kropka i przecinek

284 wyświetlenia

Irek N.

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 17:44:2314.03.2010
do
Cześć,
pracuję używając programu w którym miejsce dziesiętne dla wprowadzanej
wartości jest określane kropką. Winows (XP HE32) natomiast ma na
klawiaturze numerycznej przecinek, co mocno mnie denerwuje ostatnio. Czy
jest jakaś prosta metoda na zamianę tego jednego klawisza?

Pozdrawiam.
Irek.N.

Marek

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 17:54:1814.03.2010
do
Irek N. pisze:

Polecam program dostępny na http://fonty.pl/sklep,20,gratisy.htm

--
Marek

Irek N.

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 18:01:5014.03.2010
do
> Polecam program dostępny na http://fonty.pl/sklep,20,gratisy.htm

Ok, THX, ale ja chcę tylko kropkę, wszelkie inne modyfikacje nie są mile
widziane.

Pozdrawiam.
Irek.N.

Araneus Diadematus

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 18:19:3114.03.2010
do

Użytkownik "Irek N." <ja...@taki.tajny.jest> napisał w wiadomości

> Ok, THX, ale ja chcę tylko kropkę, wszelkie inne modyfikacje nie są
> mile widziane.

Klawiatura polska maszynistki, czy programisty?

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,

Irek N.

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 18:50:2814.03.2010
do

> Klawiatura polska maszynistki, czy programisty?

Programisty.

Irek.N.

Marek

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 19:28:3614.03.2010
do
Irek N. pisze:

> Ok, THX, ale ja chcę tylko kropkę, wszelkie inne modyfikacje nie są mile
> widziane.

Pamiętam, że program jest konfigurowany w dość szerokim zakresie.

--
pzdr
Marek

Animka

nieprzeczytany,
14 mar 2010, 21:07:2514.03.2010
do
W dniu 2010-03-14 22:44, Irek N. pisze:

Można to chyba przestawić. Gdzieś na tablicy czy tabeli numeracyjnej w
Windowsie.

--
animka

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 02:33:2915.03.2010
do
In news:hnjlbc$djf$1...@news.dialog.net.pl,
*Irek N.* <ja...@taki.tajny.jest> typed:

A żeby zrobić klawiaturę polską z kropką, należy w pliku KBDPL1.KBD,
w takim ciągu:
,./\,~!@#$%^&*()_+
zmienić drugi przecinek na kropkę:
,./\.~!@#$%^&*()_+
wtedy z klawiatury numerycznej będzie kropka.

Uwaga: Zmiany dokonaj edytorem binarnym a nie tekstowym
poszukaj jakiegos hexedita i nim zmien.

lub pobierz mocny akcent z
http://windows.home.pl/akcent.htm
Nastepnie w Rejestrze nalezy dokonac zmian:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layouts\00030415
"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"
"Layout Id"="0108"
"Layout Text"="Polski"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
Keyboard Layout\DosKeybCodes
"00030415"="pl"
oraz skopiowac pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla.dll

Irek N.

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 02:56:2415.03.2010
do

> Uwaga: Zmiany dokonaj edytorem binarnym a nie tekstowym
> poszukaj jakiegos hexedita i nim zmien.

Dzięki śliczne, hexedit używany na codzień, więc dam radę :)

Miłego.
Irek.N.

Irek N.

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 03:57:3515.03.2010
do
> [...]
> zmienić drugi przecinek na kropkę:
> ,./\.~!@#$%^&*()_+
> wtedy z klawiatury numerycznej będzie kropka.

Mam pewien problem, w zasadzie nawet dwa.
Nie mogę namierzyć pliku o którym piszesz, a podobną frazę (!@#$%)
znalazłem tylko w kb16.com

Help :)

__
Irek.N.

JU

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 05:23:3715.03.2010
do
W dniu 14.03.10 22:44, Irek N. pisze:

Polecam http://windows.home.pl/akcent.htm

--
Pozdrawiam: JU

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 11:30:5915.03.2010
do
In news:hnkp93$u7d$1...@news.dialog.net.pl,
*Irek N.* <ja...@taki.tajny.jest> typed:

Moja pomłka, plik kbdpl1.dll lub kbdpl.dll

Sprawdź w rejestrze jaki to plik::
HKEY_LOCAL_MACHINE\piotr\ControlSet003\Control\Keyboard Layouts\00000415
"Layout Display Name"="Polski (programisty)"
"Layout File"="KBDPLA1.DLL

HKEY_LOCAL_MACHINE\piotr\ControlSet003\Control\Keyboard Layouts\00010415

"Layout Display Name"="Polski"
"Layout File"="KBDPLA.DLL"

--

Irek N.

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 12:52:0615.03.2010
do
> Sprawdź w rejestrze jaki to plik::
> HKEY_LOCAL_MACHINE\piotr\ControlSet003\Control\Keyboard Layouts\00000415
> "Layout Display Name"="Polski (programisty)"
> "Layout File"="KBDPLA1.DLL

w HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Control\Keyboard Layouts\00000415
znalazłem plik KBDPL1.dll

W tym pliku nie ma za to takiej frazy jak podałeś.
Pozamieniałem wszystkie wystąpienia 0x2C na 0x2E (jak szaleć to szaleć
;) ale nie pomogło :(

Pozdrawiam.
Irek.N.

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 14:02:2015.03.2010
do
In news:hnlojc$g6m$1...@news.dialog.net.pl,
*Irek N.* <ja...@taki.tajny.jest> typed:

To podmien plik - pobierz mocny akcent z
http://windows.home.pl/akcent.htm
Skopiuj pobrany plik akcent.dll do folderu ..\system32\.., np.
poleceniem
copy akcent.dll C:\Windows\system32\kbdpla1.dll

Irek N.

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 17:04:1315.03.2010
do

> To podmien plik - pobierz mocny akcent z

Zagadało, THX.
Szkoda że edycja nie pomogła, jakoś ładniejsze mi się wydawało
grzebnięcie w dll-u.

Miłego.
__
Irek.N.

JoteR

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 18:25:5515.03.2010
do
"Irek N." napisaďż˝:

> Szkoda �e edycja nie pomog�a, jako� �adniejsze mi si� wydawa�o grzebni�cie
> w dll-u.

Zatem wygeneruj w�asnego dll-a ;-)
http://msdn.microsoft.com/en-us/goglobal/bb964665.aspx

JoteR

JoteR

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 18:30:2415.03.2010
do
"Piotr Palusiński" napisał:

> Moja pomłka, plik kbdpl1.dll lub kbdpl.dll

Nie, Piotrze, nazwa pliku i metoda dobra, tyle że dla Windows 9x ;->
W dużej Windzie nie ma co ręcznie grzebać hexedytorem, tylko skorzystać z
gotowych narzędzi jak np. MS Keyboard Layout Creator.

JoteR

Irek N.

nieprzeczytany,
15 mar 2010, 19:01:3115.03.2010
do

> Zatem wygeneruj własnego dll-a ;-)
> http://msdn.microsoft.com/en-us/goglobal/bb964665.aspx

Tak też w końcu zrobiłem, THX za podpowiedź.

Miłego.
Irek.N.

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,