plagiat program

0 wyświetleń

Hallucinogen

nieprzeczytany,
15 maj 2005, 00:01:3015.05.2005
do
Czesc!~
Zna ktos jakis program do sprawdzania plagiatu?

--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

Kolega Kopytniaka

nieprzeczytany,
15 maj 2005, 01:34:5915.05.2005
do

"Hallucinogen" <halluc...@pocztaPOCZTA.onet.pl> wrote in message news:d66hje$pn5$1...@news.onet.pl...

| Czesc!~
| Zna ktos jakis program do sprawdzania plagiatu?

Muzycznego ?

PS
zapytaj na grupie "mniejszosciowej" , bo pamietam jak sie lacno kiedys uwineli z Edyta Gorniak
( np. na grupie radiomaryjnej ... tak zwanej oczywiscie )

kol

Markus Sprungk

nieprzeczytany,
15 maj 2005, 05:04:3115.05.2005
do
Hallucinogen napisał(a):

> Czesc!~
> Zna ktos jakis program do sprawdzania plagiatu?

Plagiatu *czego* i jak miałoby to działać ?

ICQ: 79050392
Tlen: msprungk
GG:1447098

man