznacznik "od tego miejsca zaczyna się moje".

To po co to ogradzasz, wbij 4 słupki i napisz, wystarczy.

> Oryginalnego GG używam na 486/66 z 28MB RAM. A teraz powiedz, czy byłbym
> w stanie cokolwiek przeczytać/napisać gdybym miał włączone reklamy?

Rozumiem, rozumiem. Windowsa też masz nielegalnego bo jest za drogi, a
office to już zdzierstwo.

> BTW nie odpowiedziałeś na moje pytanie - może jednak raczysz się
> ustosunkować?

Do czego? Do nazwania mnie kretynem? Każdy złodziej jak się go złapie za
rękę krzyczy, że sąsiad też kradnie a drugi pędzi bimber.

Patryk

Użytkownik NoAdBlock napisał:

No widzisz... a ja sobie nagrywam to co chcę obejrzeć, a potem ciach i
po upierd.... reklamach. Abonament płacę - takie mam zasady i nie tylko
za RTV.
jeżeli reklamy na stronach byłyby na odpowiednim poziomie, a nie jak to
już tutaj napisano "chamskie" - czytaj wyskakujące, grające, migoczące
itd. to ja takie blokowałem, blokuję i będę blokował. Nic nie dadzą
jakieś tam kampanie - nic mnie nie obchodzi, że się strasznie
napracowałeś przy ich tworzeniu, to twój ból... a jak się nie da strony
obejrzeć to przejdę dalej, gdzie indziej znajdę zapewne podobne treści
bez nachalnych reklam... a jak nie to są jeszcze serwisy płatne - bez
reklam...

--
Patryk

NoAdBlock

Exe Very Cute napisał(a):

> Nie odpowiedziałeś na pytanie ethanaka. A może po prostu jesteś za głupi
> i nie rozumiesz co on do Ciebie napisał?

Przepraszam, już wszystko będę robił za darmo, na czas i bardzo dobrze.
Będziesz zadowolony? Co napisał? O niewidomych? Tak, teraz każdy
złodziej będzie się tłumaczył, że jest niewidomy. Nie podoba Ci się, że
na mojej stronie są reklamy? Nie wchodź na nie! Proste.

NoAdBlock

ethanak napisał(a):

> Więc k...a uświadom sobie, że nie blokuję nic na tej twojej parszywej
> stronie, a przeglądarka (links2) wyświetla mi jakiś kretyński alert że
> mam przestać blokować. Durnia ze mnie robisz czy co?

To nie wchodź tam, po co mam płacić za Ciebie transfer?

Xorock

NoAdBlock wrote:
> Bo pewnie masz zablokowaną możliwość wyświetlania reklam Google AdSense,
> przez firewall, antywirusa, może przez proxy lub plik hosts.
Czyli teraz powinienem wyłączyć antywirusa, firewall, zmienić dostęp do
internetu bo akurat korzystam z pechowej sieci osiedlowej?

Xorock

NoAdBlock wrote:
> Proste pytanie nie związane ze stronami: używasz gadu-gadu z reklamami
> czy bez?
Ty naprawdę nie rozumiesz. Trudno.
ma gg na linuksa, nie ma reklam. Producent olał grupę iluś tysięcy
użytkowników, jego problem. Jest kadu bez reklam.

Patryk

Użytkownik latet napisał:

> [...]
> reklamy w TV i w filmach DVD, no przede wszystkim
> w radiu, bo te są najgorsze do zniesienia.

Święte słowa. Czasami mam problem u kogoś kto nie blokuje tego śmiecia
przebić się do właściwej strony. Można byłoby rzec, że jestem w szoku
ile tego lata na strone, kiedy u mnie cisza i spokój...

--
Patryk

NoAdBlock

Patryk napisał(a):

> [...]
> obejrzeć to przejdę dalej, gdzie indziej znajdę zapewne podobne treści
> bez nachalnych reklam... a jak nie to są jeszcze serwisy płatne - bez

Dlatego my też nie będziemy płakać za takimi użytkownikami internetu, a
Wy chcąc skorzystać z naszych stron albo wykupicie abonament lub
włączycie reklamy albo nie będziecie wchodzić! Dlaczego mam się
przejmować kimś, kto mnie oszukuje lub nawet okrada?

