Dziwny pendrive

Norbert

Witam

Trafilem na allegro na aukcje z pendrivem, ktory ma w opisie m.in. takie
cuda:

"maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"

"UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"

O co chodzi?

Gdyby ktos chcial to tu adres aukcji: http://tinyurl.com/24fgnkb

Norbert

Roman

Użytkownik "Norbert" <nor...@reply.no> napisał w wiadomości

Wygląda że automat tłumaczył z chińskiego na polski fragment o prawach
autorskich.
Cena patrząc na następne aukcje tego pendriva też normalna, trzeba tylko
dokupić bilet z Chin.

JoteR

"Norbert" napisał:

> Trafilem na allegro na aukcje z pendrivem

Jak się grzebie w śmietniku, to należy liczyć się z tym, że można trafić na
kupę zawiniętą w pampersa.

"Po podłączeniu do komputera tworzy wirtualny dysk"
A raczej dysk fizyczny o wirtualnej pojemności.

> "maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"

Bo to jakieś stare reklamówki o pojemności 32 MB ;->

> "UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"

> O co chodzi?

Jak zwykle na (za przeproszeniem) Allegro - o skubanie jeleni, którym się
wydaje, że upolowali okazję. Pendrive o fizycznej pojemności rzędu
kilkudziesięciu MB z przeprogramowanym firmare, zgłaszającym niebotyczne
pojemności. Wystarczy jednak spróbować nagrać nań większy plik, np. właśnie
film czy obraz płyty, żeby się przekonać, iż za 30 zł można kupić co
najwyżej breloczek ani nośnik danych.

JoteR

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie2l42$o0d$1...@inews.gazeta.pl...

E no - bez jaj... Kupiłeś to i sprawdziłeś że tak jest? Czy tylko zgadujesz?

JoteR

"Pszemol" napisał:

> E no - bez jaj...

Skoro ci z tym wygodnie...

> Kupiłeś to i sprawdziłeś że tak jest?

Wolę się uczyć na doświadczeniach innych, niż robić za głupka cieszącego
się, że kupił 16-gigabajtowy pendrajw za 3 dychy. A ty masz jakiś interes w
tak żarliwej obronie handlarzy podejrzanymi nośnikami na (za przeproszeniem)
Allegro? Dużo płacą?

> Czy tylko zgadujesz?

Zajrzyj na a.p.a.

JoteR

m4rkiz

Użytkownik "Pszemol" <Psz...@PolBox.com> napisał w wiadomości grup

tu nie ma co sprawdzac, tak jest
za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie34al$o2b$1...@inews.gazeta.pl...

> Skoro ci z tym wygodnie...

???

> [...]
> się, że kupił 16-gigabajtowy pendrajw za 3 dychy. A ty masz jakiś interes
> w tak żarliwej obronie handlarzy podejrzanymi nośnikami na (za

??? Dobrze się czujesz? Pytam Cię czy jesteś pewny tego co mówisz.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale zarzucasz komuś publicznie oszustwo.

> Zajrzyj na a.p.a.

Co to takiego a.p.a?

Pszemol

"m4rkiz" <a...@bb.cpl> wrote in message news:ie34mc$om4$1...@speranza.aioe.org...

> tu nie ma co sprawdzac, tak jest
> za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

Niska cena to jeszcze nie dowód.

miab

W dniu 2010-12-12 14:16, Norbert pisze:

Skoro nie zapisuje plików video i obrazów gier które maja ok. 700MB to
pewnie podrasowana 512.

miab

animka

W dniu 2010-12-12 19:29, JoteR pisze:

Przecież ten Pszemol mieszka w Stanach. Już raczej teraz nie odczepisz
się od niego, będzie Cie męczył - jeśli to ten sam Pszemol.
Ja mam go w KF-ie od lat.

--
animka

JoteR

"Pszemol" napisał:

> ???

Że nie masz się w co podrapać.

> Nie wiem czy zauważyłeś, ale zarzucasz komuś publicznie oszustwo.

To mnie zaskarż, skoro już i tak robisz za najmimordę.

> Co to takiego a.p.a?

alt.pl.allegro.
Przygotuj od razu więcej pozwów.

JoteR

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie36fh$3pv$1...@inews.gazeta.pl...

