Jaką drukarkę wybrać?

0 wyświetleń

Marcin

nieprzeczytany,
15 wrz 2003, 03:39:0815.09.2003
do
Witam,

Stoi sobie serwer plików (samba) na systemie RedHat, sprzęt bez USB czyli
wersja 'minimal'.
Potrzebuję dokupić drukarkę laserową, podpiąć do tego RedHata i udostępnić
windowsom.

Jaką polecacie drukarkę? oczywiście bez ekstrawagancji cenowej...

Pozdrawiam,
dzięki za wszelkie odpowiedzi
--
Marcin

Krystian Piećko

nieprzeczytany,
15 wrz 2003, 04:54:2915.09.2003
do
Dnia Mon, 15 Sep 2003 09:39:08 +0200, grałem na gitarze, aż tu nagle
mój spokój wewnętrzny zakłócił Marcin pisząc:

> [...]
> windowsom.
>
> Jaką polecacie drukarkę? oczywiście bez ekstrawagancji cenowej...

Ja polecam taki model z linuxprinting.org
Zobacz baze tam

Pozdrawiam
Krystian

P.S. To pytanie jest średnio co tydzień google.

--

Deus Diabolus Inversus
Horrified

Nowe wiadomości: 0