NoAdBlock

Xorock napisał(a):

Nie, po prostu nie skorzystasz z mojej strony. Tyle.

NoAdBlock

Xorock napisał(a):

> Ty naprawdę nie rozumiesz. Trudno.
> ma gg na linuksa, nie ma reklam. Producent olał grupę iluś tysięcy
> użytkowników, jego problem. Jest kadu bez reklam.

Nielegalne. Masz linuksa - używaj legalnego komunikatora. Gdyby autor
kadu był uczciwy zrobiłby kadu z reklamami, a jestem prawie pewien tego,
że spółga gadu-gadu nie zapomniałaby o tym przy dzieleniu zysków.

Patryk

Użytkownik NoAdBlock napisał:

No teraz synek to przegiąłeś.
Stwórz sobie serwis płatny i jeśli naprawdę będzie taki profesjonalnie
dobry to może tam zajrzę, a tak na twym zaśmieconym reklamami podwórku
może jakiś robot się pojawi, ale nie ja i myślę, że większość tutaj
piszących. Myśl tak dalej...
--
Patryk

ethanak

No nie... raz mi podajesz linka żebym wszedł i sprawdził, a jak sprawdzę
i mówię że źle działa to mam nie wchodzić? Zdecyduj się.

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

> To po co to ogradzasz, wbij 4 słupki i napisz, wystarczy.

I tak wejdziesz i podepczesz

> Rozumiem, rozumiem. Windowsa też masz nielegalnego bo jest za drogi, a
> office to już zdzierstwo.

Sorry, ale zaczynasz coraz bardziej pierdolić.

Do czasu aż "flash-wypas-dizajnerzy-reklam" nie nauczą się szanować
mojego sprzętu zamiast obciążać procek do cna, to będę się przed czymś
takim bronił.

Nie mówię, że wszystkie reklamy takie właśnie są, ale sporo jest
robionych przez osoby, które nie mają zielonego pojęcia o optymalizacji itp.

> Do czego? Do nazwania mnie kretynem? Każdy złodziej jak się go złapie za
> rękę krzyczy, że sąsiad też kradnie a drugi pędzi bimber.

Wiesz... jakoś w telewizorach nie blokują wyłącznika ani pilota w czasie
reklam i nikt z tego powodu nie płacze.

Jak reklama rozryczy się (głośniej niż film) i dziecko mi się obudzi to
jasne, że będę przałączał.

Jeżeli uważasz, że "adblokersi" blokują wszyskie reklamy to jesteś
naiwny. Ja (i pewnie większość innych) blokują tylko te irytujące.
Czasem to się rozszerza na całą "produkcję" danego adserwera.

Co do Twojego posadzania o kradzieże Windowsow i innych, to powściągnij
się, bo większość z nas nie tylko ma full-legalne oprogramowanie, a przy
tym też żyje mniej lub bardziej z reklam.

--
Janusz 'Kali' Kaliszczak
http://weblog.kaliszczak.pl/2006/11/29/duck-tales/

ethanak

NoAdBlock wrote:

> Nielegalne.

Nieprawda. Przeczytaj _dokładnie_ regulamin GG.

Rafał Korszuń

NoAdBlock napisał(a):

> To nie wchodź tam, po co mam płacić za Ciebie transfer?
I tak sie traci potencjalnych klientów/ odbiorców strony
a oglądalność do uzyskania odpowiedniej ceny za reklamę też potrzebna

Rafał

Rafał Korszuń

NoAdBlock napisał(a):

> Nie, po prostu nie skorzystasz z mojej strony. Tyle.

jak byś testował swój skrypt to byś zauważył, że nie chodzi w sieciach
korporacyjnych i sieciach lokalnych
co owocuje oczywiście zniechęceniem do swojej strony użytkowników
nie wiem jak ty ja bym nie chciał sobie strzelać samobója jako
potencjalny właściciel portalu

pozdrawiam

Patryk

Użytkownik NoAdBlock napisał:

No właśnie... stwórz stronę (może być płatna), a może tam zajrzę...
nawet wiesz zapłacę (stać mnie na to)... ale ona naprawdę musi być
wartościowa, ale tego chyba człowieku nie zrozumiesz śledząc twe
wypowiedzi tutaj... przekładając na TV... nikt nie zmusza mnie do
oglądania reklam i nie nazywa przy tym złodziejem, jak przełączam kanał
na inny gdzie nie ma w tej chwili reklam... Biedny synek jesteś i żałosny...

