XP z USA a Polskie znaki

no_spam

Jak pozmieniać tego XPka ( Prof. SP1 ) zeby jak najbardziej przypominal polska
edycje?
P.S.

Piotr Krzyżański

"no_spam" <no_spam...@vp.pl> wrote:

> Jak pozmieniać tego XPka ( Prof. SP1 ) zeby jak najbardziej przypominal polska
> edycje?

W aplecie Panelu Sterowania/System/Opcje regionalne
trzeba poustawiać. Jest jeszcze MUI, który można zainstalować
na wersję us - to nawet fajne rozwiązanie - system generalnie
w wersji us - a tylko powłoka po polsku :)
Nie wiem tylko, czy MUI można tak sobie dokupić dla
pojedyńczej stacji...

Piciu

Wiktor S.

> W aplecie Panelu Sterowania/System/Opcje regionalne
> trzeba poustawiać.

Control Panel|Regional and Language Options:
Regional Options
Standards and formats: Polish
Location: Poland
Languages|Details
Add|Polish (programmers)
Default input language: Polish
Angielską klawiaturę można usunąć, bo i tak niepotrzebna.
Language Bar: wyłączyć, niepotrzebny
Zamknąć okno Text Services and Input Languages
Advanced w oknie "Regional and Language Options":
(bardzo ważne ustawienie)
Language for non-Unicode programs: Polish

Wtedy Windows nie różni się obsługą języka polskiego w niczym od polskiej
wersji systemu. Tylko komunikaty systemowe są po angielsku.

--
Azarien

wswiktor&poczta,fm