w2k bufor wydruku

0 wyświetleń

jarek_op...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
11 paź 2005, 02:53:1211.10.2005
do
Witam
Mam drukarke sieciowa hplj4000
Wysyłam wydruk do drukarki drukarka drukuje
ale widze ze niestety nie oproznia zadan z kolejki po przeladowaniu
uslugi "Bufor wydruku" ponownie dostaje wydruki ktore wysylalem wczesniej
co jest nie tak....

Pobieralem 3 rozne sterowniki z www.hp.pl
i niestety caly czas to samo ....

drukarka na 100% jest dobra bo inny komputer z win2000 dziala prawidlowo

Martinez

nieprzeczytany,
14 paź 2005, 18:08:3014.10.2005
do
Dnia 11.10.2005 jarek_op...@poczta.onet.pl napisał/a:
> [...]
> ale widze ze niestety nie oproznia zadan z kolejki po przeladowaniu
> uslugi "Bufor wydruku" ponownie dostaje wydruki ktore wysylalem wczesniej

Mam ten sam problem z drukarką HP i W2K. Podejrzewam winę systemu
ponieważ wcześniejsza instalacja systemu współpracowała na tych samych
sterownikach z tą drukarką bez problemu.

Tymczasowe rozwiązanie jest takie, że należy włączyć bezpośrednie
drukowanie do portu. Nie spowoduje to automatycznego opróżniania kolejki
(będziesz musiał co jakiś czas sam ją opróżniać) ale przynajmniej po
restarcie usługi nie będą się ponownie drukowały dokumenty.

--
Marti

Nowe wiadomości: 0