--
Patryk

ethanak

Janusz 'Kali' Kaliszczak wrote:
[...]

> Co do Twojego posadzania o kradzieże Windowsow i innych, to powściągnij
> się, bo większość z nas nie tylko ma full-legalne oprogramowanie,

dodaj: "przy cenie którego cena Windows jest często tylko drobnym ułamkiem".

NoAdBlock

Patryk napisał(a):
> Użytkownik NoAdBlock napisał:

> Stwórz sobie serwis płatny i jeśli naprawdę będzie taki profesjonalnie
> dobry to może tam zajrzę,

(..)jak ktoś mi podrzuci kod, bo nawet jak będzie dostęp SMS za 1zł to
ja nie zapłacę zdziercy internetowemu, zaraz sobie ten plik zemuluje.
Hahaha.

itd. itd.. itd...

Skończ gimnazjum najpierw, potem jakiś ogólniak, napisz jakiś program
lub nagraj piosenkę i rozdaj ją całemu światu, potem następną i
następną. Nie chcesz dawać za darmo tego? To poczekaj kilka dni przed
premierą na emule znajdziesz kilkaset kopi, będzie Ci tak samo wesoło
jak nie zarobisz nawet na koszty?

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

Wiesz. Moze przemysl model swojego biznesu reklamowego?

Zwroc np. uwage jaka wartosc ma reklama profilowana dolaczana do maili z
darmowych skrzynek pocztowych.
Slyszales, zeby ktos ja blokowal? Nie ma potrzeby. Nie przeszkadza, nie
irytuje. Jest nawet dosyc skuteczna (przynajmniej ja czasem klikam jak
zobacze cos co mnie zainteresuje).

Powtarzam: Nie irytuje.
Przemysl to i od razu Ci sie lepiej zrobi.

NoAdBlock

Rafał Korszuń napisał(a):

> I tak sie traci potencjalnych klientów/ odbiorców strony
> a oglądalność do uzyskania odpowiedniej ceny za reklamę też potrzebna

Jaka oglądalność, jak każdy szanujący się bloker reklam ma w programie
dodane skrypty zliczające odsłony (*genius*, *stat*) i inne?

Janusz 'Kali' Kaliszczak

ethanak napisał(a):

> Janusz 'Kali' Kaliszczak wrote:
> [...]
>
> dodaj: "przy cenie którego cena Windows jest często tylko drobnym ułamkiem".

Wlasnie ;)

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

O! Popatrz. Dobry pomysl. Ten upierdliwy popup Gemiusa nie bedzie mi
wyskakiwal i focusa zabieral.

Dzieki ;)

NoAdBlock

Patryk napisał(a):

> na inny gdzie nie ma w tej chwili reklam... Biedny synek jesteś i
> żałosny...

na brak argumentów najlepsza jest obelga lub stwierdzenie małej ilości
lat, to normalne, zwłaszcza w internecie.

Nie porównuj reklam w TV do programu je blokujące, bo to czy odwrócisz
głowę wchodząc na moją stronę czy celowo nie będziesz patrzył w reklamy
mnie nie obchodzi. Spróbuj wynaleźć urządzenie które będzie BLOKOWAŁO
reklamy w TV.

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

Pilot? :)

Exe Very Cute

NoAdBlock napisał(a):

> Przepraszam, już wszystko będę robił za darmo, na czas i bardzo dobrze.
> Będziesz zadowolony?