> Że nie masz się w co podrapać.

Albo że Ty nie wiesz co to figura retoryczna.

> To mnie zaskarż, skoro już i tak robisz za najmimordę.

Nie jestem sprzedawcą. Po prostu pytam jako potencjalny klient.
Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
wiarygodność.

> alt.pl.allegro.

Wysyłasz mnie na inną grupę, ok.
Jakiś konkretny wątek z dowodami mam tam obejrzeć?
Wskażesz msg-id? Albo choć tytuł i datę?

Pszemol

"miab" <miw...@wp.pl> wrote in message

A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

Pszemol

"animka" <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message

> Przecież ten Pszemol mieszka w Stanach. Już raczej teraz nie odczepisz się
> od niego, będzie Cie męczył - jeśli to ten sam Pszemol.

Ty masz reputację głupiej blondynki w sieci, ale nikomu to nie przeszkadza
:-)

> Ja mam go w KF-ie od lat.

A szkoda, mogłabyś się czegoś nauczyć...

RadoslawF

Dnia 2010-12-12 20:28, U�ytkownik Pszemol napisa�:

> A co ma wielko�� pojedynczego pliku z ca�kowit� pojemno�ci� dysku?

Kup, sprawd� i nie zapomnij tu napisa� ile plik�w trzydziesto megowych
zmie�ci�e� na tym penie od nie oszusta.

Pozdrawiam

miab

W dniu 2010-12-12 20:28, Pszemol pisze:

Dla niektórych wielkość ma znaczenie.
A ten "gustowny Pen" "skierowane jest zarówno do kobiet jak i mężczyzn".
Podobnie jak i te:
http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/05/29/upcomingtrend-ebay-fake-flash-seller-warning-alert-china/
http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/06/15/upcomingtrend-ebay-fake-flash-seller-alert-china/

miab

JoteR

"Pszemol" napisał:

> Albo że Ty nie wiesz co to figura retoryczna.

Pszemolisz...

> Nie jestem sprzedawcą.

Ale najwyraźniej jego najmimordą, skoro tak tu pyskujesz. Masz jakieś
korzyści materialne z tej nieudolnej próby ochrony jego wizerunku czy robisz
to z bezinteresownej głupoty?

> Po prostu pytam jako potencjalny klient.

To, że ty znajdujesz przyjemność w kupowaniu złomu u idioty, który na
stronie "O mnie" przedstawia się w ten sposób:
"ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ GŁÓWNIE CZĘŚCI I
AKCESORI DO KOMPÓTERÓW I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
ZAREJSTROWANOM..."
to twoja sprawa, ale nie wpychaj w to szambo innych.

> Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
> wiarygodność.

Ty już dawno straciłeś. Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło się określenie
"pszemolić"?

> Wysyłasz mnie na inną grupę, ok.
> Jakiś konkretny wątek z dowodami mam tam obejrzeć?
> Wskażesz msg-id? Albo choć tytuł i datę?

Dzisiejszy wątek pt. "Takie aukcje tylko u SS;-)". Swoją drogą to znamienne,
że będąc tak zaangażowanym w obronę dobrego imienia handlarzy z (za
przeproszeniem) Allegro, nie czytujesz ich grupy. Oszczędziłoby ci to wielu
rozczarowań.

JoteR

Pszemol

"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

> Kup, sprawdź i nie zapomnij tu napisać ile plików trzydziesto megowych
> zmieściłeś na tym penie od nie oszusta.

Jesteście opóźnieni w rozwoju?

Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

Pszemol

"miab" <miw...@wp.pl> wrote in message

I to jest dopiero coś przekonywującego.

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie3ac6$k8j$1...@inews.gazeta.pl...

> Ale najwyraźniej jego najmimordą, skoro tak tu pyskujesz.

To naprawdę nie moja wina, że Ty masz bujną wyobraźnię
i wszędzie widzisz jakieś konszachty...

> Masz jakieś korzyści materialne z tej nieudolnej próby
> ochrony jego wizerunku czy robisz to z bezinteresownej głupoty?

Nie chronię żadnego wizerunku - pytam tylko Ciebie czy masz dowody
oszustwa które ogłaszasz. Jak do tej pory nie pokazałeś żadnych.

