Jaką drukarę wybrać?

0 wyświetleń

-=Przemek=-

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 10:48:1318.08.2002
do
Obecnie mam HP400 i chciałbym kupić coś nowego i najlepiej jak najtańszego.
W związku z tym, że do HP nabrałem zaufania, bo na przykładzie mojej
drukarki widzę, że jest nie do zdarcia, myślę też o HP.
Czy HP845C to dobry wybór? Drukarka ma służyć do wydruków na domowe (szkolne
i zawodowe) potrzeby, oferować przyzwoitą jakość i być tania w eksploatacji.
Czy jest sens dopłacać do czegoś droższego?

Krzysztof

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 11:13:1118.08.2002
do
Tak, HP sa niezle, ale wes pod uwage koszty drukowania. Drukarki te sa tanie
nie bez powodu. Firma robi pieniadze nie na drukarkach jako takich, a na
tuszach do niej. Bierz pod uwage koszt cartridge. Nie polecam Canon'a.
K.

Paweł Ignatowicz

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 11:18:1118.08.2002
do
Użytkownik "-=Przemek=-" napisał w wiadomości ...

Moim zdaniem obecnie nie warto kupować tej drukarki. Posiada ona tylko
złącze USB i korzysta z systemu druku PhotoRet 2. Najnowszym systemem HP
obecnie jest PhotoRet 4. Ceny drukarek nowszych nie różną się aż tak bardzo
(generalnie to ceny wszystkich drukarek atramentowych typowo domowych są na
porównywalnym poziomie). Koszt utrzymania drukarki jest w 90% związany z
kosztem cartridge'ów z tuszami, a te z kolei wogóle się nie różnią (piszę o
porównianiu PhotoRet2 - PhotoRet3 - PhotoRet4). Tak więc proponuję
zastanowić się nad jakąś drukarką z serii HPDJ9xxC (PhotoRet3) lub może
najnowsze cacka HPDJ5550 (PhotoRet4).

PS. Nie interesuj się modelem HPDJ956 - badziew.

Pozdr
Paweł

-=Przemek=-

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 11:38:1018.08.2002
do

Użytkownik "Paweł Ignatowicz" <pigna...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> Moim zdaniem obecnie nie warto kupować tej drukarki. Posiada ona tylko
> złącze USB i korzysta z systemu druku PhotoRet 2. Najnowszym systemem HP
> obecnie jest PhotoRet 4.

a czy naprawde jest az taka duza roznica w jakosci grafiki wydrukowanej w
PhotoRet2 a w PhotoRet3?
W porownaniu do mojej HP400 nawet PhotoRet2 jest cudem! :)
Czy DJ920 bylby wiec lepszym rozwiazaniem?

TadekW

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 12:07:0818.08.2002
do

Użytkownik "-=Przemek=-" <corn...@darmo.alter.pl> napisał w wiadomości

> [...]
(szkolne
> i zawodowe) potrzeby, oferować przyzwoitą jakość i być tania w

Jeżeli już to HP 840, ma porty USB i LPT, reszta jest taka sama. Zainteresuj
się HP930 - model sprawdzony, powszechnie uznany za dobry, a co
najważniejsze ma duże atramenty i z racji powszechności dostępne niedrogie
zamienniki. Model już nie produkowany ale dostępne są w sprzedaży nowe lub
używane na allegro (tam ceny chodzą do 350 zł). Rozwinięciem tego modelu
jest hp960 ta ma tą samą technologię ale ma też własny procesor i zdaje się
8 MB pamięci co też nie jest bez znaczenia, wada - jest nieco droższa. Ja
mam od jakiegoś czasu właśnie używaną hp930 i jestem z niej zadowolony.

-=Przemek=-

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 12:12:0118.08.2002
do

Użytkownik "TadekW" <tad...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się HP930 - model sprawdzony, powszechnie uznany za dobry, a co
> najważniejsze ma duże atramenty i z racji powszechności dostępne niedrogie

a ceny tych wiekszych pojemnikow sa takie jak tych malych dla HP845?

