Logowanie za pomoca us=B3ug terminalowyc h - problem.

1 wyświetlenie

Lukasz

nieprzeczytany,
5 paź 2004, 05:49:045.10.2004
do
Witam.

Mam kłopot.
Nie mogę zalogować się do serwera usług terminalowych z wykorzystaniem
klienta tychże usług.
Dotyczy to użytkowników innych niż Administrator.

Z punktu widzenia logowania wyświetlany jest komunikat:
"Nie masz dostępu do logowania się do tej sesji."

Z punktu dziennika zdarzeń komunikat brzmi:
Nie można załadować ścieżki profilu serwera terminali. Zauważ, że długość
ścieżki profilu musi mieć mniej niż 256 znaków. Nazwa użytkownika:...
Domena:...
Żródło: Winlogon
Kategoria: Brak
Identyfikator zdarzenia: 1218
Typ: Błąd"

Domena i serwer usług terminalowych oparte na Windows 2003 Server.

Możecie mi wytłumaczyć, o co chodzi i jak to zwalczyć?

Z góry dziękuję
Krzysztof

Nowe wiadomości: 0