> [...]
> JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
> ZAREJSTROWANOM..."
> to twoja sprawa, ale nie wpychaj w to szambo innych.

Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie czy masz dowody oszustwa?

> Ty już dawno straciłeś. Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło
> się określenie "pszemolić"?

No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...
Najwyraźniej Ty do tej grupy należysz.

No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

konieczko

temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum od czasu
jat temat jest znany.

Pszemol

"konieczko" <tr...@ops.pl> wrote in message

> temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum
> od czasu jat temat jest znany.

Dla jednych stary, dla innych nowy...
Miliony nowych ludzi każdego dnia dowiaduje się miliony nowych rzeczy.

JoteR

"Pszemol" napisał:

> Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie

Potencjalnych nabywców, szukających w przedświątecznym amoku gwiazdkowych
upominków. Takie małe gówienko w zgrabnym etui w sam raz się na to nadaje.
Ja sygnalizuję, że warto czytać uważnie treść aukcji z takimi "okazjami" i
stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia.
Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

> czy masz dowody oszustwa?

Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni". Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do
wątku, więc przestań pszemolić.

> No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
> są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...

Czyli nadal uważasz, że to deszcz pada.

> No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.
Żaden ze znanych mi pendrajwów nie ma ograniczeń na wielkość pliku innych,
niż wynikające z ograniczeń systemu plków. Zatem zastrzeżenie "maksymalna
wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem,
że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść przytoczonej
aukcji. Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost:
"oferowany pendrive ma 16 GB pojemności", co jak dla mnie też jest dowodem
manipulacji. No ale grupowi specjaliści od zakupów na (za przeproszeniem)
Allegro już dawno stwierdzili, że taki tytuł aukcji jednoznacznie określa
pojemność. Więc skoro tak twierdzą "specjaliści", to mamy aukcję z
pendrajwem o pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku
większego niż 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w
porządku?

JoteR

RadoslawF

Dnia 2010-12-12 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

> Jesteście opóźnieni w rozwoju?

Ty jesteś co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

> Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
> gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

Dowody to musi mieć prokurator czy sąd, my nie mamy takiego
obowiązku i nie pozwolimy go sobie nałożyć przez takiego
typa jak ty.

> Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
> Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

Skoro dla ciebie ma to jakieś znaczenie to sobie pisz że mamy
"tylko przypuszczenia". Ale żeby nie wyjść na kompletnego idiotę
to powinieneś zamilknąć lub kupić tego pena i nam udowodnić że
byliśmy w błędzie. Wybór należy do ciebie.

Pozdrawiam

m4rkiz

Użytkownik "Pszemol" <Psz...@PolBox.com> napisał w wiadomości grup

niska cena (40% *najtanszego* pendrive tej wielkosci),
strona 'o mnie' na ktorej mozna przyczytac m.in.

"ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ GŁÓWNIE CZĘŚCI I
AKCESORI DO KOMPÓTERÓW I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
ZAREJSTROWANOM"

"W KOSZT WYSYŁKI WLICZANY JEST KOSZT OPAKOWAŃ OCHRONNYCH,
FOLII OCHRONNEJ, CZAS PAKOWANIA, KOSZT PALIWA NA DOJAZD
NA POCZTĘ, AMORTYZACJA SAMOCHODU."

wystarczajaco wyrazna poszlaka zeby trzymac sie od tego z daleka,
moim zdaniem spokojnie wystarczy tez zeby ostrzegac innych, ale
jak widze z instynktem samozachowawczym u ciebie na tyle kiepsko
ze nikt cie nie przekona ze "czarne jest czarne..."

m4rkiz

?Użytkownik "Pszemol" <Psz...@PolBox.com> napisał w wiadomości grup

> [...]
>
> Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
> Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

w odroznieniu od ciebie nie kazdy na tej grupie uwaza ze prawo do mowienia
o tym ze kule zabijaja otrzymuje sie dopiero po udanym strzale w swoj leb

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie3cml$tf$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
> stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia.

Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

> Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie o swoje
widzi-misię.

> Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni".
> Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do wątku, więc przestań pszemolić.

Nie wypieraj się teraz - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.
A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

> Czyli nadal uważasz, że to deszcz pada.

Czyli nadal uważam, że internet jest pełen idiotów którym niewiele
trzeba aby być "pewnym" że X to oszust albo że ktoś nie ma racji
bo inny ktoś użył przeciw niemu argumentu personalnego...

> Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.

To tylko Twoja wyobraźnia, nie dowody.

> [...]
> wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem,
> że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść

A dla mnie nie jest dowodem.

> Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost: "oferowany
> pendrive ma 16 GB pojemności",

Jak to nie??? Ślepy jesteś?

> co jak dla mnie też jest dowodem manipulacji.

Bo Ty wszędzie widzisz konszachty i manipulacje :-)
Może masz coś z głową?

> [...]
> pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku większego niż
> 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w porządku?

Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

Pszemol

"m4rkiz" <a...@bb.cpl> wrote in message news:ie3fdh$ksn$1...@speranza.aioe.org...

Domysły i poszlaki to nie dowody.

Pszemol

> Ty jesteś co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

> Dowody to musi mieć prokurator czy sąd, my nie mamy takiego
> obowiązku i nie pozwolimy go sobie nałożyć przez takiego
> typa jak ty.

Dowody to musi mieć ten, kto oskarża innego o oszustwo.
Bez dowodów oskarża tylko skończona szmata bez honoru.

> [...]
> to powinieneś zamilknąć lub kupić tego pena i nam udowodnić że
> byliśmy w błędzie. Wybór należy do ciebie.

Wyjść na idiotę w oczach idiotów to żaden wstyd.

Pszemol

"m4rkiz" <a...@bb.cpl> wrote in message news:ie3fo8$lrc$1...@speranza.aioe.org...

Nie musisz kupić TY abyś Ty wiedział że nie ma 16GB.
Pytam się czy ktoś kupił i sprawdził. Znasz kogoś takiego?

Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
językowe na stronie o mnie... Ale nie przeszkadzało Wam to już linczować
gostka za oszustwo. Taka podatność gawiedzi na lincz mnie drażni, dlatego
zapytałem o dowody, których jak się okazało nie mieliście...

Arkadiusz Dymek

W dniu 12/12/2010 3:10 PM, JoteR wrote:

> pojemności. Wystarczy jednak spróbować nagrać nań większy plik, np.
> właśnie film czy obraz płyty, żeby się przekonać, iż za 30 zł można
> kupić co najwyżej breloczek ani nośnik danych.

Z tym się nie zgodzę. Za 25 zł kupiłem ostatnio jak najbardziej normalne
Kingstony 4 GB. W normalnym, stacjonarnym sklepie.

Pozdrawiam
Arkadesh

Jacek S

W dniu 2010-12-12 19:35, m4rkiz pisze:

> tu nie ma co sprawdzac, tak jest
> za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

E no, bez przesady. Zupełnie przypadkiem, chodząc dzisiaj za namową
swojej żony po marketach ( no wiem, markety...) w świątecznym, kuva,
nastroju widziałem całkiem nowe, nie przechodzone, 4GB Sandisc'i za 19zł
( Auchan ) i 4GB Kingston'y za 29zł ( Carreour ) - pewnie, że
prawdopodobnie to jakieś lipne reklamówki, no ale chyba lepsze, niż w
tej aukcji - więc za 3 dyszki coś tam już 4GB ( no 16 raczej nie, ale
wspominasz akurat 2 i 4GB) kupisz:)

--
Jacek S.

Jacek S

W dniu 2010-12-12 22:39, m4rkiz pisze:

> [...]
>
> wystarczajaco wyrazna poszlaka zeby trzymac sie od tego z daleka,
> moim zdaniem spokojnie wystarczy tez zeby ostrzegac innych

No, tu to akurat trudno się z Tobą nie zgodzić.
--
Jacek S.

konieczko

W dniu 2010-12-12 21:41, Pszemol pisze:

Ty nie jestes ludziem jestes poldebilnym lemingiem.

Pszemol

"konieczko" <tr...@ops.pl> wrote in message

Bo Ty jesteś całodebilnym?

JoteR

"Pszemol" napisał:

> Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni". Masz jakieś problemy
z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

> Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie
> o swoje widzi-misię.

A ja mam w głębokim poważaniu, co ci się podoba, a co nie. Tu jest grupa
dyskusyjna i ja wyrażam swój pogląd, a ty możesz co najwyżej pienić się
bezsilnie.

