jaka drukarke wybrac?

0 wyświetleń

Skuti

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 17:24:5622.10.2003
do
witam

potrzebuje zakupic drukareczke atramentowa
budzet przewiduje na 500-600zl co polecacie?

pozdrawiam Skuti

azbest

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 17:24:4022.10.2003
do
Użytkownik "Skuti" <sku...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> witam
>
> potrzebuje zakupic drukareczke atramentowa
> budzet przewiduje na 500-600zl co polecacie?

hp 3820 - napelnialem czarny 6 razy :D - 0 straty jakosci
kolor opiero raz

sprawdzona, tania, ekonomiczna

przemo77

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 17:31:4122.10.2003
do

Użytkownik "azbest" <ada...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Sorrry, LOL bo slowa ekonomiczna i HP przecza same sobie - szcegolnie w
przypadku tej nowej serii drukarek HP. Nie polecam tej nowej serii HP - to
straszne zlomy - system pobierania papieru maja skopany tak, ze bardziej sie
juz nie da skopac. Jezeli masz okazje kupic gdzies jeszcze jakis model z
poprzedniej serii 9xx, to szczerze polecam - jezeli nie to bierz Epsona.

RaDzAw

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 17:39:5822.10.2003
do

> [...]
> juz nie da skopac. Jezeli masz okazje kupic gdzies jeszcze jakis model z
> poprzedniej serii 9xx, to szczerze polecam - jezeli nie to bierz Epsona.

Akurat HP 3820 jest oparty na serii 900, i rowniez ja posiadam i polecam.

mosciak

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 17:51:2122.10.2003
do
oooj mam 930 i ta wasza u znajomego... powiem tylko ze 3820 moze i stala
kolo drukarek serii 9xx ale ma z nich nieiwele. ja jestem nia zdegustowany.
niemmniej jest tania.

w sumie dobrze bo teraz za 930 moge sobie zawolac wiecej niz rok temu :) a
druukareczka odpoczywa u mnie ;) niecale 3000 szt lesli mnie licznik nie
myli ;)

--
mosciak

azbest

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 19:04:3122.10.2003
do

Użytkownik "przemo77" <prz...@NOSPAM.emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

hp3820 oparta na mechanizmach z serii 9xx, wiec to twoja odpowiedz jest LOL
Mowisz ze jest nieekonomiczna ? Hmm, zadrukowalem juz ponad kilka tysiecy
kartek (manuale, projekty) i jakos caly czas jade na oryginalnym
pojemniczku co go dostalem przy zakupie. Jakos wydrukow caly czas taka sama.
Nie wiem czy TY wiesz, ze oryginalny, sprzedawany pojemniczek z czarnym
tuszem ma 25 ml w sobie, a ja nalewam 40 ml i odsysam 2 ml.
Czyli powiedzmy ze oryginalny kosztuje 160 zl a mnie uzupelnienie kosztuje
25 zl, to po 6ciu napelnieniach mam w kieszeni 6 * 135 = 800 zl

Nie paplaj lepiej glupot tutaj. Przez ciebie czytanie grupy to jak flaki w
oleju.............

Uwazam ze to jest super model, best-of-the-best jezeli chodzi o koszt
wydruku z gatunku plujek

PS
Kolor tez sie napelnia banalnie prosto

Łukasz Ledóchowski

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 19:11:2622.10.2003
do
Skuti dnia 2003-10-22 stwierdził(-a):

> witam
>
> potrzebuje zakupic drukareczke atramentowa
> budzet przewiduje na 500-600zl co polecacie?

Może Epson C82 lub poczekaj na nowe Epsony C64 i C84 z pigmentowymi
tuszami i kolorami w oddzielnych pojemnikach. Niedługo będa w
sprzedaży:) To sa bardzo fajne i dośc tanie w eksploatacji drukarki.

--
# Łukasz Ledóchowski lukaszekled%wp.pl GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v Asus A7V8X-X Kingston 256Mb PC2700

Wasiuk

nieprzeczytany,
23 paź 2003, 04:34:4823.10.2003
do
> hp3820 oparta na mechanizmach z serii 9xx, wiec to twoja odpowiedz jest
LOL
> Mowisz ze jest nieekonomiczna ?

HP 3820 jest fajna drukareczka sam bym polecal, ale niestety juz nie
produkowana, takze cala ta dyskusja nie ma sensu. W sklepie juz jej sie nie
dostanie, chyba ze dorwiesz gdzies urzywana...

pozdrawiam
Wasiuk

Skuti

nieprzeczytany,
23 paź 2003, 07:27:1223.10.2003
do

> Może Epson C82 lub poczekaj na nowe Epsony C64 i C84 z pigmentowymi
> tuszami i kolorami w oddzielnych pojemnikach. Niedługo będa w
> sprzedaży:) To sa bardzo fajne i dośc tanie w eksploatacji drukarki.

a co sadzisz o canonie i550 bo ma zblizona cene do c82

pozdro Skuti

azbest

nieprzeczytany,
23 paź 2003, 14:27:0723.10.2003
do
Użytkownik "Wasiuk" <warii...@wp.pl> napisał w wiadomości

byla za dobra, a poza tym, grunt to miec bogata oferte - czesto zmieniajaca
sie :)

Nowe wiadomości: 0