jaka drukarke wybrac Canona ?

0 wyświetleń

marcin154

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 10:29:2313.06.2005
do
Witam grupowiczow...

Mam dylemat zastanawiam sie nad zakupem drukareczki atramentowej Cannon
IP3000 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13955 lub IP4000
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13956 co prawda cenowo tez
sie roznia.
Czy warto dolozyc do IP4000? Jezeli tak to prosze was o sugestie
dlaczego.

ps. Nie znam sie za bardzo wiec pisze do czytelnikow grupy.
pozdrov|!

dot

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 12:08:0713.06.2005
do
marcin154 napisał(a):

> Witam grupowiczow...
>
> Mam dylemat zastanawiam sie nad zakupem drukareczki atramentowej Cannon
> [...]

to dobre drukarki (tanie tusze zastepcze, kazdy kolor osobno, ekonomiczne)

> Czy warto dolozyc do IP4000? Jezeli tak to prosze was o sugestie
> dlaczego.

IP4000 to drukarka typowo do zdjec

--
dot

Nathan

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 12:18:3113.06.2005
do
marcin154 napisał(a):

> Witam grupowiczow...
>
> Mam dylemat zastanawiam sie nad zakupem drukareczki atramentowej Cannon
> [...]
jezeli chodzi o cene ip3000 to zobacz w sklepie canona.. cos kolo 370pln

--
Pozdrawiam Nathan

"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

zibis

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 15:03:0213.06.2005
do

Użytkownik "dot" <gre...@wp.pl> napisał w wiadomości

typowo do zdjec to jest dopiero 6000D albo 8500.
ale.. jezeli bedziesz czasem drukowal tez zdjecia, to warto dolozyc do
4000...
jezeli nie, to nie.. :)
moim zdaniem jest to najbardziej uniwersalna drukarka Canona, no lepsza
bylaby 5000, tylko ta cena... :(
obie maja dwa rodzaje czarnego tuszu:
jeden ten ktory jest w 3000 - pigmentowy uzywany do wydruku tekstu i drugi,
ktory jest w 6000 i 8500 - czarny foto uzywany do zdjec.
ja porownywalem zdjecia drukowane przez 3000 i 6000 - jest niewielka roznica
wlasnie w oddaniu czarnego koloru.
niestety nie mialem mozliwosci zobaczyc wydruku z 4000... podejrzewam ze
moze byc podobnie (znaczy, zdjecie podobne do tego z 6000.. ), jak sie
upewnie, ze tak jest to kupuje 4000, bo na razie to mam dylemat czy nie
warto jeszcze dolozyc do 6000... ;)

--
pozdro
zibis

dot

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 15:32:1113.06.2005
do
zibis napisał(a):

> typowo do zdjec to jest dopiero 6000D albo 8500.

pytanie dotyczylo 3000 i 4000 :P, a 6000 to juz 1,5x wiekszy koszt

> [...]
> moze byc podobnie (znaczy, zdjecie podobne do tego z 6000.. ), jak sie
> upewnie, ze tak jest to kupuje 4000, bo na razie to mam dylemat czy nie

nie chcialo mi sie tak rozpisywac, ale ujales sedno 3000 to 4 tusze,
4000 to 5 tuszy (2 czarne)

--
dot

Yacho

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 16:43:2213.06.2005
do
Nathan napisał(a):

> jezeli chodzi o cene ip3000 to zobacz w sklepie canona.. cos kolo 370pln

A ja wlasnie dzis zakupilem IP4000 - z zalet - 2 podajniki i Duplex - to
dziala i jest super :)

Drukarka jest cicha i rozni sie konstrukcyjnie od nizszych modeli co
daje nadzieje ze glowica bedzie dlugowieczna (i350 wytrzymalo rok.)

--
Yacho

Piotr

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 17:55:4013.06.2005
do

4000 ma 5 tuszy - jak wspominali poprzednicy
4000 ma jeszcze port równoległy ponad USB
4000 ma "lepciejszy wyglądzik" - błyszczy się jak mercedesik (jednak
strasznie widać paluchy)
3000 nie widziałem, ale chyba tylko się nie błyszczy
Jak na dzisiejsze drukarki trochę duże wymiary , ale mają płaskie wierzchy
(w razie czegoś można wepchnąć pod półkę itp.)
Obie mają dupleks i druk bez marginesów

> jezeli chodzi o cene ip3000 to zobacz w sklepie canona.. cos kolo 370pln

388,84 zł - gratis papier i przesyłka - duży plus

Nawet Skąpiec wykazuje droższe oferty
http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/3876
419 zł + 60 zł przesyłka

Tusze kosztują ok. 40 zł kolorki i 48 czarny (oryginały) - niestety trochę
szybko moga się zużywać.

