!!! dwutygotnik "LINUX DLA KAZDEGO" - 3.numer - niepublikowany

m.

Posiadam PEŁNĄ wersję nieopublikowanego 3. numeru dwutygodnika "LINUX DLA
KAŻDERO" (poprzednie dwa również!). Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem
plików *.pdf zapraszam do zgłaszania się pod adres: pig...@poczta.onet.pl

dormitor

Było to Mon, 4 Feb 2002 19:42:33 +0100,
gdy m. <pig...@poczta.onet.pl> napisal/a:

> [...]
> KAŻDERO" (poprzednie dwa również!). Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem

a czy to jest zgodne z prawem?

--
szaleniec?!! jaki szaleniec?!!
tysiące szaleńców!!!!

m.

Użytkownik dormitor <dorm...@yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrna5tnd7....@cogito.univ.gda.pl...

> Było to Mon, 4 Feb 2002 19:42:33 +0100,
DLA
pig...@poczta.onet.pl

> a czy to jest zgodne z prawem?
>
> --

jak najbardziej zgodne z prawem - numer ten NIE ZOSTANIE WYDRUKOWANY
PONIEWAŻ REDAKCJA NIE MA NA TO KASY, a jako taki jest już w 100%
przygotowany do druku. I takie włanie materiały - po ostatecznej korekcie i
redakcji przesyłam.

Jacek Popławski

m. wrote:
> Posiadam PEŁNĄ wersję nieopublikowanego 3. numeru dwutygodnika "LINUX DLA
> KAŻDERO"

Skąd?

--
decopter - free SDL/OpenGL simulator under heavy development
download it from http://decopter.sourceforge.net

m.

czy to ważne skąd? wystarczy, że mam...

Jacek Popławski

m. wrote:
> czy to ważne skąd? wystarczy, że mam...

Ważne, bo jest to prawdopodobnie właśność redakcji. Co mają np. powiedzieć
autorzy, których artykuły rozprowadzasz, a którzy nie dostali za ich napisanie
pieniędzy?

Taxilan

m. oto Twoje pisanie:

> czy to ważne skąd? wystarczy, że mam...

hmm, chętnie przejrzę syćkie tsy chyba że Twoja przedsiębiorczość wynika z
chęci zysków :-)
--
pozdrawiam,
taxilan

"Głośno mówię: Mała patrz - cywilizowany świat"

KLoSS

CZeŚĆ m.

> czy to ważne skąd? wystarczy, że mam...

On pytał skad można to zassać !
Oczywiście oficjalnie,
bo jak nie to wynocha na
alt.pl.piraci

--
KLoSS +++++++++++++++++++++++++
Komentarz Owena do praw Murphy'ego:

m.

Redakcja zleciła komus złożenie numeru, a po przygotowaniu do druku wycofała
sie ze zlecenia. Ktos stracił czas i pieniądze, i został z przysłowiową
"ręką w nocniku" - tak więc to ta osoba posiada WSZYSTKIE prawa dotyczące
przedmiotu, czyli nru 3. "LDK"
W razie pytań, zastrzeżeń i ew. zamówień - zapraszam na priv.
m.

m.

> On pytał skad można to zassać !
> Oczywiście oficjalnie,
> bo jak nie to wynocha na
> alt.pl.piraci

Zassać można ODE MNIE (i tylko ode mnie!) - wszystkie trzy lub dowolny z
trzech - wiecej nie będzie (nie jest planowane bo redakcja KAPUTT). POSIADAM
WSZELKIE PRAWA co do dystrybucji w/w plików.

Jacek Popławski

m. wrote:
> [...]
> sie ze zlecenia. Ktos stracił czas i pieniądze, i został z przysłowiową
> "ręką w nocniku" - tak więc to ta osoba posiada WSZYSTKIE prawa dotyczące

Nie rozumiem. Dlaczego ktoś, kto tylko złożył numer ma mieć prawa do artykułów?
Co mają powiedzieć ich autorzy, którzy też nie dostali zapłaty, a dzięki twojej
dystrybucji ich praca zostanie rozdana za darmo?

Jacek Popławski

KLoSS wrote:

> On pytał skad można to zassać !

Nie, pytałem skąd ma.

Paweł Kot

In article <a3mp1j$rtc$1...@news.tpi.pl>, m. wrote:
> [...]
> sie ze zlecenia. Ktos stracił czas i pieniądze, i został z przysłowiową
> "ręką w nocniku" - tak więc to ta osoba posiada WSZYSTKIE prawa dotyczące

*BZDURA*

> W razie pytań, zastrzeżeń i ew. zamówień - zapraszam na priv.

Zatem zapłać mi, proszę, za mój artykuł, który zamierzasz rozpowszechniać i
to *bez* mojej zgody.

pkot
--
Pawel Kot <pk...@linuxnews.pl>
PGP PK: http://tfuj.pl/pgp.asc

Paweł Kot

In article <a3mp4p$st6$1...@news.tpi.pl>, m. wrote:
> Zassać można ODE MNIE (i tylko ode mnie!) - wszystkie trzy lub dowolny z
> trzech - wiecej nie będzie (nie jest planowane bo redakcja KAPUTT). POSIADAM
> WSZELKIE PRAWA co do dystrybucji w/w plików.

*KŁAMSTWO*

pkot, który właśnie dostał zastrzyk adrenaliny i idzie szukać prawnika, żeby
pozwać co poniektórych dupków do sądu...

