Długosć i szerokosć geograf. - lokalizacja na mapie

0 wyświetleń

marek mak

nieprzeczytany,
9 mar 2005, 04:18:259.03.2005
do
Witam,
Sieć Era ma usługę dzięki której można za niewielką opłatą zwrotnie otrzymać
długosć i szerokosć geograficzną czyli lokalizację telefonu z którego wydaje
się zapytanie. Czy może ma ktos program który pomógłby odnaleźć takie
miejsce na mapie. Cos w stylu: podaj długosć geogr., podaj szerokosć,
wyswietlam mapę, znajdujesz się tu!
Pozdrawiam,
Marek Mak

Krzysztof Drewicz

nieprzeczytany,
9 mar 2005, 14:09:349.03.2005
do
W artykule <d0mf9q$k2b$1...@nemesis.news.tpi.pl> marek mak napisał(a):

> Witam,
> Sieć Era ma usługę dzięki której można za niewielką opłatą zwrotnie otrzymać
> długosć i szerokosć geograficzną czyli lokalizację telefonu z którego wydaje

Mógłbyś napisać więcej?

> się zapytanie. Czy może ma ktos program który pomógłby odnaleźć takie
> miejsce na mapie. Cos w stylu: podaj długosć geogr., podaj szerokosć,
> wyswietlam mapę, znajdujesz się tu!

Z grubsza bawiłem się kiedyś pilot.pl jak się uprzesz to kawałek perla i
da się coś takiego zrobić. Z tego co pamiętam to różne programy klasy
"autoroute" też to potrafią.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

marek mak

nieprzeczytany,
10 mar 2005, 01:43:1510.03.2005
do

Użytkownik "Krzysztof Drewicz"

> Mógłbyś napisać więcej?

EraWap --> znajdź --> znajdź blisko --> gdzie jestem?

Zwrotnie info:
Twoje położenie:szerokosc: 50,0369 długosć: 22,0125

No i mając cos takiego chciałbym otrzymać punkcik na mapie.

qwerty

nieprzeczytany,
10 mar 2005, 02:46:1110.03.2005
do
Użytkownik "marek mak" <mare...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> EraWap --> znajdź --> znajdź blisko --> gdzie jestem?

A jak zaje&@%& mi telefon to Era poinformowała mnie "że nie da się tego
zrobić". Banda oszustków.

Eca

nieprzeczytany,
10 mar 2005, 07:00:0610.03.2005
do
zapytaj na pl.sci.geodezja lub czyms podobnym
tam powinni byc bardziej zorientowani co do takich programow,
bo na pilot.pl nie ma takiej opcji

jak sie czegos dowiesz niekrepuj sie
i sie pochwal :)

Krzysztof Drewicz

nieprzeczytany,
10 mar 2005, 11:16:3710.03.2005
do
W artykule <d0oqbp$nj6$1...@atlantis.news.tpi.pl> marek mak napisał(a):

> otrzymać
> wydaje

> Twoje położenie:szerokosc: 50,0369 długosć: 22,0125

Aha i coś a'la róża gwiazd, pewnie aby cenne B zjadać.

> No i mając cos takiego chciałbym otrzymać punkcik na mapie.

A masz mapę? Serio.

Ja dostałem: 52.1642 oraz 20.9125 co zinterpretowałem:
Szerokość 52 stopnie 10' 15" N
Długość 20 stopnie 55' 21" E

I z grubsza zgodnie z mapą z pliot.pl to się zgadza.

Z rzeczy darmowych i na www to polecam:

http://www.multimap.com

Dokładność dość dobra, można nawet próbować znaleźć się na podstawie
w/w

http://www.multimap.com/map/browse.cgi?lat=52.1642&lon=20.9125&scale=50000&icon=x

Tomasz Mięczak

nieprzeczytany,
11 mar 2005, 02:54:5211.03.2005
do
Krzysztof Drewicz <hun...@witch.gdzies.tam> napisał(a):

> Ja dostałem: 52.1642 oraz 20.9125 co zinterpretowałem:
> Szerokość 52 stopnie 10' 15" N
> Długość 20 stopnie 55' 21" E
>
> I z grubsza zgodnie z mapą z pliot.pl to się zgadza.

Może z grubsza. Bo Twoja interpretacja (przeliczenie) dokładna nie jest.

--
Pozdrowienia
Tomasz

Krzysztof Drewicz

nieprzeczytany,
11 mar 2005, 05:34:3911.03.2005
do
W artykule <d0risc$jho$1...@inews.gazeta.pl> Tomasz Mięczak napisał(a):

> Może z grubsza. Bo Twoja interpretacja (przeliczenie) dokładna nie jest.

Liczyłem w pamięci, mogłem się pomylić, a ztcp to żeby jeszcze dokładnie
odwzorować to na jakąś siatkę kartograficzną trzeba stosować poprawki.
Ale do kartografa to mi naprawdę daleko.

Olo

nieprzeczytany,
12 mar 2005, 02:14:1012.03.2005
do
Jeśli mnie pamięć nie myli, to program nawigator mapa polski (z tych
nowszych), ma taką możliwość podajesz współrzędne i pokazuje na mapie -
myślę że na pewno ma bo można do niego było podłączyć GPS.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Nowe wiadomości: 0