Nikt Ci nie każe nic za darmo robić. I nie 'będę zadowolony', bo (po
prostu) w dupie mam Twoje wypociny na necie. Czy Ty w ogóle czytasz
nasze posty, czy po prostu klikasz 'odpowiedz' i klepiesz swoje 'jedynie
słuszne racje' ?
Sam trochę 'dorabiam' na reklamie w necie. I jakoś nie przeszkadza mi
adblock ani inne ustrojstwa tego typu. Mam po prostu coś co ludzi chcą
oglądać, no i strony wysoko w SERPach. Uważam, że jeśli ktoś jest danym
tematem zainteresowany, *sam go znajdzie* i nie trzeba mu *wciskać*
bannerów flash na pół ekranu.

> Co napisał? O niewidomych? Tak, teraz każdy
> złodziej będzie się tłumaczył, że jest niewidomy.

Tu *kotleś* przeginasz. Tak bardzo ratuje Ci dupę te 20 groszy
miesięcznie od tego niewidomego, że musisz mu tą reklamę wcisnąć?
Żałosny jesteś. Ale nie Ciebie mi żal, tylko odwiedzających.

> Nie podoba Ci się, że
> na mojej stronie są reklamy? Nie wchodź na nie! Proste.

I nie muszę. Wiesz, że gdybyś chciał zobaczyć wszystkie strony w necie,
nie starczyło by Ci życia? Konkurencja na pewno przyjmie mnie z
otwartymi rękami.

!Pzdr
Exe Very Cute

ethanak

NoAdBlock wrote:
> [...] Spróbuj wynaleźć urządzenie które będzie BLOKOWAŁO
> reklamy w TV.

Jest bardzo proste - opisał je jakieś pół wieku temu Henry Kuttner.

NoAdBlock

Janusz 'Kali' Kaliszczak napisał(a):

> [...]
>
> Do czasu aż "flash-wypas-dizajnerzy-reklam" nie nauczą się szanować
> mojego sprzętu zamiast obciążać procek do cna, to będę się przed czymś

Nie, my będziemy się bronić przed takimi jak wy, pasożytami.

> Wiesz... jakoś w telewizorach nie blokują wyłącznika ani pilota w czasie
> reklam i nikt z tego powodu nie płacze.

A nie zauważyłeś na reklamach takiego czegoś jak 'X'? Możesz zamknąć
reklamę tak samo jak możesz ją przełączyć w TV. Co innego program, który
to robi za nas.

Hikikomori San

NoAdBlock wrote:

> http://www.noadblock.pl/zablokuj-blokujacych.htm

Czas na kontr-akcje: "STOP No AdBlock" ;)

--
<><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

Hikikomori San

NoAdBlock wrote:

> To nie wchodź tam, po co mam płacić za Ciebie transfer?

Mam pomysl - zdejmi jstrone z internetu, problem ci minie ;)

Patryk

> (..)jak ktoś mi podrzuci kod, bo nawet jak będzie dostęp SMS za 1zł to
> ja nie zapłacę zdziercy internetowemu, zaraz sobie ten plik zemuluje.
> Hahaha.

Co to jest zemulować - mówisz o piraceniu. Nie robię tego... nie muszę.

> [...]
> następną. Nie chcesz dawać za darmo tego? To poczekaj kilka dni przed
> premierą na emule znajdziesz kilkaset kopi, będzie Ci tak samo wesoło

Wiesz synek, za moich czasów nie było gimnazjów - skończyłem liceum, a
potem studia wyższe, po drodze doktoranckie... robię (robiłem) w życiu
wiele rzeczy (bywały i programy, i strony WWW... piosenki nie da rady,
nie mam słuchu)... wiele z tych rzeczy za darmo, bez patrzenia na
pieniądze, tak to prawda - są i tacy ludzie. Nie "piratuję" - jak mogę
korzystam z darmowego (jak już muszę to i z reklamami patrz. gg), a jak
nie to kupuję oryginały...
Żałosny jesteś synek, życzę powodzenia w "biznesach"...

--
Patryk

NoAdBlock

ethanak napisał(a):

> Nieprawda. Przeczytaj _dokładnie_ regulamin GG.

pkt.11

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

> Nie, my będziemy się bronić przed takimi jak wy, pasożytami.

