Font Mazovia dla Win95

Robert Kyc

Mam baze danych w Mazovii.
Przy robieniu raportów potrzebuje fontow Mazovii dla Win95.
Ma ktos cos takiego ?
--
Robert Kyc
mailto:rob...@dabkomp.com.pl

BRiXi

to rob...@dabkomp.com.pl
Robert Kyc rzecze:

> Mam baze danych w Mazovii.
Mam to samo :-(

> Przy robieniu raportów potrzebuje fontow Mazovii dla Win95.
> Ma ktos cos takiego ?

Wprawdzie nie konkretnie dla Win95 (robione raczej z myślą o 3.1x) ale mam. Są
to czcionki do trybu dos (terminal). Przerobiłem też czcionkę system na Mazovię.
Jeżeli chodzi i .ttf to niestety... ale zawsze można przerobić jakiś istniejący
font w Corelu.

Jak jeszcze nie dostałeś to napisz na priva.
--
__ __
Pozdrowienia |__)|__).\_/.

MarioG

Czy ja tez moglbym prosic o te fonty w Mazovii?
Z gory serdecznie dziekuje!

Z pozdrowieniami
MarioG

BRiXi napisał(a) w wiadomości: <36CDA5CC...@wloclawek.com>...

BRiXi

BRiXi napisał(a):

> Wprawdzie nie konkretnie dla Win95 (robione raczej z myślą o 3.1x) ale mam. Są
> to czcionki do trybu dos (terminal). Przerobiłem też czcionkę system na Mazovię.

ww. czcionki umiescilem na:
http://www.wsp.krakow.pl/~brixi/font/maz_sys.zip
http://www.wsp.krakow.pl/~brixi/font/maz_term.zip

Zycze przyjemnej pracy. Ja niedlugo bede konwertowal swoje bazy na Latin ;-)
--
__ __ +----------------------------------------+
|__)|__).\_/. | mailto:br...@wsp.krakow.pl |

Krzysztof Pacewicz

Zainstalowałem fonty i mam teraz polskie znaki w oknie Dos podczas pracy
programu w stand. Mazovia. Niestety na wydruku (igłówka Epson FX 1000) są
nadal krzaczki :-( Jak to zmienić ?

Krzysztof Pacewicz
bio...@agro.ar.szczecin.pl

Krzysztof Brykalski

On Tue, 9 Mar 1999, Krzysztof Pacewicz wrote:

>Zainstalowałem fonty i mam teraz polskie znaki w oknie Dos podczas pracy
>programu w stand. Mazovia. Niestety na wydruku (igłówka Epson FX 1000) są
>nadal krzaczki :-( Jak to zmienić ?

Mialem kiedys programik, ktory sie nazywa printpl. Pozwalal na wydruk w
standarcie Mazowia, Latin albo jeszcze jakims innym na drukarkach
9-iglowych (dla laserow - printhp). Oczywiscie mowa o trybie tekstowym.
Nie probowalem tego nigdy robic pod w95. Tu moga (nie musza) byc
problemy.

P.S. Wlasnie przegladnalem ftp-a Cyfronetu i znalazlem ten programik w
calym pakiecie utili do polskich znakow:
ftp://ftp.cyf-kr.edu.pl/uploads/dos/PlUtil/plutl131.zip (137 819B)
opis do tegoz pakietu:
ftp://ftp.cyf-kr.edu.pl/uploads/dos/PlUtil/plutl131.txt (2 461B)

__ __
Pozdrowienia |__)|__).\_/.
|__)| \|/ \|
---[malpa]---

wsp.krakow.pl

Krzysztof Brykalski

On Thu, 11 Mar 1999, Krzysztof Pacewicz wrote:

[...]
>dosowskim w W98 nie chodzą tj. druki są po staremu bez ogonków (przynajmniej
>tyle co ja próbowałem) choć w czystym dosie bzykają bez problemu. Walka trwa
A próbowałeś uruchamiać rezydenty z autoexec'a przed 'wejściem' do
windows? Wpradzie marna szansa, że to pójdzie ale zawsze można
spróbować. Windows 9x przejmuje obsługę portu i tu się sprawa gmatwa.