czy zna kos jakis program do podgladu pulpitu na drugim komputerze?

0 wyświetleń

Bodzio

nieprzeczytany,
28 sty 2008, 15:57:4928.01.2008
do
czy zna kos jakis program do podgladu pulpitu na drugim komputerze?

chce bratu przy instalacji programow na komputerze pomuc ale nie wiem co on
w daej chwili widzi, jak bym mial podglad jego pulpitu to poszlo by
sprawniej.

Pozdrawiam

stefe

nieprzeczytany,
28 sty 2008, 16:36:5528.01.2008
do
Bodzio pisze:
VNC. TightVNC, RealVNC, UltraVNC.
Są też słowniki ortograficzne.

--
Pozdrawiam *stefe*
*Tlen* stefe *ICQ* 153770834

Michal Kawecki

nieprzeczytany,
28 sty 2008, 16:41:1328.01.2008
do

Np. bezinstalacyjny TeamViewer.
--
M. [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Karol

nieprzeczytany,
28 sty 2008, 17:46:5928.01.2008
do
Michal Kawecki pisze:
> Np. bezinstalacyjny TeamViewer.

Dziwię się, że MVP nie zasugeruje nawet Pomocy zdalnej. ;)

--
Pozdrawiam, Karol

Michal Kawecki

nieprzeczytany,
29 sty 2008, 00:45:3129.01.2008
do
Dnia Mon, 28 Jan 2008 23:46:59 +0100, Karol napisał(a):

> Dziwię się, że MVP nie zasugeruje nawet Pomocy zdalnej. ;)

No to wlaśnie się dowiedziałeś, że MVP nie ma obowiązku reklamowania
produktów Microsoftu.

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
29 sty 2008, 01:46:0629.01.2008
do
In news:fnlm13$87f$1...@news.onet.pl,
*Karol* <karolm...@Mwp.pl> typed:

> Dziwię się, że MVP nie zasugeruje nawet Pomocy zdalnej. ;)

Nie musi i nie ma takiego obowiązku reklamować coś co jest w systemie ;-).

Bodzio

nieprzeczytany,
30 sty 2008, 17:00:1530.01.2008
do