NAuczcie sie robic porzadnie, a nie po najmniejszej linii oporu.
Albo nie... przetrwaja na rynku tylko reklamy tych, ktorzy potrafia
projektowac nie irytujac.

> A nie zauważyłeś na reklamach takiego czegoś jak 'X'? Możesz zamknąć
> reklamę tak samo jak możesz ją przełączyć w TV. Co innego program, który
> to robi za nas.

Jasne. I z regoly nie blokuje, o ile nie rozrycza mi sie na caly regulator

NoAdBlock

Janusz 'Kali' Kaliszczak napisał(a):

> Pilot? :)

Samoczynnie.

SuperTen

NoAdBlock napisał(a):
> Patryk napisał(a):

> Dlatego my też nie będziemy płakać za takimi użytkownikami internetu,

nara

> Wy chcąc skorzystać z naszych stron albo wykupicie abonament lub
> włączycie reklamy albo nie będziecie wchodzić!

a weź sobie je wsadź w 4 litery

> Dlaczego mam się
> przejmować kimś, kto mnie oszukuje lub nawet okrada?

zrozum, nie tędy droga... przykro mi że nie rozumiesz...

--
_________
/ , _ \ | Pozdrawiam. SuperTen. |

Patryk

Użytkownik Exe Very Cute napisał:
Dobrze napisane! W 100% popieram... najwidoczniej ten człowiek od
"odblokowywania reklam" ma jakieś problemy (kompleksy), ludzie on sobie
nie radzi, trzeba mu pomóc... dajmy mu łopatę (taką pomarańczową) -
niech lepiej weźmie się i po odśnieża trochę...nieprawdaż....

--
Patryk

Borys Pogoreło

Dnia Fri, 02 Feb 2007 15:16:45 +0100, NoAdBlock napisał(a):

> W najbliższym czasie sporo stron będzie sprawdzało czy użytkownik nie
> blokuje reklam, jeśli to robi po prostu mu podziękuję -

I ciekawe jak to zrobią? Wystarczy, że adblocki zaczną symulować poprawne
wykonanie tych cudacznych js-sprawdzaczek. Myślisz, że marketoidy wygrają
ten wyścig zbrojeń?

> dlaczego ja mam
> się dzielić z kimś moją pracą jak ten ktoś nie potrafi uszanować ZASAD
> jakie określam tworząc stronę z reklamami? Nie chcesz reklam - wykup
> płatny dostęp do strony.

Podobnie już ethanak napisał - skuteczność reklam internetowych w stosunku
do mnie oscyluje w granicach zera. Więc jestem na tyle miły, że oszczędzam
im pasma i kosztów kampanii.

> Niestety nasze społeczeństwo wychowane na
> piractwie nie rozumie takich rzeczy.

Nie kolego. Społeczeństwo wychowywane na wszechobecnych reklamach.
Przynajmniej w internecie możemy się uwolnić od tego jazgotu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

> Samoczynnie.

Żona? :)

Adblock mi tez nie wywala samoczynnie, a tylko te co chce, bo mnie
wkurwiaja, albo sa w miejscach, w ktorych mi przeszkadzaja.

NoAdBlock

Patryk napisał(a):

> Wiesz synek, za moich czasów nie było gimnazjów - skończyłem liceum, a
> potem studia wyższe, po drodze doktoranckie... robię (robiłem) w życiu

Taaa, potem byłem w seminarium, na misji w Iraku, mieli mnie wybrać na
arcybiskupa ale ...

> [...]
> pieniądze, tak to prawda - są i tacy ludzie. Nie "piratuję" - jak mogę
> korzystam z darmowego (jak już muszę to i z reklamami patrz. gg), a jak

Tak, niech każdy pracuje za darmo, górnicy niech robią za darmo, lekarze
niech leczą za darmo, kierowcy niech nas wożą za darmo. Nie widzisz, że
stosując takie praktyki okradasz właściciela strony?

> Żałosny jesteś synek, życzę powodzenia w "biznesach"...

Jak już raz napisałem - jak Ci braknie argumentów nie pisz nic zamiast
pisać głupoty.