> Nie wypieraj się teraz

Przytocz cytat albo spadaj na drzewo.

> - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.

Bo moim zdaniem - nie ma. Nie ma tego również podanego wprost w opisie
przedmiotu, więc o co chodzi?

> A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

To twoja interpretacja. Tu nie mam moderatorów, więc możesz napisać dowolny
idiotyzm.

> To tylko Twoja wyobraźnia, nie dowody.

Więc wyobrażaj sobie dalej, że kupisz za 3 dychy pendrive o pojemności 16
GB.

> A dla mnie nie jest dowodem.

"...nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne"
Gratuluję wzorców.

> Jak to nie??? Ślepy jesteś?

Ponownie: przytocz cytat *z opisu* lub z podanej (a raczej: nie podanej tam)
specyfikacji, albo spadaj na drzewo.
To, że ktoś umieścił ów przedmiot w dziale "Flash 16 GB" i nazwał "PenDrive
16 GB" nie świadczy o niczym. Tu nie Amazon czy inszy Ebay, tylko polskie
(za przeproszeniem) Allegro, gdzie cwaniaczek na cwaniaczku krętaczem
pogania.
Tu masz przykład aukcji, gdzie podana specyfikacja pozwala mieć nadzieję, że
zakupiony pendrive może mieć pojemność 16 GB:
http://allegro.pl/pamiec-usb-pqi-u273-16gb-20mb-sec-chorzow-fvat-i1345173142.html

> Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

No to masz zmartwienie. Ale to już twój problem.

JoteR

JoteR

"Arkadiusz Dymek" napisał:

> Z tym się nie zgodzę. Za 25 zł kupiłem ostatnio jak najbardziej
> normalne Kingstony 4 GB. W normalnym, stacjonarnym sklepie.

Ale tu mowa jest o pendrajwie o rzekomej pojemności 16 GB. Może faktycznie
zastosowałem zbyt duży skrót myślowy, zdanie powinno brzmieć:
"za 30 zł można kupić co najwyżej breloczek a nie nośnik danych o tej
pojemności."

JoteR

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie3i72$mu6$1...@inews.gazeta.pl...

> Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni".
> Masz jakieś problemy z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

Skubanie jeleni = oszustwo.

RadoslawF

Dnia 2010-12-12 22:54, Użytkownik Pszemol napisał:

> Dowody to musi mieć ten, kto oskarża innego o oszustwo.
> Bez dowodów oskarża tylko skończona szmata bez honoru.

Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
jesteś "skończona szmata bez honoru"

> Wyjść na idiotę w oczach idiotów to żaden wstyd.

Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
to żaden wstyd. :-)
I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

Pozdrawiam

Roman

> Niska cena to jeszcze nie dowód.

http://allegro.pl/pendrive-16gb-skora-usb-flash-mega-promocja-i1359017293.html
kup i napisz recenzję
ryzykujesz tylko 39.90 + przesyłka 20 zł = 59.90

alternatywa
8 GB
http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/kingston-dt100-g2-8gb.bhtml
41 zł
16 GB
http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/kingston-dt100-g2-16gb.bhtml
75 zł
niestety wolne zapis 5 MB/s
taniej też można kupić ale te sklepy są wszędzie

zamiast pendriva 16 GB można kupić HDD 2.5 w Biedronce 320 GB 150 zł, 500
GB 200 zł, 1 TB 250 zł

Urządzenia z Chin tanieją , podruby iPhona które kosztowały 400 zł teraz
stoją po 120 zł ale zarabia się na kosztach przesyłki ( 100 zł)

JoteR

"Pszemol" napisał:

> Skubanie jeleni = oszustwo.

NTG. Spadaj z tą sofistyką na pl.soc.prawo.

JoteR

JoteR

"Pszemol" napisał:

> Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
> to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
> językowe na stronie o mnie...

