Podgląd zasobów komputera

0 wyświetleń

Kuba

nieprzeczytany,
24 lis 2000, 16:21:3024.11.2000
do
Poszukuję programu do określania zasobów sprzętowych komputera.
Chodzi o określenie rodzaju procesora, płyty gł. ilości RAM, pojemności HDD
itp.
Ważne aby program mieścił się na 1 dyskietce.

Proszę o podpowiedz

Pozdrowienia
===================================
Jakub Schab e-mail: jakub...@poczta.onet.pl

Leszek Ciszewski

nieprzeczytany,
25 lis 2000, 03:00:0025.11.2000
do
Zasoby -- to co innego...
Lc.
Kuba <jakub...@poczta.onet.pl>

Michal Rolka

nieprzeczytany,
25 lis 2000, 03:00:0025.11.2000
do
W piątek 24.11.00 o 22:21, Kuba napisał:

K> Poszukuję programu do określania zasobów sprzętowych komputera.
K> Chodzi o określenie rodzaju procesora, płyty gł. ilości RAM,
K> pojemności HDD itp. Ważne aby program mieścił się na 1 dyskietce.

ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/simtelnet/msdos/sysinfo/ -> config, diag, hwinfo

--
Michał Rolka FidoNet: 2:484/26 http://www.igo.katowice.pl/~rolka/
... ZyXEL'u, modemie mój, ty jesteś jak zdrowie...

Nowe wiadomości: 0