Podglad ekranu na innym komputerze...

1 wyświetlenie

Grzegorz P.

nieprzeczytany,
25 kwi 2001, 17:38:0425.04.2001
do
Witam,

Czy jest gdzies program, ktory pozwoli mi pracowac na odleglym komputerze ?
Chodzi mi o to abym mogl ogladac to co dzieje sie na ekranie na zdalnym
kompie oraz abym mogl nim manipulowac.
Komputer stoi po drugiej stronie planety, a i transfer nie jest zbyt szybki.

Thanx from mountains :)

Grzegorz P.

Greg

nieprzeczytany,
25 kwi 2001, 17:54:0425.04.2001
do
"Grzegorz P." <op...@go2.pl> wrote in <9c7g4j$9p7$1...@news.tpi.pl>:

> [...]
> ekranie na zdalnym kompie oraz abym mogl nim manipulowac.
> Komputer stoi po drugiej stronie planety, a i transfer nie jest zbyt

W skrocie potrzebujesz trojana. Pozsukaj w wyszukiwarce pod nazwa trojany.
Najbardziej znany to Netbus. Ja kiedys "pracowalem" na Prosiaku (tak , tak
sie nazywa) i dzialal wszystko bylo ok.

Pozdrowienia

Slawomir Szczyrba

nieprzeczytany,
25 kwi 2001, 20:15:1725.04.2001
do
[Grzegorz P.] :

> [...]
> kompie oraz abym mogl nim manipulowac.
> Komputer stoi po drugiej stronie planety, a i transfer nie jest zbyt szybki.

VNC ?

> Grzegorz P.

Sławek
--
________ Mały poradnik życia - 39 :
_/ __/ __/ Rób dużo zdjęć.

Roberth

nieprzeczytany,
26 kwi 2001, 01:26:0926.04.2001
do
POPIERAM - VNC
przy malym transferze moze slabo odswierzac ale je OK
pozdr.... roberth

Użytkownik Slawomir Szczyrba <st...@hot.pl> w wiadomo¶ci do grup
dyskusyjnych napisał:slrn9eeq4l...@hot.pl...

JA

nieprzeczytany,
26 kwi 2001, 02:27:1726.04.2001
do
> W skrocie potrzebujesz trojana. Pozsukaj w wyszukiwarce pod nazwa trojany.
> Najbardziej znany to Netbus. Ja kiedys "pracowalem" na Prosiaku (tak , tak
> sie nazywa) i dzialal wszystko bylo ok.

Ale problem będzie jak ten pecet po drugiej stronie venus będzie miał
zainstaloany jakiś monitor. Wyczuje netbusa
rObACzeK

Pawel Boguszewski

nieprzeczytany,
26 kwi 2001, 11:55:5926.04.2001
do

Roberth wrote:

> POPIERAM - VNC
> przy malym transferze moze slabo odswierzac ale je OK

Pewnie, ze VNC. Ale jak juz odpowiadacie, to podajcie linka i w zamian
wycinajcie zbedne cytaty.
http://www.uk.research.att.com/vnc/index.html
Dla mnie najwieksza zaleta jest to, ze klient ma tylko okolo 170 kb i
jest w postaci jednego pliku.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski

Grzegorz P.

nieprzeczytany,
27 kwi 2001, 08:06:4727.04.2001
do

Roberth <robert....@daewoo.lublin.pl> wrote in message

> POPIERAM - VNC
> przy malym transferze moze slabo odswierzac ale je OK
> pozdr.... roberth

Zassalem, zarzucilem i jestem zadowolony. Dalo sie pracowac przy transferze
22kbit w moja strone. Tylko kilka razy sie zwiesil.

Dzieki.
Grzgorz P.

Nowe wiadomości: 0