Minusy -
przednia klapka:
- lekko dotykasz i opada z hukiem :(
- jak włączysz wydruk najszybszy to tacka odbiorcza może nie wyłapać
wszystkiego :)
- i wygina w literę "U" wszystkie odbierane strony
podajnik górny:
- ciężko ustawić papier by być pewnym równego pobrania
tusze :
- żeby sprawdzić ilość z pojemniczkach trzeba je wyjmować

Co kupić:
iP3000 za 389zł - to bardzo dobra cena za możliwości
iP4000 za 595zł - gdyby było 495zł to tu bym zalecał
(dodatkowe 200zł - toż to komplet nowych tuszy)
Może chwilę poczekać i zobaczyć tendencję.

Piotr

PS. Ale odwalili jak zwykle - źle tłumaczą sterowanie -
- chodzi o czas schnięcia we właściwościach drukarki - żeby skrócić
musisz ustawić na dłużej.
To samo miałem w i450

Piotr

nieprzeczytany,
13 cze 2005, 17:58:4113.06.2005
do
> tusze :
> - żeby sprawdzić ilość z pojemniczkach trzeba je wyjmować

Acha jeszcze - pojemniczki są przezroczyste
więc widać kiedy szykują sie wydatki - to jest dla mnie plus

Piotr

marcin154

nieprzeczytany,
14 cze 2005, 09:39:4614.06.2005
do
> 4000 ma 5 tuszy - jak wspominali poprzednicy

czy ta roznice sie mocno odczyje gdybym mial 4 tusze?

> 4000 ma jeszcze port równoległy ponad USB

jesli mozna to co to znaczy..?

> 4000 ma "lepciejszy wyglądzik" - błyszczy się jak mercedesik
> (jednak strasznie widać paluchy)

no wyglad ma swietny ale na tym az tak nie zalezy ; )

> Obie mają dupleks

nie wiem o co chodzi z tym moze ktos mi wytlumaczyc co to jest za
funkcja "dupleks"

ps. to mam rozumiec ze IP4000 rozni sie od IP3000 dodatkowym
pojemniczkiem tuszu, wygladem i szybkoscia wydruku?

dzieki za wasze wypowiedzi i pozdrawiam...

mpx

nieprzeczytany,
14 cze 2005, 12:50:2114.06.2005
do
Żadną. Canon nie produkuje sterowników ani do Windows 64 bitowego, ani
do Linuxa. Jego drukarki są więc bezużyteczne.

Piotr

nieprzeczytany,
14 cze 2005, 15:46:3014.06.2005
do

> czy ta roznice sie mocno odczyje gdybym mial 4 tusze?

Raczej nie
są dwa pojemniki z czarnym tuszem - jeden do wydruków tylko
w czerni, a drugi do wydruków kolorowych - nie wiem czy to sensowne

> jesli mozna to co to znaczy..?

port równoległy to port LPT którego używały starsze komputery
najnowsze drukarki mają tylko i wyłącznie USB

> no wyglad ma swietny ale na tym az tak nie zalezy ; )

ja nie widziałem iP3000 ale jak wyjąłem iP4000 z pudełka to mi
się oczka zaświeciły

> funkcja "dupleks"

wydruk dwustronny - drukarka sama przekłada kartkę po nadruku
na jednej stronie i zadrukowuje drugą

> ps. to mam rozumiec ze IP4000 rozni sie od IP3000 dodatkowym
> pojemniczkiem tuszu, wygladem i szybkoscia wydruku?

+ drugi port komunikacji - LPT

Piotr

miab

nieprzeczytany,
14 cze 2005, 16:35:5614.06.2005
do
marcin154 <ad...@antyspamowy.pl> wrote:
> [...]
> cenowo tez sie roznia.
> Czy warto dolozyc do IP4000? Jezeli tak to prosze was o sugestie

Warto, ma dodatkową sekcje głowicy i tusz czarny foto drukujący
kroplami 1pl dając przez to lepsze efekty przy wydruku zdjęć.

miab

miab

nieprzeczytany,
14 cze 2005, 16:38:0414.06.2005
do

Oops, powinno być 2pl, 1pl to ma IP5000.

miab

Nowe wiadomości: 0