podgląd instalacji na drugim komputerze?

0 wyświetleń

MSZ

nieprzeczytany,
16 gru 1997, 03:00:0016.12.1997
do

Pytanie za dobre 100 punktów: jak zrobić "screenshoty" z instalacji Linuxa?
Czy jest jaka możliwoć podłšczenia "konsoli" po RS-ie i podglšdu? Albo
cokolwiek innego poza a) fotografowaniem lub b) przerysowaniem...

--

//\\//\\ << ==// [m...@VR.pl]
// \/ \\ >> //== VR.pl Uslugi Internetowe

Jacek Misiurewicz

nieprzeczytany,
17 gru 1997, 03:00:0017.12.1997
do m...@vr.pl

MSZ wrote:

> Pytanie za dobre 100 punktów: jak zrobić "screenshoty" z instalacji Linuxa?
> Czy jest jaka możliwoć podłšczenia "konsoli" po RS-ie i podglšdu? Albo
> cokolwiek innego poza a) fotografowaniem lub b) przerysowaniem...
A sprobuj podmodyfikowac boot-dyskietke, zeby odpalic druga konsole - musi miec na niej getty.
Wskazowka: zamontuj ja, obejrzyj co jest w systemie plikow i jakie ma parametry LILO (lilo.conf).
Zazwyczaj jest tam ladowanie ram-dysku z gzipnietego obrazka gdzies kolo trzechsetnego kilobajta
dyskietki. Jesli wchodzisz w ten interes, sluze wieksza iloscia szczegolow (przedtem poczytaj
BOOTDISK-Howto, a nuz wystarczy... :-)
)

(Jak instalowalem Slacka gdzes kolo 3.0 to on MIAL druga konsole i do czegos mi sie ona
przydawala. Od tego czasu nie robilem instalacji z dystrybucji, wiec nie wiem jak jest. Wiem
przypadkiem, ze RH 4.cos nie ma).

Jacek
--
Jacek Misiurewicz [jmis...@elka.pw.edu.pl] [mja...@ipe.pw.edu.pl]
Politechnika Warszawska Warsaw University of Technology

Krzysztof G. Baranowski

nieprzeczytany,
17 gru 1997, 03:00:0017.12.1997
do

While testing the million monkey theory, MSZ said:
>Pytanie za dobre 100 punktów: jak zrobić "screenshoty" z instalacji Linuxa?
>Czy jest jaka możliwoć podłšczenia "konsoli" po RS-ie i podglšdu? Albo
>cokolwiek innego poza a) fotografowaniem lub b) przerysowaniem...

Support for console on serial port
If you enable this option, it is possible to use a serial port as
the console. By default still the virtual console will be used at the
system console but you can alter that using a kernel command line
option. If you don't have a VGA card installed the kernel will
automatically use /dev/ttyS0 as system console if this option is
enabled.

Ale to w jadrach 2.1

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."

Nowe wiadomości: 0