Siec - podgląd ekranu studenta na komputerze nauczyciela

0 wyświetleń

Pszemol

nieprzeczytany,
28 kwi 2001, 16:03:4828.04.2001
do
Potrzebuję programu do Windows ME który w środowisku sieci lokalnej
potrafił by udostępnić mi cały ekran stacji roboczej na moim stanowisku
nauczycielskim. Ponieważ celem tego działania miałaby być wyrywkowa
kontrola aktywności studenta program musi być niewidoczny dla niego.
To ja mam wiedzieć co on robi podczas gdy on ma nie wiedzieć że ja wiem.

Czy znacie taki program? Nie musze dodawać chyba, że najchętniej freeware.

Piotr Dino Zaur

nieprzeczytany,
28 kwi 2001, 16:43:4128.04.2001
do

[cut...]

> To ja mam wiedzieć co on robi podczas gdy on ma nie wiedzieć że ja wiem.
> Czy znacie taki program?

Takie programy nie istnieja; byc moze ktos poda Ci tu nazwy jakichs koni
trojanskich, ale beda to namiastki Twoich oczekiwan i na dodatek latwe do
wykrycia. Znane i uznane programy do zdalnego zarzadzania nie ukrywaja
swojej obecnosci na stacji klienckiej (zostaly napisane dla innych celow niz
kontrola uzytkownika)

Piotr Dino Zaur

Maseł

nieprzeczytany,
28 kwi 2001, 17:41:4428.04.2001
do
Użytkownik "Pszemol" <Psz...@PolBox.com> napisał w wiadomości

> Potrzebuję programu do Windows ME który w środowisku sieci lokalnej
> potrafił by udostępnić mi cały ekran stacji roboczej na moim
stanowisku
[...]

> Czy znacie taki program? Nie musze dodawać chyba, że najchętniej
freeware.

VNC

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Nie pal za sobą mostów.

Pszemol

nieprzeczytany,
28 kwi 2001, 17:51:4528.04.2001
do
"Piotr Dino Zaur" <gep...@friko3.onet.pl> wrote in message news:9cfd66$m4$1...@news.onet.pl...

> [cut...]
>
> Takie programy nie istnieja;

Skąd taka pewność? Czy znane programy typu PC Anywhere albo Reach-out
nie mają opcji ukrywania swego klienta? Dlaczego? Ja prowadze labolatorium
komputerowe i chciałbym wiedzieć czy student wykorzystuje komputer zgodnie
z przeznaczeniem do jakiego labolatorium zostało stworzone.

> byc moze ktos poda Ci tu nazwy jakichs koni trojanskich,

Na czym będzie polegac ich "trojańskość"? /że tak się wyrażę/

> ale beda to namiastki Twoich oczekiwan i na dodatek latwe do wykrycia.

Wystarczy mi tyle, aby nie były widoczne ani na tasbarze ani w systrayu.
Dodakowo chciałbym wiedzieć czy na monitorowanym stanowisku pracuje
ten program i ewentualną sygnalizację jego wyłączenia...

> Znane i uznane programy do zdalnego zarzadzania nie ukrywaja
> swojej obecnosci na stacji klienckiej (zostaly napisane dla
> innych celow niz kontrola uzytkownika)

Nie chce mi się wierzyć, że nikt nigdy nie miał potrzeby monitorować
komputera swojego ucznia, podległego współpracownika czy nawet
dorastającego dziecka korzystającego z internetu z innego pokoju
w sieci domowej. A jeśli taką potrzebę monitorowania innego stanowiska
mam ja to z duża dozą prawdopodobieństwa mogę przypuszczać, że taki
program powstał już dla Windows - no bo dlaczego by nie?

