Podgląd użytkowników podłączonych do komputera w lan XP

0 wyświetleń

pawel

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 02:17:0917.10.2006
do
Witam, proszę podpowiedzcie mi jak w Windows XP można podejrzeć kto
w danej chwili jest podłączony do komputera w sieci LAN i np, zaciąga pliki

Radosław Sokół

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 02:25:4317.10.2006
do
pawel napisał(a):

> Witam, proszę podpowiedzcie mi jak w Windows XP można podejrzeć kto
> w danej chwili jest podłączony do komputera w sieci LAN i np, zaciąga pliki

1) http://www.grush.one.pl/mime/

2) compmgmt.msc (przynajmniej w XP Prof, nie wiem jak w Home)

| | Administrator, Politechnika Śląska |

pawel

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 02:52:1717.10.2006
do
> 2) compmgmt.msc (przynajmniej w XP Prof, nie wiem jak w Home)

Jak to uruchamiam to compmgmt.msc - pojawia mi się Zarzadzenie Komputerem i
gdzie to mozna podejrzec ?

Radosław Sokół

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 02:53:0117.10.2006
do
pawel napisał(a):

> Jak to uruchamiam to compmgmt.msc - pojawia mi się Zarzadzenie Komputerem i
> gdzie to mozna podejrzec ?

1) Ustaw to MIME bo Ci nic nie odpowiem.

2) Trochę inwencji, poczytaj co jest na ekranie...

pawel

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 03:03:1917.10.2006
do
> 1) Ustaw to MIME bo Ci nic nie odpowiem.

OK już ustawiłem teraz powinno być ok - proszę napisz w którym miejscu w tym
oknie to sprawdzić ?

Radosław Sokół

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 03:06:3317.10.2006
do
pawel napisał(a):

> OK już ustawiłem teraz powinno być ok - proszę napisz w którym miejscu w
> tym oknie to sprawdzić ?

Narzędzia systemowe -> Foldery udostępnione -> Sesje / Otwarte pliki

Antic & Pokey

nieprzeczytany,
17 paź 2006, 10:09:1817.10.2006
do

> Narzędzia systemowe -> Foldery udostępnione -> Sesje / Otwarte pliki

Albo net session.

Nowe wiadomości: 0