Dell C640 - czy działa dysk 160GB?

Irokez

Witam

Proste i szybkie pytanie do posiadaczy:
Czy w Dell C640 bezproblemowo pójdzie dysk twardy 160GB?
Chcę kupić Seagate Momentus 160GB ewentualnie Samsung Spin Point M5 160 GB
(ale nie wierzę w dyski tej firmy) i nie wiem czy pójdzie czy jednak 120GB i
koniec.

Irokez

astro

Uzytkownik Irokez <henric8@oppl> napisal w wiadomosci

> Proste i szybkie pytanie do posiadaczy:
> Czy w Dell C640 bezproblemowo pójdzie dysk twardy 160GB?
> Chcę kupić Seagate Momentus 160GB ewentualnie Samsung Spin Point M5 160 GB

Dell C600 + 160 GB HDD. BIOS wykrywa jedynie 32 GB (wersja bodajze z 2003 r
- nie szukalem nowszych) :( Kubuntu 6.06 i XP SP2 (instalator ze
zintegrowana poprawka) bez problemu wykrywaja i obsluguja w.w. dysk.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Irokez

Użytkownik "Irokez" <hen...@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ok, odpowiedź

160GB bios wykrywa 137GB (bios A10) a XP jakieś 157GB i działa :)

pozdrawiam.

--
Irokez