Janusz 'Kali' Kaliszczak

NoAdBlock napisał(a):

> Dlatego my też nie będziemy płakać za takimi użytkownikami internetu, a
> Wy chcąc skorzystać z naszych stron albo wykupicie abonament

Bardzo chetnie. Jak strona jest tego warta to place.
Czasem nawet za sama przyjemnosc bycia w jakiejs spolecznosci, a czasem
za jakies konkretne materialy.

Zawartosc obroni sie sama.

Hikikomori San

NoAdBlock wrote:
> Spróbuj wynaleźć urządzenie które będzie BLOKOWAŁO
> reklamy w TV.

Podobno Philips zrobil taki prototyp jakos kolo wakacji zeszlego roku.
Moze tam poszukaj...

Exe Very Cute

Hikikomori San napisał(a):

> Mam pomysl - zdejmi jstrone z internetu, problem ci minie ;)

Dobre! No i wyleczyłeś go ze wszystkich jego *wielkich* problemów ;]

NoAdBlock

Exe Very Cute napisał(a):

> [...]
> oglądać, no i strony wysoko w SERPach. Uważam, że jeśli ktoś jest danym
> tematem zainteresowany, *sam go znajdzie* i nie trzeba mu *wciskać*

Dziś, bo FireFoxa używa 20% ludzi a AdBlocka może połowa FireFoksowców.
Jutro może być ich więcej i dorobisz sobie na reklamach w "necie" ale na
małe piwo, no może jeszcze na słonecznik.

> Tu *kotleś* przeginasz. Tak bardzo ratuje Ci dupę te 20 groszy
> miesięcznie od tego niewidomego, że musisz mu tą reklamę wcisnąć?
> Żałosny jesteś. Ale nie Ciebie mi żal, tylko odwiedzających.

A biedni studenci nie mający na chleb z konserwą piracą bo nie mają za
co, tak samo gimnazaliści i tak można w kółko.

> I nie muszę. Wiesz, że gdybyś chciał zobaczyć wszystkie strony w necie,
> nie starczyło by Ci życia? Konkurencja na pewno przyjmie mnie z
> otwartymi rękami.

Uff.

Patryk

> na brak argumentów najlepsza jest obelga lub stwierdzenie małej ilości
> lat, to normalne, zwłaszcza w internecie.

Nie, nie tym razem... ja po prostu się nad tobą rozczuliłem...
Ja mój syn gada głupoty, to ja mu próbuję to jakoś wytłumaczyć i wiesz
czasami to działa (ale on ma dopiero kilka lat), a ty człowieku zapewne
trochę więcej, a nie łapiesz nic co tutaj napisano...

> [...]
> głowę wchodząc na moją stronę czy celowo nie będziesz patrzył w reklamy
> mnie nie obchodzi. Spróbuj wynaleźć urządzenie które będzie BLOKOWAŁO

Myślę, że na Twoją super stronę wejdę (jeżeli kiedykolwiek się to
zdarzy), ale załóżmy że tak - wejdę raz i jak zobaczę te twoje reklamy,
a pod spodem nic - to ja już tam nie wrócę... jest wiele miejsc
ciekawszych. Zrób porządną reklamę, a wtedy być może nawet z niej
skorzystam. Jakoś jeszcze myślę, jak coś potrzebuję to tego szukam, a
jak nie to nawet twoja reklama nic nie da, a nawet wręcz przeciwnie
będzie "odrzucała" od reklamowanego produktu...

--
Patryk

talthen.z-...@nospam.pl

Użytkownik "Straszny Dzygit" <pra...@jak.email> napisał w wiadomości

> reklama nie powinna latac, skakac po stronie, nie powinna przeszkadzac w
> odbiorze strony, przeslanaic jej tresci. I PRZEDE WSZYSTKIM NIE POWINNA
> WYDAWAC DZWIEKOW! to ja tyle :)

I nie powinna zajmowac pol megabajta! Ostatnio TPSA na jednym z portali
(onet czy wp) walnela reklame z takim panem, co sie ruszal i jakies tam
informacje byly pokazywane. Reklama zajmowala ponad 600 kB! Laczna ilosc
grafik i reklam na stronie glownej przekroczyla wiec spokojnie 1 MB! Jak
ktos ma najpopularniejsze lacze stale w kraju -128 kbit to bedzie taka
stronke sciagal 64 sekundy!

