Problem z instalacją windowsa Home XP

Bogdan

Proszę o pomoc w sprawie instalcaji systemu win XP home. Kupiłem laptopa
Fujitsu Siemens Amilo Pi 1536.W czasie instalacji pyta o sterowniki sata.Daje
do zewnętrznej stacji dysków dyskietkę z driverami, które skopiowałem z płytki
cd. Wszystko jest ładnie widzi dysk, dziele go na partycję i zaczynam
instalację.Przechodzi formatowanie i w czasie kopiowania wyskakuje komunikat :
"włóż dysk oznaczony etykietą Intel Matrix Storage Manager driver do stacji
A:" Wrzucałem już wiele różnych kombinacji plików, ale nic się nie dzieje.
Wcześniej, jak miałem podobny problem to w biosie wyłączałem opcję sata native
(czy jakoś tak) i wszystko szło tak jak należy. Tutaj w biosie prawie nic nie
ma. dosłownie kilka opcji, które można zmienić nie związanych z satą.Może jest
jakiś sposób, żeby zobaczyć więcej opcji w biosie ? Do dyspozycji mam dwa
klawisze F2 i F12. Pierwszy wejście do biosu, drugi wybór napędu startowego.
Prosze o pomoc ?

Pozdrawiam
Bogdan

Michal Kawecki

"Bogdan" <bogdanpi...@onet.eu> wrote in message

Potrzebujesz odpowiedniej dyskietki ze sterownikami. Albo zintegruj instalkę
z nimi przy pomocy nLite. Tu czytaj:
http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=1050711&admit=-682735245+1167387782945+28353475
http://www.amilo-forum.com/topic,26,-Installation-of-Windows-XP-Home-Pro-PE-FAQs.html
--