Czyli innymi słowy przyznajesz, że jesteś jednym z tych bęcwałów, którzy
mając wszelkie przesłanki do podejrzeń, iż podana im kawa jest gorąca - nie
uwierzą, dopóki nie przeczytają takiego ostrzeżenia na kubku? Doprawdy, nie
ma się czym chwalić. Bo trzeba być naprawdę wysokiej klasy bęcwałem, żeby
wchodząc na grupę, na której są ludzie, którzy "zjedli zęby" na sprzęcie
komputerowym *w Polsce*, zakładać że nie wiedzą o czym piszą. I że do
wyciągnięcia wniosków nie są im potrzebne publikacje w amerykańskich
piśmidłach dla ubogich duchem, lecz przede wszystkim doświadczenie nabyte w
warunkach *polskich*. Ale jak widać - dla ciebie liczy się tylko to, co
zamieszczono w kolorowej prasie, inni som gupi i już. I potupaj jeszcze
nóżką.

JoteR

Mariusz Kruk

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"

>I to jest dopiero coś przekonywującego.

"Przekonywającego", albo "przekonującego". Naucz się polskiego.

--
Kruk@ -\ |
}-> epsilon.eu.org |

Nathan

> [...]
>
> "maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"
>
> "UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"

Mam takie cudo. Dostałem jako reklamówkę czegoś tam. Wolne toto i
jakichś ważniejszych bambetli to bym na tym nie przechowywał - parę
znajomych osób narzekało, że straciło pliki. Jedna, ewentualna, zaleta
to nobliwo-skórzany wygląd. Ot tania chińszczyzna.
.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

Pszemol

> Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
> A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
> nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
> jesteś "skończona szmata bez honoru"

Nigdzie nie napisałem że facet jest niewinny, to raz.
A dwa - domniemanie niewinności przy braku dowodów winy
to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

> Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
> to żaden wstyd. :-)
> I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.

Pszemol

"Mariusz Kruk" <Marius...@epsilon.eu.org> wrote in message

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
>
> "Przekonywającego", albo "przekonującego". Naucz się polskiego.

:-) Dzięki!

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie3kmd$2n9$1...@inews.gazeta.pl...

To nie sofistyka. To jest normalne rozumienie języka polskiego.
Bo czym się dla Ciebie różni skubanie jeleni od oszustwa?

Pszemol

JoteR, Po co te emocje? Lecz się! Może jeszcze nie jest za późno...

RadoslawF

Dnia 2010-12-13 17:12, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
> Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

Mam wrażenie że ty nie dorosłeś do zrozumienia co zgodnie
z prawem będzie uznane za winę a co może być uznawane za winę
przez osoby fizyczne.

> Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.

Za to ty zrozumiałeś i próbujesz odwrócić kota ogonem.
Powodzenia, może kiedyś ci się uda.
:-)

Pozdrawiam

JoteR

"Pszemol" napisał:

> To nie sofistyka. To jest normalne rozumienie języka polskiego.
> Bo czym się dla Ciebie różni skubanie jeleni od oszustwa?

Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

JoteR

atm

> [...]
> znajomych osób narzekało, że straciło pliki. Jedna, ewentualna, zaleta
> to nobliwo-skórzany wygląd. Ot tania chińszczyzna.

Mozesz wrzucic info odnosnie pojemnosci? Zakonczy to dyskusje.

Pszemol

"JoteR" <jo...@pf.pl> wrote in message news:ie5vb0$96q$1...@inews.gazeta.pl...

A co z jeleniem?

Pszemol

> Mam wrażenie że ty nie dorosłeś do zrozumienia co zgodnie
> z prawem będzie uznane za winę a co może być uznawane
> za winę przez osoby fizyczne.

Jeśli Ty widzisz tu jakąś różnicę to właśnie jest problem który
sygnalizowałem wcześniej: nie nadajesz się do życia w cywilizowanym
społeczeństwie gdzie domniemanie niewinności jest zasadą uniwersalną
która obowiązuje wszędzie, a nie tylko w sądzie.
Ty nadajesz się do czasów, gdzie publiczne lincze bez sądów i palenie
na stosie czarownic "bo ktoś rzucił oskarżenie" były codziennością...

> Za to ty zrozumiałeś i próbujesz odwrócić kota ogonem.
> Powodzenia, może kiedyś ci się uda.
> :-)

Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

konieczko

> Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

Ale jestes Jeleniem !

RadoslawF

Dnia 2010-12-13 21:46, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> Ty nadajesz się do czasów, gdzie publiczne lincze bez sądów i palenie
> na stosie czarownic "bo ktoś rzucił oskarżenie" były codziennością...