Pozdrawiam,
Talthen

ethanak

Exe Very Cute wrote:
[...]

Przestań gadać z durniem - przecież i tak nic z tego nie rozumie biedny
buraczek... chodź lepiej na piwo :)

NoAdBlock

Hikikomori San napisał(a):

> Podobno Philips zrobil taki prototyp jakos kolo wakacji zeszlego roku.
> Moze tam poszukaj...

Słyszałeś coś, ale nie wiesz co. Philips wynalazł urządzenie
UNIEMOŻLIWIAJĄCE przełączanie kanału w TV podczas reklam!

http://prawo.vagla.pl/node/6203

NoAdBlock

Janusz 'Kali' Kaliszczak napisał(a):

> Jasne. I z regoly nie blokuje, o ile nie rozrycza mi sie na caly regulator

To o czym mówisz to jest inna sprawa, takie samo oszustwo jak blokowanie
reklam i tego nie nie będziemy popierać. Starajmy sie nie mówić o
marginesie (choć przyznam ostatnio sporym) reklam.

Hikikomori San

NoAdBlock wrote:

> Słyszałeś coś, ale nie wiesz co. Philips wynalazł urządzenie
> UNIEMOŻLIWIAJĄCE przełączanie kanału w TV podczas reklam!

O widzisz. Jesli da sie wykryc kiedy leca reklamy i blokowac pilota, to
da sie tez i w druga strone ;)

NoAdBlock

ethanak napisał(a):

> Przestań gadać z durniem - przecież i tak nic z tego nie rozumie biedny

Jedna dobra rada od Ciebie. Szkoda, że zamiast rzeczowej dyskusji
prześcigacie się w obrażaniu i opluwaniu mojej osoby. Spróbuję napisać o
tej akcji za kilka lat, może dorośniecie i zrozumiecie, albo życie to
zweryfikuje. Tak czy owak pozdrawiam.

--
http://www.noadblock.pl

Hikikomori San

Patryk wrote:
> Zrób porządną reklamę, a wtedy być może
--^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^----------^^^^^^^^

Alez czy ty go nie chcesz okradac?! A jak on zrobi reklame a ty tam nie
wejdzesz?! ;)

Patryk

Użytkownik NoAdBlock napisał:

No widzisz żałosny jesteś synek - powtórzę to tym razem świadomie - to
co napisałem na początku jest niestety prawdą, nie jestem wyjątkiem
myślę, że jest nas więcej w tym całym internecie. I myślę sobie, że
spora grupa reklamodawców chciałaby, abyśmy byli ich potencjalnymi
klientami, ale przez takich jak ty tylko na tym tracą. Może zabrzmiało
nieskromnie, to przepraszam... Potrafisz tylko biadolić jacy to ludzie
są be, a ty cacy... Wyzywasz nas od złodziei i pasożytów, wiesz wisi mi
to co piszesz po tym wszystkim... wiszą mi te twoje strony... i w ten
sposób straciłeś myślę sporo... a jak byś to inaczej rozegrał, tą całą
twoją kampanię... może z tego by coś wyszło, a tak.... kiepski z ciebie
biznesmen.

Nie pracuję za darmo... zarabiam uczciwie... może nie tak dużo jakbym
chciał, ale potrafię również zrobić coś dla innych za darmo... z serca...

O argumentach, to raczej ty pomyśl, na razie coś kiepsko... rzucasz się
i powtarzasz wyświechtane slogany...

--
Patryk

Hikikomori San

NoAdBlock wrote:

> Nie, my będziemy się bronić przed takimi jak wy, pasożytami.

Planowaliscie moze zrobic sobie jakis VPN i tam wewnatrz byscie mogli
sobie zyc bez pasozytow? :>

rezist.com

Akcja ta, jak rowniez akcje o zupelnie innym przekazie nie ma sensu.

