jaka drukarkę wybrać?

0 wyświetleń

kapitan NECIK

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 11:11:504.12.2003
do
Witam!
Kilka dni temu padła mi drukarka ( epson stylus color 580). Nie możnma nic
wydrukowac bo wyskakuje takie coś:
http://www.internecik.piwko.pl/epson.jpg
Byłem dzisiaj w sklepie i koles powiedział że to pewnie głowica padła i nie
ma sensu tego naprawiac bo koszt naprawy wyniesie tyle co nowa drukarka
innej firmy.
W związku z tym zwracam się do Was z pytaniem jaka drukarkę, jakiej firmy
wybrać? Nie bedę na niej drukował pieniędzy - służyła bedzie do wydruku
domowego ;-)
Prawdopodobnie przyczyna awarii mojego epsona były ... tusze ;-)
Ponoć do drukarek takich firm jak Lexmark czy HP tusz jest razem z głowicą.
koleś w sklepie powiedział że jak głowica jeszce się jakoś trzyma to można
uzupełnić wkład smemu, wtedy koszt nowego wkładu wyniesie ok. 10 zł. a nie
140 zł. (nowy wkład z głowicą).
Szukam drukarki która bedzie dawała wydruki w miare dobrej jakości i bedzie
w miarę oszczędna (ten mój epson to pił tusz jak smok).
Z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)

--
N E C I K
neci...@NOSPAMpoczta.fm

Danonwoj

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 11:26:194.12.2003
do
Lex-a z65 możesz czasem dostać za 280 zeta.
duże tusze, b. szybka, wydajna.,
pzdr,
<WojtaS>

kapitan NECIK

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 11:38:404.12.2003
do
mam jeszcze jedno pytanie:
jak to jest z tymi tuszami? jeżeli chce wydrukować np. zdjęcie na specjalnym
papierze to czy musze miec jakiś inny tusz?
a co jeżeli chce wydrykowac sobie naprasowankę na koszulkę?

marcus075

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 11:31:244.12.2003
do
hp dj 3550

--
| marcus075; GG: 3585538; usuń to przed marcus075 w mejlu; WinXP Pro SP1a |
| Soltek 75KV2-X; Athlon 1GHz; 256SDR Ram |

Simonto

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 14:09:504.12.2003
do
polecam CANON i560 - ca 800 PLN szybka - do 22 str/min (teoretycznie), tryb
cichy, wydruki foto i wiele innych

Simonto

kapitan NECIK

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 14:24:104.12.2003
do
> polecam CANON i560 - ca 800 PLN szybka - do 22 str/min (teoretycznie),
tryb
> cichy, wydruki foto i wiele innych

nie zależy mi szybkości drukowania, fajne jak będzie cicha, ale
najważniejsze oby była oszczędna ;-)

biela

nieprzeczytany,
4 gru 2003, 15:53:364.12.2003
do
[...]

Ja mam drukarke Lexmarka Z11, swoje lata juz ma ale jest bardzo tania w
utrzymaniu. W cartridge 12A1970 mam obecnie wstrzyknieta juz 3 strzykawke i
jak narazie drukuje super! Do tekstu w sam raz. Aha i najwazniejsze, nie
zasycha mi tusz jezeli dluzej nie drukuje. Po miesiacu odpalam i drukuje jak
z oryginalu :). Oczywiscie tusze jest gorszej jakosci :)) ale za 30zl za 2
strzykawki nie narzekam.
--
Marcin / biela _
www.biela.prv.pl ov o Athlon 1900XP | ASRock K78XE | 256/400