Yossin

nieprzeczytany,
28 kwi 2001, 17:56:2028.04.2001

sprobuj WinVNC - moze cie zadowoli

--
pozdr.
Yossin

mikuch

nieprzeczytany,
28 kwi 2001, 19:00:3928.04.2001
do

Użytkownik "Pszemol" <Psz...@PolBox.com> napisał w wiadomości
Komu ty chcesz kity wciskać: nie wiesz co to trojan i mówisz że prowadzisz
laboratorium komputerowe. Jeżeli jesteś tak kiepski jak mi się wydaje to
dużo tych swoich studentów nie nauczysz. A jeśli jesteś dobry i miałeś tylko
chwilowe zamroczenie pisząc ten post to musisz umieć programować (bo chyba
czegoś uczysz studentów a nie tylko bawisz się ich kosztem w wielkiego
brata) i jesteś w stanie sam napisać taki program.
MIKUCH

Maver

nieprzeczytany,
29 kwi 2001, 05:57:3329.04.2001
do

Użytkownik Pszemol <Psz...@PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cf7nm$pbi$1...@news.onet.pl...

NetBus. Jedna z opcji do zrzut ekranu klienta. Nie widoczny w systrayu,
wykrywa go kazdy antyvirus.
Mozesz wysylac okno z ostrzezeniem do studenta itp.
Jednym slowem - trojan.

Pablo

nieprzeczytany,
29 kwi 2001, 09:23:0829.04.2001
do
Programik WinPopup PLUS ma takie coś.

Pozdrawiam Pablo

Użytkownik "Maver" <mave...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Pszemol <Psz...@PolBox.com> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
> napisał:9cf7nm$pbi$1...@news.onet.pl...

Tomek Zakręcki

nieprzeczytany,
29 kwi 2001, 15:14:2929.04.2001
do
Użytkownik Pszemol <Psz...@PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cf7nm$pbi$1...@news.onet.pl...

Witam

http://viper.pl/~cafein CafeIn - trojan który to potrafi. Ma też zabijanie
antyvirusów w pamięci w celu wykrycia jego obecności.

ps. Studenci na ogół są sprytniejsi od prowadzących więc i tak z czasem go
wykryją i sprawa może pójść w drugą stronę.

Tomasz Zakręcki

to...@zakrecki.prv.pl

================UWAGA===============
=== NIE CZYTAĆ TYCH ŚMIECI PONIŻEJ====
======V====V====V=====V====V=========

McMilas

nieprzeczytany,
30 kwi 2001, 08:24:0730.04.2001
do

> NetBus. Jedna z opcji do zrzut ekranu klienta. Nie widoczny w systrayu,
> wykrywa go kazdy antyvirus.
> Mozesz wysylac okno z ostrzezeniem do studenta itp.
> Jednym slowem - trojan.

NetBus Pro 2.10 zostal usuniety z baz niektorych antywirusow i nie jest
traktowany jako trojan. Dlaczego? - nie mozna zainstalowac go 'po cichu'
(teoretycznie :-) ). Po zainstalowaniu mozna go bez problemu ukryc lub
pozostawic widocznego.

Nie polecam programu Virtual network. Ma sklonnosci do zawieszania i to
takiego, ze w otoczeniu sieciowym nie ma ani jednego komputera - mimo ze
siec dziala.

Feromon

nieprzeczytany,
2 maj 2001, 07:39:122.05.2001
do

mikuch napisał(a) w wiadomości: <9cfi1i$42b$1...@news.onet.pl>...

> [...]
wielkiego
>brata) i jesteś w stanie sam napisać taki program.

Jako nie-student, nie-nauczyciel, nie-programista wtrace tylko:
swiat nie sklada sie tylko z kiepskich i dobrych. Jest cala masa ludzi
ktorzy sa w drodze od lamera do hackera. I nie kazdy czlowiek, ktory
wie co to trojan, potrafi
napisac program pracujacy w srodowisku sieciowym. A studentow sie uczy
podstaw Worda, Excela i
Powerpointa. A poza tym laboratorium komputerowe nie oznacza ze uczy
sie w nim programowania badz informatyki wogole. "I to by bylo na
tyle".
Pozdrawiam
Feromon

Nowe wiadomości: 0