zmiana tif-a w jpg na konsoli

0 wyświetleń

dj

nieprzeczytany,
11 lip 2002, 12:39:1311.07.2002
do
Witam chcialbym miec mozliwosc zmiany z poziomu konsoli przez ssh wybranych
tif-ow w jpg-i. Tify sa w cmyk-u. No i chcialbym miec wplyw na sposob
kompresji i wpolczynnik kompresji. Dodatkowo prosilbym o namiary na jakis
program, ktory z konsoli pozwala przegladnac te tif-y (w cmyk-u) no i
powstale jpg-i.
Prosze. Czy ktos moze mi tez polecic jakis program do przegladania plikow
worda wersja 2000 i write (tego z win 3.11) tez pod konsola. Wielkie dzieki.
I sory za lamerke.

dj

Bartosz Zapałowski

nieprzeczytany,
11 lip 2002, 13:26:5611.07.2002
do
... and then on Thu, 11 Jul 2002 18:39:13 +0200 dj
wrote the following:

> Witam chcialbym miec mozliwosc zmiany z poziomu konsoli przez ssh wybranych
> tif-ow w jpg-i.

$ convert obrazek.tiff obrazek.jpeg

> No i chcialbym miec wplyw na sposob kompresji i wpolczynnik kompresji.

$ man convert

Convert jest w pakiecie z ImageMagick.

--
Bartosz Zapałowski