TadekW

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 12:20:0818.08.2002
do

Użytkownik "-=Przemek=-" <corn...@darmo.alter.pl> napisał w wiadomości
Z grubsza ceny atramentów są zbliżone, bo to nie atrament rzutuje na cenę
tylko pojemnik, jeżeli się nie mylę to HP 840 i 845 mają te mniejsze
pojemniki (zajrzyj na
http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpa00585.html tam
maszinformacje o atramentach albo np. http://www.jw.com.pl/ tam dowiesz
się co nieco o napełnianiu i cenach. Ogólnie im większa pojemność tym
mniejsza cena jednostkowa wydruku.

Paweł Ignatowicz

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 14:37:5418.08.2002
do
Użytkownik "TadekW" napisał w wiadomości ...

> [...]
> się HP930 - model sprawdzony, powszechnie uznany za dobry, a co
> najważniejsze ma duże atramenty i z racji powszechności dostępne niedrogie

Tyle, że 930 to była niezbyt długa seria, a co za tym idzie musiało coś na
to wpłynąć, że w miarę szybko została zastąpiona przez HPDJ940C ....

> Model już nie produkowany ale dostępne są w sprzedaży nowe lub
> używane na allegro (tam ceny chodzą do 350 zł).

Tyle, że ja bym wolał dodać kilka PLN więcej i kupić nową i nowszy model.

> Rozwinięciem tego modelu
> jest hp960 ta ma tą samą technologię ale ma też własny procesor i zdaje
> się
> 8 MB pamięci co też nie jest bez znaczenia, wada - jest nieco droższa.

To nie wada - to zaleta! "Nieco" a nie "sporo" ..... jeśli już z linii 9xx,
to polecałbym właśnie HPDJ960C.

> Ja
> mam od jakiegoś czasu właśnie używaną hp930 i jestem z niej zadowolony.

Generalnie proponuję zakupić HPDJ960C albo "zaryzykować" i wypróbować
najświeższe bułeczki z PR4 (design mają super!)

PS. Moje sugestie popieram przetestowaniem większości z tych drukarek w
firmie. Mam też w domu HPDJ840C i HPDJ960C ....

Paweł Ignatowicz

Sybaryta

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 14:45:4118.08.2002
do

Użytkownik TadekW <tad...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajoglo$qc5$1...@news2.tpi.pl...

> najważniejsze ma duże atramenty i z racji powszechności dostępne niedrogie
> zamienniki. Model już nie produkowany ale dostępne są w sprzedaży nowe lub

kazdy naboj od HP mozna naladowac duzo wiecej niz jest nalane fabrycznie. Sa
nawet takie stacje cisnieniowe Jet-teca i caly naboj okolo 40 ml wchodzi do
15 ml od HP 845 bez problemu.

-=Przemek=-

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 15:57:4718.08.2002
do

Użytkownik "Paweł Ignatowicz" <pigna...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajopep$s70

> Generalnie proponuję zakupić HPDJ960C albo "zaryzykować" i wypróbować
> najświeższe bułeczki z PR4 (design mają super!)

HP960 jak najbardziej, ale mi zależy na cenie a podejrzewam, że nawet z
jakości i szybkości HP845 będę w pełni zadowolony.
A czy do HP845 lub 920 można kupić jakieś głowice z atramentem (nie HP)
większe niż standardowe? np. 40ml?

Robert P.

nieprzeczytany,
18 sie 2002, 17:06:0518.08.2002
do

> Tyle, że 930 to była niezbyt długa seria, a co za tym idzie musiało coś na
> to wpłynąć, że w miarę szybko została zastąpiona przez HPDJ940C ....

> [...]

tak , tak musialo wplynac- pojemniki od 930 maja dwa razy wiecej atramentu
niz 940, czy jakakolwiek inna z nowej serii
Z duzymi pojemnikami (45 ml) HP juz NIE PRODUKUJE, z odzysku mozna dostac HP
930, HP 960 (photoret III)
lub HP 710, HP720 (photoret II). Jesli chcesz uzywac oryginalnych atramentow
to polecam wlasnie ktoras z tych wycofanych kupiona z drugiej reki. Sam mam
710 i jestem zadowlony.

Robert P.

Nowe wiadomości: 0