jaką drukarkę wybrać

0 wyświetleń

Jarek

nieprzeczytany,
22 paź 2003, 16:24:2322.10.2003
do
Witam

mam pytanie jaką drukarkę wybrać jeśli chodzi o ekonomie i jakość ? (max
800-1000zł). zastanawiam się nad modelem: hp deskjet 5652 lub 5150 czy
ktoś z grupowiczów ma taki sprzęt ? jaka jest wydajnoś tuszu ? jak jest
z napełnianiem zbiorniczków z tuszem ? (podobno się nie da)
czy są jakieś problemy z obsługą pod linuxem ?

Z góry dziękuje za wszelkie porady
Pozdrawiam
Jarek

Ober0n

nieprzeczytany,
23 paź 2003, 04:56:5123.10.2003
do
On Wed, 22 Oct 2003 22:24:23 +0200, Jarek wrote:

> czy są jakieś problemy z obsługą pod linuxem ?

http://www.linuxprinting.org <- lista drukarek, sterowniki i opisy.
HP to dobry wybór (w przeciwieństwie do bublastych Lexmarków).

--
<Piaskowy> huh, "jestem pod windowsem bo pod linem BitchX mufi mi
zebym nie ircowal jako root"

Igor Wawrzyniak

nieprzeczytany,
23 paź 2003, 05:50:1723.10.2003
do
Tako rzecze Jarek:

> mam pytanie jaką drukarkę wybrać jeśli chodzi o ekonomie i jakość ? (max
> 800-1000zł). zastanawiam się nad modelem: hp deskjet 5652 lub 5150

Musi być HP? Polecam Epsona C62, kosztuje o połowę mniej, działa
znakomicie pod Linuxem, pojemniki z tuszem nie mają wbudowanych
głowic, dlatego można kupić niedrogie zastępcze zborniczki (pewnie
da się też napełnić - ale mnie się nie chce, skoro mogę kupić
pojemnik za mniej niż 30 zł).

Drukować można przez gimp-print albo cups, są też programy
do "konserwacji" drukarki - sprawdzania ilości tuszu (tu jest
naprawdę mierzony poziom, a nie zliczane zużycie), czyszczenia
głowic, wymiany pojemników, itp - tekstowy escputil i jakieś
graficzne.

--
Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
Odpowiadając zamień "spam-me-plenty" na "igor"

Nowe wiadomości: 0