Seryjna zmiana nazw plikow

0 wyświetleń

ATZ Rzeszow

nieprzeczytany,
14 paź 2002, 06:17:4914.10.2002
do
Witam

Jakim programem mozna zamienic spacje na podkreslenia w nazwach plikow?

U. B.

Pe7er

nieprzeczytany,
14 paź 2002, 06:24:2314.10.2002
do
np ACDSee Classic

"ATZ Rzeszow" <atz_r...@wp.pl> wrote in message

SirDavid

nieprzeczytany,
14 paź 2002, 06:37:4714.10.2002
do
On Mon, 14 Oct 2002 12:17:49 +0200, "ATZ Rzeszow" <atz_r...@wp.pl>
wrote:

>Jakim programem mozna zamienic spacje na podkreslenia w nazwach plikow?

Windows Commander

Adam.

CEzar

nieprzeczytany,
14 paź 2002, 08:58:3014.10.2002
do
kiedyś widziałem: zmieniacznazw. pl, ale czy free???
CEzar
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_r...@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Krzysio

nieprzeczytany,
14 paź 2002, 09:33:3614.10.2002
do
> Jakim programem mozna zamienic spacje na podkreslenia w nazwach plikow?

Windows Commander,
sorki ale poszło na priva

<> CooLBaRT <>

nieprzeczytany,
20 paź 2002, 14:30:5320.10.2002
do
ATZ Rzeszow wrote:
> Witam
>
> Jakim programem mozna zamienic spacje na podkreslenia w nazwach
> plikow?

Polski znakomity program KAMELEON produkcji Cream Software (ci od Pajączka
:)

--
. . . . . .
Plac...@post.pl . ,,,,,

nieprzeczytany,
20 paź 2002, 16:26:3120.10.2002
do
Użytkownik "<> CooLBaRT <>" <plac...@post.pl> napisał w wiadomości

> Polski znakomity program KAMELEON produkcji Cream Software (ci od Pajączka
> :)

a ja polecam rowniez znakomity Windows Commander, ktory w menu
plik ma takie cus jak narzedzie wielokrotnej zmiany :)

Nowe wiadomości: 0