Ty faktycznie jesteś idiotą dla którego uznanie winnym przez kogoś jest
równoznaczne z linczem czy paleniem na stosie.
Ale jak rozumiem tego mojego postu gdzie nawoływałem do palenia
na stosie lub linczu dziwnym trafem nie będziesz w stanie wskazać.

> Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

Nie zrozumiałeś i jesteś.

Pozdrawiam

Pszemol

"konieczko" <tr...@ops.pl> wrote in message news:ie61ep$m6$1...@news.onet.pl...

> Ale jestes Jeleniem !

Nie martw się, nie kupiłem tego USB Flash drive... :-)

Pszemol

> [...]
> Ale jak rozumiem tego mojego postu gdzie nawoływałem do palenia
> na stosie lub linczu dziwnym trafem nie będziesz w stanie wskazać.

Z tym stosem to tylko przykład, abyś lepiej zrozumiał...
Szkoda że niestety nie wyszło. Przeceniłem Cię - sorry.

> Nie zrozumiałeś i jesteś.

Tak jak już pisałem - bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów
to żaden wstyd.

RadoslawF

Dnia 2010-12-13 22:27, Użytkownik Pszemol napisał:

> Z tym stosem to tylko przykład, abyś lepiej zrozumiał...
> Szkoda że niestety nie wyszło. Przeceniłem Cię - sorry.

Czyli jak się napisze głupotę dla której nie ma wytłumaczenia
najlepiej nazwać ją przykładem.

> Tak jak już pisałem - bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów
> to żaden wstyd.

"Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
to żaden wstyd. :-)
I jak to idiota zapomniałeś o oczach innych czytających."

Pozdrawiam

Pszemol

> Czyli jak się napisze głupotę dla której nie ma wytłumaczenia
> najlepiej nazwać ją przykładem.

To co napisałem jest głupotą dla której nie ma wytłumaczenia
tylko dla idioty, który ma problemy ze zrozumieniem analogii.

> "Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
> to żaden wstyd. :-)
> I jak to idiota zapomniałeś o oczach innych czytających."

Na razie nikt mądry nie nazwał mnie idiotą tylko Ty.
A bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów nie jest wstydem.

RadoslawF

Dnia 2010-12-13 23:47, Użytkownik Pszemol napisał:

> To co napisałem jest głupotą dla której nie ma wytłumaczenia
> tylko dla idioty, który ma problemy ze zrozumieniem analogii.

Czyli swoja głupotę teraz tłumaczysz analogią.
:-)

> Na razie nikt mądry nie nazwał mnie idiotą tylko Ty.
> A bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów nie jest wstydem.

Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.
:-)

Pozdrawiam

Dawid

W dniu 2010-12-14 00:36, RadoslawF pisze:

> Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.

Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
Cały czas prowadzisz stary, bravo :-)

RadoslawF

Dnia 2010-12-14 02:04, Użytkownik Dawid napisał:

> Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
> Cały czas prowadzisz stary, bravo :-)

Jeszcze cię boli że w wyszedłeś na głupka w rozmowie ze mną ?
To rozmawiaj dalej, bolec będzie bardziej.
:-)

pozdrawiam

Roman

Vituniu

> wchodzimy na stronę firmową i nie widzimy naszego pendriva

To akurat niczego nie dowodzi. Owszem - jest jakims
sygnalem ostrzegawczym, ale pelno w okol przykladow
produktow nie istniejacych w katalogach producentow.

pozdrawiam,
Vituniu.

Dawid

W dniu 2010-12-14 09:33, RadoslawF pisze:

nic nie boli.
ty wychodzisz na idiote w każdym poście i jeszcze się tym chwalisz,
dobry jesteś.
PLONK debilu

RadoslawF

Ciebie jak widzę zabolało i to nieźle.

Pozdrawiam

Nathan

W dniu 2010-12-13 21:33, atm pisze:
Małe info:
Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

HD Tune: Generic Flash Disk Information

Firmware version : 8.00
Serial number :
Capacity : 15.6 GB (~16.8 GB)
Buffer size : n/a

S.M.A.R.T : no
48-bit Address : no
Read Look-Ahead : no
Write Cache : no
Host Protected Area : no
Device Configuration Overlay : no
Automatic Acoustic Management: no
Power Management : no
Advanced Power Management : no
Power-up in Standby : no
Security Mode : no
Firmware Upgradable : no

Partition : 1
Drive letter :
Label :
Capacity : 15999 MB
Usage : 0.00%
Type : FAT32
Bootable : No

atm

> HD Tune: Generic Flash Disk Information

> [...]

