Jaka drukarke wybrac Xerox P8e/ex (PCL6) czy Lexmark Optra E312 (PS2)

0 wyświetleń

tomcio44

nieprzeczytany,
11 lut 2001, 08:27:0111.02.2001
do
Czesc!

Chce kupic drukarke laserowa (600x600 dpi - typowe zastosowania
biurowe),
ktora nie bedzie sprawiala klopotow pod Linuxem.
Nie wiem czy kupic:
- Xerox'a P8e z PCL6 ???
czy dorzucic 200zl
- Xerox'a P8ex z PCL6 + USB
a moze warto szarpnac sie na sprzetowy PostScript (dorzucic prawie
1000zl)
i kupic Lexmarka Optra E312.

Czy ktos ma doswiadczenia z w/w drukarkami?
Czy oplaca sie ladowac kase w sprzetowy PostScript czy
wystarczy PCL+Ghostscript (Xerox P8ex) i jak to sie sprawuje??

Pozdrawiam
Tomek
przy odpowiedzi wstaw "44" zamiast "XX"
w adresie e-mail

Adam Kułagowski

nieprzeczytany,
11 lut 2001, 10:26:2611.02.2001
do
On Sun, 11 Feb 2001 14:27:01 +0100, tomcio44 <tomc...@go2.pl> wrote:
> [...]
>Czy oplaca sie ladowac kase w sprzetowy PostScript czy
>wystarczy PCL+Ghostscript (Xerox P8ex) i jak to sie sprawuje??

Otroznie przy Xerocach . Ja mam P8e i dziala bez zarzutu. Jednak ktorys z
serii P8 jest winsprzetem. P8ex to chyba mozliwosc 1200x1200dpi. Ktorys z
xeroxow z P8 ma mozliwosc podpiecia bezposrednio do sieci(P8e ma zaslepke w
tym miejscu)

Uzytkowanie- wraz z P8e przychodzi catridge na 2.5k stron. Nowy kosztuje okolo
500-600 zl (o ile nie przekrecam) i starcza na 5k stron. Dowiedz sie zatem jak
ksztalktuja sie ceny catridgy bo moze oplaca sie kupic drozsza ktora sie
szybko zwroci w eksploatacji. Co do pracy z nia nie mam zastrzezen. Obrabianie
duzych wyrkow przez serwer [1] przechodzi niezauwaznie. Mozna kupic zwykly SIMM 16
i w ten sposb zwiekszyc ilosc pamieci w drukarce.

Po co ci USB do biura ?

[1]-serwer p133 16MB ram rh62

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@ahoj.pl

Dime: a dollar with all the taxes taken out.

radeck.com

nieprzeczytany,
12 lut 2001, 11:11:2912.02.2001
do

Zobacz sobie ceny tonerów na
http://www.agawa.pl/index.asp?id=140

--

Radek

Zapraszam na http://radeck.com
SMS: +27838899186423751
Problemów nigdy nie mam bo cierpienie nie jest w cenie
Zajrzyj: http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=14485

tomcio44

nieprzeczytany,
12 lut 2001, 13:32:0712.02.2001
do
A jaka wersje PCL emuluje Xerox P8e bo trafilem na
sprzeczne informacje jedne mowia ze PCL 5e drugie ze PCL6
i jakie to ma znaczenie przy wspolpracyz Ghostscriptem ???

pozdrawiam

Adam Kułagowski

nieprzeczytany,
13 lut 2001, 04:25:5013.02.2001
do
On Mon, 12 Feb 2001 19:32:07 +0100, tomcio44 <tomc...@go2.pl> wrote:
>A jaka wersje PCL emuluje Xerox P8e bo trafilem na
>sprzeczne informacje jedne mowia ze PCL 5e drugie ze PCL6
>i jakie to ma znaczenie przy wspolpracyz Ghostscriptem ???

Nie wiem- serweris szybko udziela odpowiedzi. U mnie poszlo pod printtolem
jako HP LaserJET 4/5/6

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@ahoj.pl

This tag is devoid of any humor.

Adam Kułagowski

nieprzeczytany,
13 lut 2001, 04:26:1913.02.2001
do
On Mon, 12 Feb 2001 17:11:29 +0100, radeck.com <r...@radeck.net> wrote:
> [...]
>jak
>: ksztalktuja sie ceny catridgy bo moze oplaca sie kupic drozsza ktora sie

W firmie malo kto bedzie sie bawil w powtorne napelnianie cartirdgy.

Adam Kułagowski UIN: 23321744 fi...@ahoj.pl

A cat is always on the wrong side of a door.

Wojciech

nieprzeczytany,
10 kwi 2001, 12:06:5410.04.2001
do
Użytkownik "tomcio44" <tomc...@go2.pl> napisał w wiadomości

> Czesc!
>
> Chce kupic drukarke laserowa (600x600 dpi - typowe zastosowania
> biurowe),
> ktora nie bedzie sprawiala klopotow pod Linuxem.
Kup E312L i masz PS poniżej 1000 złotych(większość z nich ma wbudowany PS i
4MB Ram, producent o tym nie informuje)....
Wojciech

Nowe wiadomości: 0