Broneq

A skad mamy wiedziec czy pan Pawel Kot czasem nie sciemnia???

Paweł Kot

In article <a3mva5$96q$1...@news.tpi.pl>, Broneq wrote:
> A skad mamy wiedziec czy pan Pawel Kot czasem nie sciemnia???

Czego nie ściemnia?

pkot

Jacek Popławski

Broneq wrote:
> A skad mamy wiedziec czy pan Pawel Kot czasem nie sciemnia???

czego?!

dormitor

Było to Mon, 4 Feb 2002 22:43:29 +0100, gdy Broneq <bro...@wp.pl> napisal/a:

> A skad mamy wiedziec czy pan Pawel Kot czasem nie sciemnia???

no pewnie, on na tej grupie tylko bije piane no nie?
to samo robi swoimi tekstami na linuxnews.pl
na innych forach dyskusyjnych...
a artykuly dla ldk napisal, ale nie wyslal, w zwiazku z tym, ze pismo sie
nie ukazuje moze sobie twierdzic, ze kttos jest mu cos winien?

ludzie szanujcie prace ludzi, ktorzy wam tu pomagaja!

Pet

Broneq napisł(a) :

> A skad mamy wiedziec czy pan Pawel Kot czasem nie sciemnia???

no, to chłopie walnąłeś,
możesz już odejść

--
pozdrawiają: piotr,małpa,regionet,kropka,pl oraz Piotr Grzegorzyca
... pisać każdy może, jeden lepiej a drugi trochę gorzej.

jerzy szczud/lowski

... and m. disseminated foul capitalist propaganda:

> [...]
> dowolny z trzech - wiecej nie będzie (nie jest planowane bo
> redakcja KAPUTT). POSIADAM WSZELKIE PRAWA co do dystrybucji w/w

Czy LDK to ta gazeta, w której FastViper pisał o mp3? Bo takową o
numerze 1, trzymałem swoimi rencami w empiku, jako żywo wydaną na
papierze. Czy masz prawa również do wydanych numerów?

--
JS621-RIPE
[ http://www.opensourcepl.org ]----------------------------------------------

Jacek Popławski

jerzy szczud/lowski wrote:
> Czy LDK to ta gazeta, w której FastViper pisał o mp3?

Tak.

> Czy masz prawa również do wydanych numerów?

Mnie najbardziej interesuje jak ten człowiek mógł nie wpaść na to, że na tej
grupie będą autorzy tekstów albo chociaż redaktor naczelny L+ ;-)

Bogdan Lachendro

m. wrote:

> Zassać można ODE MNIE (i tylko ode mnie!) - wszystkie trzy lub dowolny z
> trzech - wiecej nie będzie (nie jest planowane bo redakcja KAPUTT). POSIADAM
> WSZELKIE PRAWA co do dystrybucji w/w plików.

To w końcu za jeden czy za trzy Ci nie zapłacili? A jeśli za ten ostatni
to dlaczego wg tej Twojej pokręconej logiki chcesz rozprowadzać też inne ?

Bogdan

Bartosz Basik

> [...]
> sie ze zlecenia. Ktos stracił czas i pieniądze, i został z przysłowiową
> "ręką w nocniku" - tak więc to ta osoba posiada WSZYSTKIE prawa dotyczące

WSZYSTKIE prawa do wydanych numerów (czyt. opublikowanych tekstów)
"Linux dla każdego" posiada redakcja (czyt. Wydawnictwo).
WSZYSTKIE prawa do tekstów nieopublikowanych (nr. 3 LDK) posiadają ich autorzy.

Wymowa tego jest dość jednoznaczna - do materiałów, które próbujesz sprzedać
nie masz ABSOLUTNIE ŻADNYCH PRAW - popełniasz przestępstwo.

I to kończy jakąkolwiek dyskusję

--
bass Bartosz Basik
redaktor "Linux dla każdego"

Krzysztof Drewicz

In article <slrna5ts...@localhost.localdomain>, Jacek Popławski wrote:

> Nie rozumiem. Dlaczego ktoś, kto tylko złożył numer ma mieć prawa do artykułów?
> Co mają powiedzieć ich autorzy, którzy też nie dostali zapłaty, a dzięki twojej
> dystrybucji ich praca zostanie rozdana za darmo?

$ links www.sąd.gov.pl/skladanie_pozwow.howto ?

hunter

--
Krzysztof Drewicz
hun...@pld.org.pl

aRt

Dnia Tue, 5 Feb 2002 14:54:23 +0000 (UTC),przez Bartosz Basik zostalo napisane:
LOL
a to koles teraz sie zdziwil,_piractwo_

--
#############################
# aRt #

KLoSS

CZeŚĆ Jacek Popławski

> Nie, pytałem skąd ma.

To było ironiczne,
Złodziej się nie przyzna skad ma.

alpha

Wednesday, February 06, 2002, 11:53:49 AM, napisano:

> CZeŚĆ Jacek Popławski

> To było ironiczne,> Złodziej się nie przyzna skad ma.

EEEEEEno, przeciez wiadomo skad ma:
_ukradl_

pozdrawiam .........
al...@skynet.org.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.linux

jerzy szczud/lowski

... and alpha disseminated foul capitalist propaganda:

Ukradł, ale z _legalnego_ źródła ;)

--
begin Outlook-idealny_roznosiciel_wirusów._Czasem_również_obsługuje_pocztę.avi