Dzieki za info, to powinno rozwiac watpliwosci.
Pozdrawiam

Przemysław Ryk

Dnia Tue, 14 Dec 2010 16:23:09 +0100, Nathan napisał(a):

> Małe info:
> Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

> [...]

(ciach...)

> Capacity : 15999 MB
> Usage : 0.00%
> Type : FAT32
> Bootable : No

To teraz wrzuć na niego te 16 GB danych i daj znać, czy to było możliwe.

[ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]
[ (...) You're fine. Patient: I don't get it. House: Cool. ]
[ ("House M.D. 4x09 Games") ]

miab

W dniu 2010-12-14 16:23, Nathan pisze:

> Małe info:
> Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

> [...]

To teraz użyj np.:
http://www.hotfix.pl/h2testw-diagnostyka-pendrive-karty-pamieci-dysku-usb-a263.htm
Fake na tym właśnie polega ze raportuje zmanipulowana, wadliwą, zawyżona
pojemność pena.

miab

Nathan

W dniu 2010-12-14 18:02, miab pisze:

> [...]
>
> Fake na tym właśnie polega ze raportuje zmanipulowana, wadliwą, zawyżona

OK. Jutro wieczorkiem przedstawie raporcik.

Remek

Użytkownik "JoteR" napisał:

> Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

Zlituj się i nie karm już tego trolla. Nie chcę uzywać mocniejszych
określeń. Nie warto na niego męczyć klawiatury.

Pzdr

Jacek S

W dniu 2010-12-14 16:11, RadoslawF pisze:

> Ciebie jak widzę zabolało i to nieźle.
>

> Pozdrawiam

Oczywiście wiesz, co to PLONK?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk
To po co odpisujesz?
Gość Cie ma w dupie, i już nie widzi Twoich postów - odpuść...

--
Jacek S.

RadoslawF

Dnia 2010-12-14 23:02, Użytkownik Jacek S napisał:

> Oczywiście wiesz, co to PLONK?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk
> To po co odpisujesz?
> Gość Cie ma w dupie, i już nie widzi Twoich postów - odpuść...

Gdyby tak było to nie widział by dotychczasowych.
Nie pierwszy raz mnie plonkuje. :-)

Pozdrawiam

Nathan

W dniu 2010-12-14 19:00, Nathan pisze:

> OK. Jutro wieczorkiem przedstawie raporcik.

Oto raporcik. Ile ma pendrive? Info: obszar zajety przed testem to
jakies 300MB

Warning: Only 15709 of 15984 MByte tested.
The media is likely to be defective.
3.1 GByte OK (6709248 sectors)
12.1 GByte DATA LOST (25462784 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
12.1 GByte corrupted (25462784 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x00000000bdf00000
Expected: 0x00000000bdf00000
Found: 0x0000000000000000
H2testw version 1.3
Writing speed: 10.3 MByte/s
Reading speed: 13.7 MByte/s
H2testw v1.4

Vituniu

> Oto raporcik. Ile ma pendrive?
>
> Warning: Only 15709 of 15984 MByte tested.
> The media is likely to be defective.
> 3.1 GByte OK (6709248 sectors)
> 12.1 GByte DATA LOST (25462784 sectors)

A na ile Ci to wyglada? ;)

pozdrawiam,
Vituniu

PS:
A teraz przepros wszystkich, ktorzy na podstawie
Twojej wczorajszej wiadomosci zdazyli go sobie
zakupic. ;)

Nathan

W dniu 2010-12-15 14:05, Vituniu pisze:

Nikogo do kupna nie namawiałem. Przyznam uczciwie, że poprzedni raport
był kiepski. Zresztą pisałem wcześniej, ze znajomi narzekali na zgubione
pliki.

miab

W dniu 2010-12-15 13:59, Nathan pisze:

> [...]
> 12.1 GByte DATA LOST (25462784 sectors)
> Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
> 0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)

Czyli to nie jest pendrive tylko kompletny śmieć pendrive-opodobny dla
zmylenia przeciwnika.

miab