Czym skonwertować MKV na AVI lub WMV?

Ania_i_Grzes

Witam
Mam kilka plików w formacie MKV (Matroska Video Stream), potrzebuję je
przekonwertować na AVI lub na WMV. VirtualDub nie chce go otworzyć.

--
Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
"Kaczka to prezydent wśród ptaków, nasze POPiSowe danie nafaszerowane

Leszek K.

Dnia Tue, 13 Nov 2007 16:53:30 +0100, Ania_i_Grzes napisał(a):

> Witam
> Mam kilka plików w formacie MKV (Matroska Video Stream), potrzebuję je
> przekonwertować na AVI lub na WMV. VirtualDub nie chce go otworzyć.

Najpierw mkvtoolnix
http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/win32/mkvtoolnix-unicode-2.1.0-setup.exe

I do tego MKVExtractGUI 1.6.4
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Other-VIDEO-Tools/MKVExtractGUI.shtml
Tym wyciągniesz pliki z matroski. Konwertować możesz potem czym chcesz. To
pikuś w porównaniu do tego ile ja się zawsze muszę namęczyć coby
przekonwertować wmv (brr!) do mojego ulubionego mkv.

Homar

2007-11-13 15:53, Ania_i_Grzes wrote:
> Witam
> Mam kilka plików w formacie MKV (Matroska Video Stream), potrzebuję je
> przekonwertować na AVI lub na WMV. VirtualDub nie chce go otworzyć.

A ja polece Super:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

mh

talthen.z-...@nospam.pl

Użytkownik "Ania_i_Grzes" <br...@maila.pl> napisał

> Mam kilka plików w formacie MKV (Matroska Video Stream), potrzebuję je
> przekonwertować na AVI lub na WMV. VirtualDub nie chce go otworzyć.

VirtualDub Mod otworzy.

P.,
Talthen

Ted