Dlaczego?

Reklamy na duzych serwisach sa nie tylko zrodlem dochodu dla
wlasciciela witryny (jesli juz wszystko mamy sprowadza
do niewirtualnych papierowych pieniedzy). Reklamy sa coraz czesciej,
podobnie jak konkursy, dodatkiem dla szerokozakrojonej
akcji self-promocyjnej.

Letat napisal tu o pracy w wydawnictwie. Nie tylko w wydawnictwach
dzialy reklamy sprzedaja powierzchnie w internecie za grosze.
Domy mediowe, przynajmniej te wieksze, robia tak samo od wielu lat.

Internet i rozwiazania technologiczne jakie niesie, ulatwiaja
i umozliwiaja wprowadzanie nowych form reklamowych. Trendy mamy
takie, jakich nikt nie ma chyba obecnie na Swiecie. Znowu jestesmy
pierwsi. No, moze Azjaci nas wyprzedzaja w dyscyplinie:
"zasyfic strony maksymalnie na wejsciu a pozniej nic".

Na zachodzie widac odwrot od tej filozofii. Wiele powaznych serwisow
ma reklamy poukrywane glebiej. I to mi nie przeszkadza.

Sam nie jestem zwolennikiem miliona bannerow, ale miedzy innymi
z tego zyje. Z tego rowniez zyje pani czesia, ktora obsluguje
konto klienckie w systemie adserwerowym, z tego zyje kolejnych
kilka osob w dlugim lancuchu ad.systemu

Z kolei argumentacja NoAdBlock jest z grubsza "o dupe potluc".
Z reklam zaden portal nie zrezygnuje, z kolei zaden sie nie
przyzna do spadku ogladalnosci reklam, bo to przyniesie
straty i odplyw klientow do konkurencji.

Onet to nie tylko strony WWW. Nie zapominajmy ze to jedynie czesc
struktury ITI, a pieniadze jakie tam ida na internetowe projekty
(niektore nawet nie sa firmowane marka Onet) sa dosc duze.
No, ale jak juz wspomnialem, taki mamy trend. Wykreowac marke
po to, aby dobrze na niej zarabiac.

Problem leży też w mentalności zamawiających i obsługujących/
sprzedających powierzchnie. Jedni i drudzy podniecają się
na myśl o wyskakujących reklamach. A tak naprawdę, od wyświetlanych
bannerów, nawet bez ustawionego cappingu, o wiele większą
skuteczność mają legalne mailingi.

To co mnie denerwuje, usuwam sobie sam w miare mozliwosci.
Najprostsze metody sa skuteczne. Jestem leniwy i nie chce
mi sie instalowac adblocków i innych dupereli.

A dla walczacych z wiatrakami, polecam poprzegladac strony
akcji promocyjnych. Oprocz standardowych skryptow zliczajacych
bardzo czesto korzysta sie z glupiego przezroczystego gifa 1x1
ladowanego z kosmosu :>

--
tomek nowak
http://rezist.com

Patryk

Użytkownik Hikikomori San napisał:

> Czas na kontr-akcje: "STOP No AdBlock" ;)

Po tym wszystkim co ten człowiek napisał... popieram.

Może by tak ktoś z szanownych grupowiczów skrobnął coś (jakąś małą
stronę jak walczyć z nachalnymi reklamami) na ten temat... za darmo?
Etam... nie opłaca się, jakby wspomniany człowiek zapewne napisał.
Zresztą jakby poszukać, to by i znalazł trochę o tym w sieci...

Patryk

ethanak

NoAdBlock wrote:

> Jedna dobra rada od Ciebie.

Po pierwsze nie ciebie na piwo zapraszałem tylko E.V.C.
A ty właśnie trafiłeś na samo dno KF.

Hikikomori San

Exe Very Cute wrote:

> Dobre! No i wyleczyłeś go ze wszystkich jego *wielkich* problemów ;]

No bo jak ktos obraza ogladajaych jego (mizerna) strone o zlodziejstwo i
oszustwo, to psychiczny jest i powinien istniec w sieci odseparowanej od
netu ;)

It is loading more messages.