szybki skaner

0 wyświetleń

Emiml

nieprzeczytany,
5 cze 2003, 07:00:055.06.2003
do
Jak jest waszym zdaniem najlepszy skaner? Nie wymagam od niego jakieś
super dokładności. Najbardziej zależy mi na tym aby szybkość
skanowania 200dpi BW była zbliżona do szybkości kserokopiarki.

Mój obecny skaner (Primax 9600) jest stary jak świat, na lpt i nie ma do
niego driver-ów pod Linuksa. Myślałem że ograniczeniem jest prędkość
przesyłu danych przez port drukarki. Widziałem całkiem nowy skaner,
może nie z "górnej półki" jakiś mustek-plustek na usb i wypadał dla
tego testu (200dpi BW) gorzej niż mój.

Nowe wiadomości: 0