bufor wydruku pod Windows

1 wyświetlenie

Pawel

nieprzeczytany,
27 lut 2006, 16:58:2227.02.2006
do
Witam,

Mam problem z Windows 2000 i drukarką HP LaserJet6L. Otóż kiedy coś
drukuję, a następnie wyłączam komputer i włączam go ponownie (na
przykład następnego dnia), w buforze wydruku pojawia się ostatnio
drukowany dokument i jego drukowanie rozpoczyna się na nowo.

Nie pomogło zainstalowanie najnowszych sterowników od producenta, nie
bardzo też w tej chwili chcę przeinstalowywać system. Co jeszcze mógłbym
zrobić, aby spróbować zwalczyć ten problem?

Pozdrawiam,
Paweł

PK

nieprzeczytany,
27 lut 2006, 17:18:1427.02.2006
do
Użytkownik "Pawel" <go...@poczta.fm> napisał w wiadomości

Czegoś nie kumam. Zamykasz system w trakcie drukowania czy po wydrukowaniu?
Jeżeli wydruk się drukuje poprawnie i nic już nie zostaje w buforze, a mimo
to po włączeniu komp. dalej drukuje to przyczyny szukał bym w systemie.

Sprawdź co masz w katalogu: C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS
Jeżeli coś jest to usuń wszystkie pliki - to są bufory drukarek.
A nie zmieniałeś uprawnień np. SYSTEM do tych katalogów (oczywiście na
NTFSie)?
Może system nie może ich usunąć i po restarcie drukuje ponownie?

--
__PK__________________

Pawel

nieprzeczytany,
2 mar 2006, 15:30:302.03.2006
do
PK wrote:
> [...]
> NTFSie)?
> Może system nie może ich usunąć i po restarcie drukuje ponownie?

Dokładnie tak właśnie jest. Drukuję, później wyłączam komputer
(oczywiście czekam, aż drukowanie się zakończy), a kiedy włączam go
innym razem drukowanie rozpoczyna się na nowo.
Zwrócę oczywiście uwagę na katalog, o którym wspominasz. Mam nadzieję,
że wpadnę na rozwiązanie :-)

Dzięki i pozdrawiam,
Pawel

Nowe wiadomości: 0