manager plikow openspace - release candidate

compbatant

witam,
pracowalem ostatnio nad managerem plików openspace, pare razy
pytalem sie na tej grupie o rozne rzeczy :) i wreszcie zblizam sie do pierwszej
w pelni publicznej i stabilnej wersji, strona projektu http://openspace.linux.pl
w tej chwili do sciagniecia jest wersja 0.1.0_rc1, po usunieciu znalezionych bledow pojawi sie
wersja 0.1.0. Zapraszam wszystkich do testowania.
Czekam na opinie, znalezione bledy i ogolne wrazenie :]

Jesli ktos mialby czas i checi zrobic paczki rpm/deb/tgz to bylo by super,
ja zrobilem ebuilda gdyz uzywam gentoo
pozdrawiam,

--
/\(o_ Mateusz Dworak aka compbatant

Wojtek Kaniewski

compbatant napisał(a):

> Czekam na opinie, znalezione bledy i ogolne wrazenie :]

tak z ciekawości, dlaczego akurat FOX Toolkit?

w.

compbatant

w poczatkowej fazie openspace byl rozwijany na na linuxa i na windowsa
(jednak zrezygnowalem po pewnym czasie z wersji win32) i dlatego qt odpadlo
(teraz sie to juz zmienilo i jest wersja za darmo dostepna na windowsa),
gtk z kolei jest w c a ja chcialem biblioteke w c++, wiem, ze jest binding
do gtk w c++, ale mialem klopoty z jego windowsowa wersja.
Jest jeszcze wxwidgets, ale tu na roznych platformach roznie aplikacje wygladaja.
A tak wogole fox-toolkit jest naprawde szybki :]. Glowna wada jest brak themsow
jak narazie, tzn tworca biblioteki twierdzi, ze narazie sa wazniejsze rzeczy
do rozwoju i za themsy wezmie sie ewentulanie pozniej.
Dobrze by tez bylo gdyby moj program zwiekszyl popularnosc foxa bo ta biblioteka
jst moim zdaniem bardzo dobra a jednak malo popularna.

Sławomir Szczyrba

Ciekawe. compbatant twierdzi, że:

> A tak wogole fox-toolkit jest naprawde szybki :]. Glowna wada jest brak themsow
> jak narazie, tzn tworca biblioteki twierdzi, ze narazie sa wazniejsze rzeczy

Precyzując, można stworzyć własne tematy kolorystyczne, nie można natomiast
zmieniać wyglądu 'widgetów'...

Sławek
--
________
_/ __/ __/ 237. Mamy tu przyklad rozwiazania przy uzyciu gabki pedagogicznej.

Wojtek Kaniewski

compbatant napisał(a):

> Dobrze by tez bylo gdyby moj program zwiekszyl popularnosc foxa bo ta biblioteka
> jst moim zdaniem bardzo dobra a jednak malo popularna.

efekt może być też odwrotny -- Twój program będzie mniej popularny, niż
mógłby być, właśnie ze względu na użycie egzotycznego toolkitu. ale tak
czy inaczej, życzę powodzenia, bo projekt wygląda na ciekawy.

w.

Jarek Zgoda

compbatant napisał(a):

> Dobrze by tez bylo gdyby moj program zwiekszyl popularnosc foxa bo ta biblioteka
> jst moim zdaniem bardzo dobra a jednak malo popularna.

Pechowo się dzieje, że ta biblioteka nie ma dobrych wiązań do języków
skryptowych/interpretowanych, bo to w nich głównie ostatnio powstaje
ciekawy soft.

Moim zdaniem pakujesz się w ślepą uliczkę z tym foxem, ale to nie mój
problem...

--
Jarek Zgoda
http://jpa.berlios.de/

compbatant

tak to niestety moze byc problem :/
mam nadzieje jednak ze to nie bedzie bariera