Jak wyczyścić bufor wydruku

0 wyświetleń

AdrianT

nieprzeczytany,
8 lut 2009, 15:29:118.02.2009
do
Witam
Jestem całkowitym zerem jak chodzi LINUKSA. Kazałem mojej MANDRIVIE
wydrukować kilkanaście stron - drukowanie się rozpoczęło ale brakło
papieru:):) Moje pytanie brzmi: Jak wyczyścić bufor wydruku
Polecenie: lpq zwraca: "HP-LaserJet-1018 jest gotowa"
Polecenie: /etc/rc.d/init.d/lpd zwraca: "Nie ma takiego pliku ani
katalogu"

Proszę o pomoc
Dziękuję
Adrian

akluska

nieprzeczytany,
8 lut 2009, 16:43:328.02.2009
do

Otworz w przegladarce internetowej strone http://localhost:631 - jest
to web interface do twojego daemona CUPS. Zobaczysz tam opcje usun
zadania drukowania.

Zygmunt M. Zarzecki

nieprzeczytany,
8 lut 2009, 17:38:098.02.2009
do

lp + rm =

zyga

AdrianT

nieprzeczytany,
9 lut 2009, 01:42:499.02.2009
do

> Otworz w przegladarce internetowej stronehttp://localhost:631- jest

> to web interface do twojego daemona CUPS. Zobaczysz tam opcje usun
> zadania drukowania.

Witam
Dziękuję za pomoc - zadania anulowałem na stronie http://localhost:631,
ale wydruków dalej nie było.
Usunąłem drukarkę - przeładowałem system - zainstalowałem ją powtórnie
i chyba jest OK
hm...

Adrian

Nowe wiadomości: 0