Mariusz Geisler nie zyje :-((((((

112 wyświetleń

Majoris

nieprzeczytany,
2 cze 1999, 03:00:002.06.1999
do
Witam!
Temat jest prawdziwy. To absolutnie nie jest zart. Tak grupo, guru Atari
Portfolio odszedl od nas. Zmarl w sobote (29 maja). Dowiedzialem sie tego
od jego zony. Zadzwonilem, a ona przekazala mi ta wiadomosc.
...szkoda..............
--
Kontakt ze mna:
tel: +48604753094

maj...@kki.net.pl
maj...@friko.onet.pl
maj...@box43.gnet.pl

Ireneusz Pelech

nieprzeczytany,
2 cze 1999, 03:00:002.06.1999
do
Majoris wrote:

> [...]
> Portfolio odszedl od nas. Zmarl w sobote (29 maja). Dowiedzialem sie tego
> od jego zony. Zadzwonilem, a ona przekazala mi ta wiadomosc.

Owszem. Odszedl nastepny pozadny czlowiek !!!

--
Pozdrowka
Monsoft

ir...@cu2000.com.pl | ->Atari Internet Magazyn <-
ir...@atari.org.pl | http://www.cu2000.com.pl/guma
tel. 0603 439 935 |

Dawid Pintal

nieprzeczytany,
5 cze 1999, 03:00:005.06.1999
do
Witajcie!

Ale sie dowiedzialem (dlugo mnie nie bylo). Jestem w szoku. Taki
wspanialy czlowiek i znakomity fachowiec.
Mysle, ze wszyscy bedziemy tesknic. Ale jest jeszcze cos:
mariusz wspolpracowal z moja znajoma w dzidzinie nagran muzyczny i...
spiewal.
Na kilka dni przed smiercia nagral swoj ostatni kawalek o wielce
zastanawiajacym przeslaniu o czym wtedy nikt by nie wiedzial. Juz wkrotce
przygotuje z niego wersje mp2 i mp3 oraz pelna aranzacje pod cubase audio.
Wrzuce na ftp'a naszej listy aby kazdy mogl posluchac - dobry mial glos.
Piosenki nagrywal dla dzieci. Podajcie mi tylko aktualny adres ftp listy
Atari PL.

Pozdrawiam,
Dawid

> [...]
>Portfolio odszedl od nas. Zmarl w sobote (29 maja). Dowiedzialem sie tego
>od jego zony. Zadzwonilem, a ona przekazala mi ta wiadomosc.

Dawid Pintal
email: <dav...@afg.com.pl>, <in...@afg.com.pl>

Home address:
03-536 Warszawa, ul. Kolowa 4/117, Polska (Poland)
Work address:
Ad Fabrika Graphic s.c.
02-956 Warszawa, ul. Rumiana 61, Polska (Poland)

Komórka (cellular): 0-501 131 117
Tel. domowy (home phone): +48 22 678 05 51
Tel. firmowy (work phone): +48 22 651 12 24, 651 12 25,
Fax firmowy (work fax): +48 22 651 12 26 (24h on-line)

System:
Power Macintosh G3/300MHz/160MB/ZIP100MB/HDD 4GB/MacOS 8.5.1

Jerzy SOBOLA

nieprzeczytany,
6 cze 1999, 03:00:006.06.1999
do

Dawid Pintal napisał:

Proponuje, by MP'y byly dostepne jako shareware, a dochody przekazywane byly
Zonie Mariusza, ktora znalazla sie w bardzo trudnej sytuacji finansowej.
Jer

--
Lista dyskusyjna pl-comp-sys-atari - http://www.newsgate.gliwice.pl

Dawid Pintal

nieprzeczytany,
6 cze 1999, 03:00:006.06.1999
do

>Proponuje, by MP'y byly dostepne jako shareware, a dochody przekazywane byly
>Zonie Mariusza, ktora znalazla sie w bardzo trudnej sytuacji finansowej.
>Jer

Nie wiem jak tam z dochodami. To zdaje sie taka hobby-zabawa, nie dla
kasy a dla sztuki. Ale sie dowiem. Rzeczywiscie, jesli bedzie z tego jakis
pieniadz wspoltworczyni tego wydania uzgodni wszystko z Pania Geisler. Sama
uznala, ze teraz jej obowiazkiem i zadaniem glownym jest dopracowanie
utworu (wymagal jeszcze troche poprawek ze strony Mariusza... ale zycie
chcialo inaczej) i udostepnienie w formie mpeg dla wszystkich znajacych
Mariusza i wszystkich uzytkownikow Atari jako shareware.

Dam znac jak juz to bedzie gotowy. I oczywiscie jak ukaze sie
plyta/kaseta komercyjnie czy inaczej

David

>--
>Lista dyskusyjna pl-comp-sys-atari - http://www.newsgate.gliwice.pl

Lizard

nieprzeczytany,
7 cze 1999, 03:00:007.06.1999
do
> Piosenki nagrywal dla dzieci. Podajcie mi tylko aktualny adres ftp listy
> Atari PL.

ftp://atari.org.pl lub ftp://piwo.bl.pg.gda.pl. Podaje dwa, bo mam
problemy z wejsciem na atari.org.pl, a na piwo bez problemu. Dziwne,
bo to jest ten sam serwer.

Pa, pa.

Lizard/BBSL

E-mail: psz...@orca.mila.edu.pl

Ireneusz Pelech

nieprzeczytany,
7 cze 1999, 03:00:007.06.1999
do
Lizard wrote:

> ftp://atari.org.pl lub ftp://piwo.bl.pg.gda.pl. Podaje dwa, bo mam
> problemy z wejsciem na atari.org.pl, a na piwo bez problemu. Dziwne,
> bo to jest ten sam serwer.

Ale atari.org.pl to wykupiona domena i nie wiem czy ona nadal jest oplacana
(obecnie roczne z gory 150 zl + VAT)

Nowe wiadomości: 0